T-Mobile új SIM regisztráció probléma

Közel másfél napja nem működik a T-Mobile-nál az új SIM kártyák regisztrációja (és szerintem a régiek letiltása sem). Tegnapelőtt vásároltam 2 új számot náluk és még most sem kerültek be a SIM-ek a hálózatba. Ezen kívül volt egy SIM kártya csere egy mobilnet eszközön az is függőben van még. Egy másik telefon pedig készülékcsere miatt más típusú SIM-et kaptam és bár elvileg a régit letiltották, még mindig az él (szerencsére), de az új inaktív. Az ügyfélszolgálat csak annyit tud mondani, hogy dolgoznak a problémán (gondoltam, hogy nem a csodát várják). Tud esetleg valaki közelebbit vagy van korábbi hasonló eseményről tudomása, esetleg ő is ennek a rendszerhibának az áldozata? A hiba - tudomásom szerint - csak az újonnan a hálózatba kerülő vagy letilteni kívánt SIM-eket érinti.

Hozzászólások

Nem T-Mobile. de:
Nálunk a céges flotta telenoros (béna ügyintézés, hónapokig elhúzódó ügyek) és én vagyok a kapcsolattartó, volt olyan, hogy egy új sim 3-4 napba telt mire aktív lett, mikor ötödjére hívtak őket érdekes módon pár percen belül aktív lett.
Nem tudom, hogy működik ez, de én arra tippelek, hogy pár kattintás az egész szóval sosem értettem miért kell ennyit várni rá és miért nem tudja pl a boltba az ügyintéző azonnal aktiválni...
Mondjuk mit várunk, ha a telenor még számlareklamációt(csakis üzleti, nem üzletit gondolom lehet) sem fogad el az üzleteiben, hanem e-mailezgetni kell és sokszor egy hónap mire választ kapsz, de akkor sem megoldást és aztán egy hónap múlva talán... Perpill van egy számlázási probléma, lassan fél éve nem képesek megoldani.....