Adott egy Androidos telefon, amin sikerült belefutni abba a hibába, hogy az Adblock Plus Play-ről való kitiltása után egy fake reklámblokkoló lett telepítve. Hiába lett eltávolítva, az eredeti Adblock telepítve, a proxy is beállítva hozzá, a telefonon továbbra sincsen net. Szerverhibára és időtúllépésre hivatkozik a Play hibaüzenet gyanánt.
Hogyan lehetne javítani?
- 3065 megtekintés
Hozzászólások
Factory reset?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hosts fájlt módosított, az összes kapcsolat elfelejtetése és az újra csatlakozás, valamint a valid ABP proxy konfigolása oldotta meg a problémát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak az óvatosság kedvéért, én biztos újrahúznám az egész telefont. Ha belenyúlt a hosts fájlba ki tudja még hova tette be a lábát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A rootolt telefon nem gyerek kezébe való :). Jól sejtem-e, hogy gyári állapotú, nem rootolt telefonon ilyen nem fordulhat elő?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Root nélkül nem tudod módosítani a hosts fájlt. És +1 a factory resetre mégis, úgy lenne a legbiztosabb. Adatot tudtok menteni,nem veszik el semmi csak a beállítások, ezen kívül semmi hátránya nincs.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hat ha root volt, akkor akar a /system-be is bemaszhatott, a factoryreset meg onnan nem irtja ki
--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igaz, akkor egy re-flash.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A fake reklámblokkoló nevét leírnád, ha szépen kérlek?
-pilisig-
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az eredetivel megegyező néven van feltöltve megegyező leírással, de más ikonnal. Az eredeti egyébként emlékeim szerint tavasz óta már nincs fent a Play-en.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én ezt nem is értem, miért engedi a Google, hogy ugyanolyan névvel, vagy hasonlóan megtévesztő névvel legyenek fent alkalmazások?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az ikonja más volt... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni