UPC karbantartás ~ kommuniáció 1es

Épp végzem a szokásos teendőket, egyszer csak sorra dobódnak el a különféle hálózati kapcsolatok, szakad meg a folyamatban levő letöltés, cseng-bong a sok értesítés.

Logokat megnézve látom, hogy 0:00kor gyanúsan megállt minden.

UPC ügyfélszolgálat: hűdenagyon terhelt hívásterheltség stb. gyere vissza holnap: majd azért mégis 15percen belül sikerül emberközelbe jutni. Előtte azért ledarálják hogy van ám tervezett karbantartás, majd reggel hattól él a szolgáltatás.

Korábban teljesen normális módon kapcsolattartói címre küldtek egy levelet, hogy

[..]
Ezúton tájékoztatjuk, hogy az Ön címén -*cím*- a lent megjelölt időpontban karbantartási munkálatokat végeznek, mely adott esetben szolgáltatás kieséssel járhat.

A karbantartás időpontja: év.hó.nap. 00:00 - év.hó.nap. 06:00

A karbantartás oka: # *random nem is nagyon érdekel*

Leállás azonosító: *hivatkozási szám*
[...]

No vissza a ma estéhez: végre ember jelentkezik a túloldalon. Mikor felvetem, hogy esetleg valami értesítés ha már ilyen egész estés kimaradás van esetleg nem lenne célszerű? (Fel lehessen készülni rá?)
- De hát fent van a honlapon!
- Na persze. Komolyan kezdje az ember azzal a napját hogy megnézi, hogy aznap este lesz-e net? Menjek már a búsba. Pláne ha korábban már eljutottak arra a szintre ami miatt a sorozatos be nem jelentett rövid kimaradásaikat is tűrtem egy ideig: legalább dolgoztak rajta és belátható időn belül megoldották. De ez a hányaveti beleszarok hozzáállás: kiírtuk a honlapra.. ..komolyan én dolgozzam fel és küldjek magamnak értesítést?

Jah elvileg "üzleti előfizetés", jelentsen ez náluk bármit is...

Hozzászólások

"- De hát fent van a honlapon!"
Hahhhahhahaa:)

Nem tudsz olvasni, amikor kinyomták a szemed? De béna vagy! Örülj, hogy egy ilyen cég még egyáltalán szóba áll veled!

upc-nél legalább van kivel csevegni.
Idézek vidanet weboldaláról:

Hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 1203-as telefonszámon, kollégáink 6 és 22 óra között minden nap rendelkezésére állnak. Ha ezen kívüli időpontban keresne minket, hagyjon üzenetet az üzenetrögzítőnkön, és másnap reggel 9 óráig visszahívjuk.
Ha 22:01-kor megpusztul a szolgáltatás, reggelig garantáltan úgyjártál.

KoviX

UPCnél volt valami táblázat a meglévő évre, az előre ismert karbantartásokra. Ez még létezik-e azt nemtudom, de régen így volt a saját verzióban is a karbantartás belőve :D Amikor az upc karbantartott, akkor mi is :D

Annyira jól sikerült a karbantartás, hogy nálunk jelenleg csak pislog a modem. Nincs net. 13. kerület

bp22 ismét lerohadt:
Feb 21 20:47:37 óta nincs se kép se hang.
15perce várok a hibabejelentőre, 20másodpercenként "munkatársunk jelentkezéséig szíves türelmét kérjük". Kezd nagyon tele lenni a hócipőm..
Amúgy a karbantartós értesítőre elkezdtem írni a feldolgozót, csak reméltem hogy a forrásnál talán pontosan rendelkezésre álló adatot (utca-házszám érintettség) nem nekem kell bányásznom és megsejtenem..

Tegnap délután beszéltem egy ügyintézővel aki azt mondta nálam van a hiba. Látja online a modemet. Szinte kapásból mondta, hogy resetelni kell. Elsőre azt hittem áramtalanításra gondol, csak szokás szerint hülyeséget beszél... De kiderült nem. Mondtam neki, hogy már többször volt áramtalanítva, de semmi. Mire mondta, hogy látott már ilyet resetelni kell... Kicsit meglepett a magabiztossága...

Az elmúlt 2,5 évben szerintem ez lefeljebb a második vagy harmadik eset amikor indokolt volt ez a művelet. Általában elég kikapcsolni majd visszadugni.
Délután megcsináltam de csak nem akart helyreállni. Kihúztam a kábelt a saját routerből és rádugtam gépre... Gyanús volt, hogy a gép nem érzékelte a kábelt...Kész meghalt. Kicseréltem, azzal már okés volt a kapcsolat. Láttam, hogy a modem helyesen működik. Vissza a routerbe...De továbbra sem megy. Nézem a Luci-ban, hogy a WAN disconnected...Na, akkor mondom connect, de gyorsan... Na ez sem ment. Végül a routernek kellett egy újraindítás és így állt helyre a dolog... Ilyen sem gyakran történik...

De bizar módon örülök az esetnek, mert feszínre hozott pár kisebb bakit az otthoni rendszerben amin lehet ügyködni... :)

Ez semmi. Szintén upc.
1, telefonon rendeltem meg a szolgáltatást, legnagyobb tv+net+telefon kombó, megbeszéltük hogy melyik nap jön a szerelő, albérleti szerződést feltöltöttem nekik ahogy kérték, 1 hét múlva a megbeszélt napon nem jöttek. Hívtam őket, kiderült hogy nem kapták meg a szerződést, így semmis a megrendelésem.
2, Ekkor telefonon újra kötöttük a szerződést, elküldtem, másnap megkérdeztem hogy megkapták-e, igen, eltelt egy hét, nem jött a szerelő bekötni.
3, Újabb telefon hívás, jogi osztály szerint nem jó az albérleti szerződés, ezért megint semmis a szerződés. Véleményük szerint rokonok nem köthetnek albérleti szerződést. Elmagyaráztam hogy az egyező vezetéknév nem jelent semmilyen rokoni kapcsolatot, állandó lakcímem alapján 200km-el keletre vagyok bejelentve. Szerződés újraköt, 1 hét múlva a szerelő nem jelent meg...
4, Ismét felhívtam őket, igazából már nem is emlékszem miért utasították el a szerződést, ekkor rendeltem meg más szolgáltatótól ugyanannyiért, jelentősebb kisebb nettel... pár nap múlva bekötötték, és még fel is hívtak pár nappal a bekötés után hogy elégedett vagyok-e a kapott szolgáltatással....

Egy ekkora cég mint upc, miért nem képes felhívni hogy x dokumentum kellene még pluszban a szerződés kötéshez? Miért nem érdekük a plusz bevétel, és hogy legyen egy új ügyfelük 2 év hűségidővel? Igazából nem érdekel a válasz, csak panaszkodni szerettem volna.