Miért nem működik a port forwardom?

Fórumok

Sziasztok,

Budapest, Zugló, Telekom ADSL, Speedport 724V (vagy ilyesmi), no-ip regisztrálva, stimmel az IP cím, speedport adsl modem+router-en a portforward "80-80 -> 8080-8080 -> 192.168.1.116" beállítva, a server működik és jó lan ipre mutat a forward, lanról válaszol, de kívűlről:
ERROR
The requested URL could not be retrieved
The system returned: (110) Connection timed out
The remote host or network may be down. Please try the request again.

Valamit kihagyok, pedig sok éve csináltam ilyet, az működött, de nem is adsl volt.
Please help!!

Üdv,
Róbert

Hozzászólások

tcp/80-at szűri a szolgáltató?
Pl. 8080->8080-nal sem megy?
Vagy valami random magasabb porttal?

Hülye kérdés: ugye nem kezdett natolni a T? (Nem 100.x.x.x a külső cím?)
A grc.com-ról tudsz portscant futtatni, érdemes lenne úgy kipróbálni, hogy a routereden bekapcsolod az eldobott packetek logolását és nézni, hogy jön-e valami a teszt alatt a grc.com-ról.

Ui: bocs, a logot ott kellene, ahol a külső címed él. Modemet még nem láttam olyat, ami beleszólt volna a kommunikációba.

Itt a pont.
A router saját about/stat oldala mondott külső ip címe volt 100.100.*.*, DE
a router a beleírt ddns.net domaint egy globális ipv4-re állította be.

Aztán telefonon kértem műsz. segítséget és lebvettek a NATról, majd remote újraindították a routert, ami nem segített. Áramtalanítani kellett, az oldotta meg.

A wan ip-d és pl speedtest.com-os ip-d azonos?
--
ESET és Synology hivatalos viszonteladó