Tudja valaki mit csinálnak a T-nél?

Egész pontosan augusztus közepe-vége óta a következő szöveg fogad az online felületen:

Jelenleg sajnos nem tud belépni
online önkiszolgáló ügyfélszolgálatunkra!

Ezúton szeretnénk tájékoztatni, hogy a Telekom új ügyfélkapcsolati és számlázási rendszerének bevezetésével egyidejűleg végrehajtott és még folyamatban levő, az önkiszolgáló felületeinket is érintő fejlesztések miatt online önkiszolgáló felületünkön az ügyintézés és a megrendelés funkciók átmeneti ideig sajnos nem érhetőek el érintett ügyfeleinknek a következő időszakban.

Az elején még kiírták, hogy szeptember közepén elérhető lesz, de aztán levették.
Meddig tökölnek még, és mi folyik a háttérben?
Tudja valaki?

Hozzászólások

Ez nálam is hosszú-hosszú időn keresztül így volt, aztán "magától megjavult". Viszont ma kaptam meg a szeptemberi(!) számlámat...

Nálam eddig működött, most is működik. Az igaz, hogy rohadt lassú, de működik. Ugyanez igaz a Telenorra is. Szerintem mindkettőnél ugyanaz a cég végzi a webes fejlesztéseket. Mottó: Lassan járj, tovább érsz.

-----

(&%;_98\<|{3W10Tut,P0/on&Jkj"Fg}|B/!~}|{z(8qv55sr1C/n--k**;gfe$$5a!BB]\.-

+1, nálam is ez van már hónapok óta. Ellenben, idáig a mobilflottát sem tudtam kezelni (random hibaüzenetek, minden klikkelés(!) után SMS értesítés, hogy beléptem, stb.) viszont ott valamit alkottak a fiúk, mert pár napja bár lassan, de működik.

Értem én, hogy egységesítik a fragmentált rendszerüket. De ez egy 2013 áprilisi történésről szól, ha jól olvasom. Ennyire lassan mennek a dolgok? Hogy most valósul meg?
És miért csak egyes embereknél nem elérhető? Másoknál meg működik.
Biztosan van itt egy T-s rendszer-adminisztrátor, nem tudná megmondani, hogy akkor mi is van? Vagy gondolom, ha tudja is nem mondhatja, mert az állásába kerülne... Kemény az élet multiéknál...