khb nektek megy ?

Sziasztok!

Hétvégén még olvasható volt az üzi, hogy ma reggel 8-ig nem megy a szolgáltatás, de azóta sem... a kérdés, hogy nálam cachelt be vmit a böngésző vagy még mindig nem megy a cucc ?

Thx

Hozzászólások

Innen se érem el, lehet még kűzdenek vele.

Olyan meseszerűen működik... hol volt, hol nem volt... most épp nálam "a keresett oldal nem található"

Remélem az új már tudni fogja azt a bonyolult featuret, hogy a szombat/vasárnap berögzített hétfői utalásokat lehessen törölni az adott hétvégén... :)

Sajnos nem vicc. Múlt héten futottam bele ebbe a problémába. Megkaptam a listát, felvittem mindent, utána szóltak, hogy egyet mégse kellene küldeni.

Felhívtuk TeleCentert, azt tanácsolták, hogy a postafiókba írjunk, LEHET, hogy megnézi valaki másnap reggelig és TALÁN leállítja.

A csodálatos magyarázat az volt, hogy tárgynapi átutalást nem lehet már visszavonni a felületről. Csakhogy a tárgynap hétfő volt, én meg vasárnap szerettem volna megtenni ezt. Egyéb napokon jól működik, csak a hétvégét tekinti hétfői tárgynapnak.

Az csak hab a tortán, hogy kb. lövésük sincs a telefonos hölgyikéknek, mikor-hogyan indul el egy átutalás a saját rendszerükben... (jóval hét előtt már a Giroban van) :) És még én vagyok a hülye, merthogyaszerződésbenvállaltamakockázatot. Igen, nyilván jobban oda kellett volna figyelnünk. De nem hiszem, hogy teljesíthetetlen volt a kérésünk.

Mint utólag kiderült, valakinek olvasnia kellett volna a leadott üzenetünket, csak nem volt a helyén, hogy ki volt az, nem tudják (ja, persze).

Én egy olyan funkciót szeretnék, ha érkezik valami a cég számlájára vagy levonnak valamit azaz változik az egyenleg, küldjön valami értesítőt, hogy akkor menjek fel a felületre és töltsem le a CSV fájlt (amit megint változtattak struktúrában ezért újra kell írni az importot a rendszerünkhöz) majd importáljam a saját belső rendszerünkbe. Ilyen sincs sajna.
Az már hab volna a tortán ha lenne olyan funkció amivel egy progi le tudja kérni a számlainformációkat :)

nincs vkinek egy scriptje amivel az új rendszerről le lehet kérdezni akár a számlaegyenleget? ..nincs kedvem x időnként felmenni megnézni, az sms pedig eléggé drága...

Most épp nekem is vicceskedik. Kidobott, utána meg nem akad beengedni...

Sziasztok!

Szerintem kár volt egy fillért is áldozni az új felületre. Használhatatlan az egész a régihez képest. Pont azt szerettem a régiben,hogy egyszerű és átlátható volt. Most meg keresek minden funkciót. Nehéz megszokni,hogy ilyen kezelhetetlen lett. Legalább választható lenne a régi felület :)
Vannak olyan funkciók, amik jól jönnek,de eddig is elvoltam nélküle.

Ez csak az én véleményem.

Kövezzetek meg, nekem alapvetően tetszik az új felület, most a legtöbb funkció azért 2 kattintásból elérhető, a régi felületen ez nem volt így. Viszont van két dolog, ami picit zavar. Az egyik, hogy az ikonokra kattintás után nem jelzi, hogy elküldte a kérést és várakozik, ami főleg most, hogy lassú a rendszer, eléggé idegesítő. A másik, hogy a grafikonokhoz használt library logója ott figyel az összes chart jobb alsó sarkában, rá is lehet kattintani, ami szépen meg is nyitja annak honlapját, "természetesen" ezzel elnavigálva az ebankról (azért ez elég súlyos biztonsági szempontból, nem?). Még szerencse, hogy a kép nem kívülről van linkelve (azért ahhoz a böngészőnek is lenne 1-2 szava), bár base64-ként beágyazva sem a legjobb.