Digi nem szolgáltat (6 napja) - végre megoldva

Sziasztok!

Mit lehet tenni olyankor, ha be lett jelentve több mint 72 órája hogy nincsen se Internet, se TV, se telefon, de Digi nem foglalkozik a problémával (FTTH terület).

A telefonban azt mondják, hogy fogalmuk sincs mikor jönnek javítani. Még arra sem tudtak pozitív választ adni, hogy 1 hónapon belül javítják.

NMHH-hoz kell fordulni? Mi ennek a menete?

Köszönöm.

UPDATE1: Már több mint 5 napja nem foglalkoznak az ügyemmel.
UPDATE2: Végül a Digi Facebook oldalára írtunk és ott azonnal felvették a kapcsolatot velünk. Másnap kijöttek és megjavították, fizikai hiba volt, az üvegszálon egyáltalán nem volt jel (már az oszlopnál sem), valószínűleg a múlt heti nagyobb szél okozta. Szóval ha a telefonos ügyfélszolgálat nem ér semmit, akkor írjatok a Facebookra :)

Hozzászólások

Elő kell szedni a szerződést, s aztán irány a fogyasztóvédők vagy NMHH. Mindenhez bemásolni szép transzparensen a Digi kontaktját.

és ilyenkor szoktam kaján vigyorral nyugtázni a digis ismerősök korábbi kétkedését az elmeállapotom felől, azaz hogy miért nem veszek olcsóér' gigabites netet a ~nyolcezer forintos és némileg lassabb mostani csomagom helyett

nos, pontosan azért, mert a nyolcezres szolgáltató az elmúlt ~4 évben egyszer sem állt le primetime-ban, cserébe viszont a telefonban sem mondogatnak hülyeségeket

ADSL-t én sem szeretem, mégis rá voltam kényszerítve tizenix éven keresztül, mert ahol lakok ( húszezres kisváros, budapest agglomerációban) , csak ADSL bekötésére volt lehetőség. Tavaj végre jött a UPC és beüvegkábelezte az egész várost keresztül kasul. Szolgáltatók számára lassan megtérülőek ezek a befektetések, hiszen EU-s szabályozás szerint ha te mint xy szolgáltató kiépíted az adott városban az üveget, onnantólkezdve rá kell engedned a konkurens szolgáltatókat, valami minimális díjért cserébe.
Nem szeretem az amerikai törvénykezés idiótaságait, de ott ha te kiépítesz egy rendszert, azt egyetlen másik szolgáltató sem használhatja.

Biztos az UPC épített ki kertvárosban optikát, nem a Digi? Mert nálunk maglódon a Digi volt az. Elötte vacak 2.5/0.5M DSL kapcsolatért fizettem havi 9 ezret. Utána a Digi vmi 40/20-at adta vmi havi 2500 pénzért. Kicsit mindenki lecserélte az upc-t hirtelen. Kicsit még erölködött az upc, h ilyen akció, olyan akció, de sokkal drágábban adták volna úgyis a kevesebbet.

Sajnos ez inkább terület függő lehet, minden szolgáltatónál vannak szégyenfoltok.
A digi dvb-c tévéjéért és felfelé irányú sebességéért bármikor cserélném a T-t, ha lehetne. T-nél kábelen azért kell a legnagyobb csomagra előfizetnem, hogy legyen 10-es felfelé irány és pl ne akadjon a távoli asztal, ha valamit megnéznék otthoni gépen munkából. A stabilitás tűrhető, de ehhez az is kell, hogy évszakonként hol beteszem a csillapítót, hol kiveszem. Attól függően, hogy túl erős vagy túl gyenge a jel a szomszéd épületben lévő fejállomáshoz. A túl erős jel volt a leggázabb, mert nehéz reprodukálni, nem látnak problémát csak éppen a sebesség esik le napi szinten véletlenszerűen olyankor.

Majd' 3 éven keresztül volt 2500, majd 2700Ft-os 20/10-es digim. Egyetlen alkalommal sem volt leállás.
Telekomnál (korábban MATÁV, Enternet) több mint 10 éve van drágább ADSL, évente 2-3 alkalommal van pár óra szünet.
Azt is túl lehet élni, de ez a hozzászólásod most kicsit sznob volt :)

T-ről váltottunk, de ezek után lehet hogy nem érte meg.

Bár a T-vel is voltak problémák (például 3x sem tudták megérteni, hogy nem fogadunk el olyan kábelmodemet, ami nem állítható bridge módba, utoljára a szerelőt már a kapun sem engedtük be miután megmutatta az eszközt), de ilyen hosszú leállásuk sosem volt.

Sajnos itt csak három Internet lehetőség közül lehet választani: T ADSL, T kábel és DIGI optika

Ezek közül pedig a DIGI optika a leggyorsabb..

Az ilyen otthoni,mezei neteknél ha jól emléxem, egy évben max. 1 hétig állhatnak a megcélzott minőségi mutatók szerint ~96% körüli rendelkezésre állásnál. Nekem volt olyan másik szolgáltatónál,hogy az ÁSZF-ükben vállalt időn belül (72 óra) nem hárították el a hibát. Az ÁszF -t idézve levelet írtam erről nekik,és hogy mennyi zsetonnal tartoznak. Így a legközelebbi számlán jóvá is írták,azaz nem kellett fizetnem egy havi díjat. (Kb. Ezt kalkulált ám ki én is a csúszásukból).
Szóval elő a stopperrel + ÁSZF-el és egy darabig nem kell majd talán fizetned a ne tart -ha egyszer megjavítják. :)

Szerk.: így még nem kell rögtön az nmhh,csak ha nem ismerik el a tartozásukat.

Nem csak az M$ számol furán... A Zinternet lenne ilyen gyors?
65% [62 Sources 1528 kB/6239 kB 24%] 3062 PB/s 0s

csak kíváncsiságból, FTTH merre van? paneltelepen ahol élek jelenleg FTTB van, ezzel nemigen volt bajom az elmúlt 5 évben mióta velük vagyok.
az éves kiesés nálam (én érzékelésem szerint, tehát erőteljesen szubjektív) éves szinten kisebb mint 10 perc!!! de tényleg, szinte sose volt még kiesés szolgáltatásból.
azt azért hozzáteszem, hogy nekem csak internetem van tőlük, más nem.

FTTH kertvarosokban szokott lenni. Nekem is paneldzsungelben van netem toluk lassan 3.5 eve, atlagosan evi 2-3 oranyi kieses van. A paneldzsungel elonye, hogy netproblema altalaban tobbtiz ugyfeluket is erinti egyszerre, ezert nem szaroznak. Kertvarosban megertem, hogy egyetlen ugyfel problemaja kisebb prioritast kap...

----------------------
"ONE OF THESE DAYS I'M GOING TO CUT YOU INTO LITTLE PIECES!!!$E$%#$#%^*^"
--> YouTube csatornám

Kertváros. Már 5 napja nincsen Internet/TV/telefon és semmit sem mond az ügyfélszolgálat, hogy mikor fogják javítani.
Holnap sok dolgom van, de kedden beszerzek egy nagyobb mobilinternet csomagot.

Remélem csak kósza pletyka, amit ISP-s ismerős mondott, hogy Diginek szerelést csak alvállalkozók végeznek és ezeket van hogy nem fizeti ki a Digi és ilyenkor betartanak. Van itt valaki, akinek Digi mostanában szerelt bármit a XVII.kerület kertvárosában (FTTH területen)?

Ez valóban így van: Diginek szerelést csak alvállalkozók végeznek. Azóta egyre szarabb a helyzet a Diginél, amióta átvette a magyar vezetést pár román figura. Azóta mindenen megy a filléreskedés, költségcsökkentés, de maguktól nem sajnálják sem a sokmilliós bérautót, sem az egyéb juttatásokat.

Mikor jelentetted be a hibát, mennyi időn belül kell ÁSZF szerint a hibaelhárítást megkezdeni, mennyi a vállalt rendelkezésre állás és azt milyen időszakra kell mérni (nem mindegy, hogy éves szinten kell meglennie a 9x%-nak, vagy havonta hozni kell ezt az értéket)?

Tudomásom szerint az FTTH eszközöknél a beszállítói oldalon van gond (ismerős a bekötésre vár, mert nincs kirakható doboz). Az biztos, hogy a kötbérigényt érdemes lesz benyújtani, megadva a hibabejelentés idejét, a bejelentés azonosítóját.

Otthon is, a munkahelyen is DIGI internet van.
Egyik reggel bemegyek a munkahelyre és látom, hogy nincs internet kapcsolat. Hamar rájöttem, hogy az optikai-modem dugó-tápegysége ment tönkre. Rögtön reggel egy órás megbeszélésem volt, gondoltam ráérek utána telefonálni mert 9 után indul az élet a szolgáltatóknál. Mire kijöttem a megbeszélésről a DIGI-sek már el is mentek, jöttek és kicserélték a tápegységet.
Ilyet még egyetlen más szolgáltató sem csinált eddig. Általában ha hibát jelentek még velem akarnak mindenféle teszteket csináltatni, ahelyett hogy jönnének és megnéznék ők, mi a baj.
--
Tertilla; Tisztelem a botladozó embert és nem rokonszenvezem a tökéletessel! Hagyd már abba!; DropBox

Némileg off: Telekomnál elvileg benne van az ászfben, hogy telefonos bejelentéskor köteles a bejelentő lehetőség szerint együttműködni a hibabehatárolásban. Egyébként nem tudom, nem olvastam még végig, de sok hiba megoldható hívásban. Táphiba nyilván nem, de mondjuk egy voip foglalt, vagy voca süket, vagy iptv ha nem éri el a platformot például igen, általában.

Mikor megvettük a lakást újra (újra=előző lakó is UPC-s volt) kötöttük a UPC-t. Neten, posta hozta, szereld magad. Néha voltak kisebb kimaradások, de nem nagyon foglalkoztam vele, ment amikor kellett, majd megnézem, biztos szar a routerem, zavarják a wifik egymást stb., volt más fontosabb. Egyszercsak hív a kedves hangú kislány, hogy látják szakadozik a vonal... Én meg csak hümmögtem, hogy valóban. Talán másnap jött a szaki, mérte, újradugózta stb, azóta frankó :)
Naaagy piros pont, tapasztalatból mondom: máshol is van jól működő ügyfélszolgálat. :)

Kijavították a hibát:
Végül a Digi Facebook oldalára írtunk és ott azonnal felvették a kapcsolatot velünk. Másnap kijöttek és megjavították, fizikai hiba volt, az üvegszálon egyáltalán nem volt jel (már az oszlopnál sem), valószínűleg a múlt heti nagyobb szél okozta. Szóval ha a telefonos ügyfélszolgálat nem ér semmit, akkor írjatok a Facebookra :)

Jahh... Barátomnál az olcsó telefon is neten lóg. Azt ha nincs net, se online bejelentés, se fész, se pénztárca barát üffélszolgálat zenehallgatás. Az igazi ördögi kőr.

---------------------------------------------------------------
Ritkán szólok hozzá dolgokhoz. Így ne várj tőlem interakciót.