Megérkezett Linuxra a "Dead Island - GOTY"

Címkék

Megérkezett Linuxra és SteamOS-re (azaz Linuxra) a "Dead Island - GOTY", azaz a Dead Island Game of The Year Edition túlélő kaland/horror/zombiirtó játék. Elérhető a Steam-en, jelenleg WEEKEND DEAL keretében 75%-os kedvezménnyel (még 29 órán át).

Hozzászólások

Ahogy több ember jelezte a játék Steam forumán, indításkor egy fekete ablak indul el és nincs tovább, ahogy nálam is. Igy csak óvatosan a vásárlással. Bár azt a pár EUR-t megéri, ha majd működni fog rendesen a port.

--
r@g3
jáTék0s l1NuX [http://www.youtube.com/user/gerig0d]>

Tegnap kicsit bele is feledkeztem a szeletelésbe. :3
Meglepően jól fut, 1920*1080-ban is. WINE-al meg diavetítés volt, ha 1280*960-ban, vagy fölötte akartam játszódni. (egyébként nekem úgy tűnt, hogy WINE alatt csak az egyik CPU magot pörgeti, a többihez hozzá sem nyúl)

Eddig két helyen fagyott/tűnt el a játék: az egyik arénában, a sok zombi közt; meg valamelyik item shopban.
Meg még van pár apró frusztráció, mint pl az ÖSSZES ládában (némelyiket kivéve, melyekből mindig az adott típusú fegyó lootolható) csak BRASS KNUCKLE található. Továbbá, néhány fegyver csak 99%-ra javítható, s ezáltal nem lehet fejleszteni.

WINE alól áthoztam a mentésem, működik. Mondjuk előtte nem árt létrehozni egy kamu mentést, amit felülírsz a régivel. Ja, erre azért van szükség, mert a Steam Cloud valahogy nincs a helyzet magaslatán – legalábbis itt és most.

A "Video.scr" fájlban meg a ShaderPath 7-esen van alapból, gondolom az OpenGL-t jelenti. A kommentek közt még föl sincs tüntetve.
A "ShadowMapSize" és a "SpotShadowMapSize" maximum 1024-re állítható, mert fagyásokat eredményez nagyobb értékeken. (kb egy-két éves topikokban írták először ezt)
Nem árt írásvédetté tenni a "Video.scr" fájlt, ha szövegszerkesztővel szerkesztetted a grafika kimaxolásának érdekében.


!Resolution(i,i)
!WindowOffset(i,i)
!Monitor(i)            // -1 primary monitor
!BPP(i)
!FSAA(i)               // Full Screen AntiAliasing, 0 - none, higher is better
!TexBPP(i)
!TextureQuality(s)     // VeryLow, Low, High
!Filtering(s)          // Bilinear, Trilinear, Anisotropic, AnisotropicTrilinear
!GammaFloat(f)
!MaxRefresh(i)
!Shadows(s)            // Low, High
!ShadowMapSize(i)
!SpotShadowMapSize(i)
!Lightmaps()
!Fullscreen()
!VSync()               // enable vertical sync
!MaterialQuality(i)    // lower is better
!WaterQuality(i)       // lower is better
!GrassQuality(i)       // lower is better
!FXQuality(i)          // higher is better
!FXFadeLevel(i)        // 0-4 (lower is better)
!EnvQuality(s)         // FullDynamic, RareDynamic, Static
!ShaderPath(i)         // 0 - 1.1, 1 - 1.4, 2 - 2.0, 3 - 3.0, 4 - x360, 5 - 4.0, 6 - ps3
!PostProcess(s)        // Simple, Normal
!DisplayDeviceType(i,f,f,f,f)  //device type (LCD TV etc.): 0 - default
!Curves(s)             // curves texure

Resolution(1920,1080)
Monitor(0)
BPP(24)
FSAA(168)
TexBPP(32)
TextureQuality("High")
Filtering("AnisotropicTrilinear")
Fullscreen()
Shadows("High")
ShadowMapSize(1024)
SpotShadowMapSize(1024)
Lightmaps()
GammaFloat(1.15)
MaxRefresh(60)
MaterialQuality(0)
FXQuality(3)
FXFadeLevel(0)
WaterQuality(0)
GrassQuality(0)
EnvQuality("FullDynamic")
ShaderPath(7)
DisplayDeviceType(0,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000)
VSync()
PostProcess("Normal")