Nagy segitseg volt meg az openstreetmaps is, az x-plane import scripttel egyutt, eleg jol be tudtam loni, hogy hova kerulnek a hazak. Aztan szepen elkezdtem lepakolni oket. Nem mondom, hogy nem oszultem bele, de megerte: takaros kis falucska lett belole :)
A fuves reszekre sikerult egy plusz layert felhuzni, hogy a fuszalak is latszodjanak kozelrol, ne pedig egy pixelpacsmagolmany fogadjon, ha leszall az ember :)
Szoval kesz lett. Vegul azt kell mondjam elegedett vagyok az eredmennyel. XP9 utan az XP10-re mar ugy erzem tenyleg erdemes fejleszteni - nem csak scenery-t, akarmit. Egyre tobb helyen lehet belenyulni, felulirni a default dolgokat. Pl.: ejszakai fenyek: ha HDR render be van kapcsolva, akkor tudja, hogy azt a texturat kell betoltse, amire nincs "raegetve" az ejszakai vilagitas. Ha ki van kapcs, akkor ofkorsz a "LIT"-es verziot tolti be, amin rajta vannak a fenyek.
Tovabbi kepek itt: https://plus.google.com/photos/107170435230899183598/albums/58808605095…
Illetve letoltheto innen: http://x-plane.hu/edlk/
- ksgy blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 883 megtekintés
Hozzászólások
Már egy ideje szemezek az X-plane 10-zel, de eddig nem gondoltam, hogy váltanom kellene a 9-ről. Most megint elgondolkodtam...
Csaba
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni