- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2787 megtekintés
Hozzászólások
Ahogy több ember jelezte a játék Steam forumán, indításkor egy fekete ablak indul el és nincs tovább, ahogy nálam is. Igy csak óvatosan a vásárlással. Bár azt a pár EUR-t megéri, ha majd működni fog rendesen a port.
--
r@g3
jáTék0s l1NuX [http://www.youtube.com/user/gerig0d]>
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez a játék windowson se 100as nem tudom a linuxos port mitől fog majd jól működni. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
attól hogy pénzt kérnek érte, megkapják, dolgoznak, és javítják a hibákat........gondolom én
aztán lehet hogy nem így működik a világ....
--
r@g3
jáTék0s l1NuX [http://www.youtube.com/user/gerig0d]>
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 2011-ben a release verzió gyakorlatilag nem működött. És még ma is full bug a játék. Patch meg habokba. De van egy bugos linuxos verzió is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tegnap kicsit bele is feledkeztem a szeletelésbe. :3
Meglepően jól fut, 1920*1080-ban is. WINE-al meg diavetítés volt, ha 1280*960-ban, vagy fölötte akartam játszódni. (egyébként nekem úgy tűnt, hogy WINE alatt csak az egyik CPU magot pörgeti, a többihez hozzá sem nyúl)
Eddig két helyen fagyott/tűnt el a játék: az egyik arénában, a sok zombi közt; meg valamelyik item shopban.
Meg még van pár apró frusztráció, mint pl az ÖSSZES ládában (némelyiket kivéve, melyekből mindig az adott típusú fegyó lootolható) csak BRASS KNUCKLE található. Továbbá, néhány fegyver csak 99%-ra javítható, s ezáltal nem lehet fejleszteni.
WINE alól áthoztam a mentésem, működik. Mondjuk előtte nem árt létrehozni egy kamu mentést, amit felülírsz a régivel. Ja, erre azért van szükség, mert a Steam Cloud valahogy nincs a helyzet magaslatán – legalábbis itt és most.
A "Video.scr" fájlban meg a ShaderPath 7-esen van alapból, gondolom az OpenGL-t jelenti. A kommentek közt még föl sincs tüntetve.
A "ShadowMapSize" és a "SpotShadowMapSize" maximum 1024-re állítható, mert fagyásokat eredményez nagyobb értékeken. (kb egy-két éves topikokban írták először ezt)
Nem árt írásvédetté tenni a "Video.scr" fájlt, ha szövegszerkesztővel szerkesztetted a grafika kimaxolásának érdekében.
!Resolution(i,i) !WindowOffset(i,i) !Monitor(i) // -1 primary monitor !BPP(i) !FSAA(i) // Full Screen AntiAliasing, 0 - none, higher is better !TexBPP(i) !TextureQuality(s) // VeryLow, Low, High !Filtering(s) // Bilinear, Trilinear, Anisotropic, AnisotropicTrilinear !GammaFloat(f) !MaxRefresh(i) !Shadows(s) // Low, High !ShadowMapSize(i) !SpotShadowMapSize(i) !Lightmaps() !Fullscreen() !VSync() // enable vertical sync !MaterialQuality(i) // lower is better !WaterQuality(i) // lower is better !GrassQuality(i) // lower is better !FXQuality(i) // higher is better !FXFadeLevel(i) // 0-4 (lower is better) !EnvQuality(s) // FullDynamic, RareDynamic, Static !ShaderPath(i) // 0 - 1.1, 1 - 1.4, 2 - 2.0, 3 - 3.0, 4 - x360, 5 - 4.0, 6 - ps3 !PostProcess(s) // Simple, Normal !DisplayDeviceType(i,f,f,f,f) //device type (LCD TV etc.): 0 - default !Curves(s) // curves texure Resolution(1920,1080) Monitor(0) BPP(24) FSAA(168) TexBPP(32) TextureQuality("High") Filtering("AnisotropicTrilinear") Fullscreen() Shadows("High") ShadowMapSize(1024) SpotShadowMapSize(1024) Lightmaps() GammaFloat(1.15) MaxRefresh(60) MaterialQuality(0) FXQuality(3) FXFadeLevel(0) WaterQuality(0) GrassQuality(0) EnvQuality("FullDynamic") ShaderPath(7) DisplayDeviceType(0,0.000000,1.000000,1.000000,1.000000) VSync() PostProcess("Normal")
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni