Technikai ügyfélszolgálatost keresünk - Gyümölcstárhely

Fórumok

Kicsi, családias informatikai cég, azaz a Gyümölcstárhely új embert keres technikai ügyfélszolgálatos munkakörbe, teljes munkaidõben (napi 8 óra) Székesfehérváron.

Embereknek fogsz segíteni ügymeneti (megérkeztek-e az iratok, számlázás stb.), és technikai (hogyan kell beállítani az e-mail fiókjukat, miért nem megy a weboldaluk, miért nem érkeznek meg a levelek, oldal visszaállítása biztonsági mentésbõl, stb.) kérdésekben, valamint szereped lesz egy több szerveres rendszer
üzemeltetésében is.

=== Feltételek, lehetőségek ===

A fentieknek megfelelõen akkor érdemes jelentkezned, ha az alábbi
tulajdonságok jellemzõek Rád:

* jól megérted magad az emberekkel – pozitív hozzáállású, barátságos, udvarias, segítõkész és türelmes vagy
* nem riadsz vissza az adminisztratív munkától – precíz és rendszerető vagy
* kened-vágod a számítástechnikát és használtál már Linuxot is
* szívesen dolgozol csapatban, de ha kell önállóan is megállod a helyed
* jó a munkabírásod

Előnyt jelent, ha:

* van ügyfélszolgálat terén szerzett tapasztalatod
* láttál már php, bash scripteket belülről
* jó a humorérzéked :)

Munkád elismeréseként mi az alábbiakat kínáljuk:

* barátságos, motivált csapatot
* kellemes munkakörnyezetet Székesfehérvár belvárosában, mindenhez közel
* korrekt fizetést
* szakmai kihívásokat, fejlődési lehetőséget
* céges bringát
* egy életre szóló tárhelycsomagot domain névvel együtt

Velünk a következő helyeken ismerkedhetsz meg:

* http://gyumolcstarhely.hu/tudasbazis/a_gyumolcstarhely_csapat
* http://gyumolcstarhely.hu/blog
* http://facebook.com/gyumolcstarhely

=== Nyílt Napok ===

Kíváncsi vagy, milyen egy gyümölcstárhelyes munkanap? Mit, mikor, hogyan és miért csinálunk?
A válaszok egy lépésre vannak csupán: 2013. január 24-től online Nyílt Napokat tartunk!

Kérdezz bátran a leendő csapattársaidtól:

* csütörtökön (01.24) leendő főnöködtől, Gergőtől
* hétfőn (01.28) rangidős ügyfélszolgálatosunktól, Katától
* szerdán (01.30) a Gyümölcstárhely ügyvezetőjétől, Dávidtól

A kérdéseidet itt tudod feltenni, és a válaszokat ugyanitt olvashatod majd minden másnap:

http://www.facebook.com/gyumolcstarhely

=== GYIK ===

K: Távmunka játszik?
V: Sajnos nem. Olyan embert keresünk, aki napközben itt az irodában dolgozik velünk.

K: Jelentkezzek, ha most még iskolába járok?
V: Ha a tudásod megvan és a suli nem jelent rendszeres hétköznapi elfoglaltságot, akkor persze, gyere.

K: Mégis mit jelent a korrekt fizetés?
V: A pontos összeg a tapasztalatodtól és erősségeidtől függ.

K: Hogy néz ki a munkaidő? Van túlóra?
V: Hétköznap 8:30-tól 17:00-ig tart a munkaidő, déltől egy órás ebédszünettel. A túlóra nem általános, de előfordulnak olyan helyzetek, amikor valamivel többet kell dolgozni (természetesen nem ingyen).

K: Tényleg van céges bringa?
V: Tényleg :)

K: Hogyan segítitek a fejlődést?
V: Például van egy belső könyvtárunk, ahova évente mindenki 3 újabb könyvet választhat, és annyit kölcsönözhet belőle, amennyit el bír olvasni.

K: Lányok és anyukák is jelentkezhetnek az állásra, vagy csak egyedülálló fiatalemberek?
V: Az ajtó mindenki előtt nyitva áll. Ha úgy érzed te vagy a mi emberünk, jelentkezz bátran!

=== Jelentkezés ===

Ha érdekel a lehetőség, jelentkezni a http://allas.gyumolcstarhely.hu/
címen tudsz 2013. január 31., csütörtök 23:59-ig.

(A hirdetés a HUP-Profession szabadkártya felhasználásával került kihelyezésre)

Hozzászólások

Mintha elég gyakran látnánk ezt a hirdetést. Ennyire dinamikusan bővült a cég, vagy nem felel meg az emberek többsége?
-------------------------
127.0.0.1 SWEET 127.0.0.1
AMD Athlon X2 245E@3,1 GHz OC, MSI Radeon 6770 1 Gb GDDR5, Seagate Barracuda, Windows 7 Enterprise

Ha nem vagy jelen, akkor hogyan értesülsz hogy mi van a céggel? Értsd, megáll a szerverük, megkezdik a hiba elhárítását. Téged meg felhív az ügyfél, nem megy amit el akar érni. Mit tudsz Neki mondani? Dolgoznak-e már az ügyön, hogyan áll a dolog, kb mikorra lesz kész. Ha helyben vagy, akkor odafordulsz a kollégához és megkérdezed. Távból meg azt sem fogod tudni hogy gond van, mert a rendszergazdának az lesz az utolsó dolga hogy egy távmunkást értesítsen. Inkább a hiba elhárításán fog dolgozni.

Ha 2013-ban ezek mind mind kérdések, akkor probléma van.
Tartunk már ott mindenféle technikai eszközzel, hogy pont ugyanúgy lehet munkát végezni mintha ott ülnék. Ez esetben nem kell odaköltöznöm, nem fizetek albérletet, hanem _itthonról_ pont ugyanúgy ott vagyok (onlány).
Ha 2013-ban egy ügyfélszolgálati munkahely képtelen távmunkában (is) működni, akkor van problem, nem amikor az ember rákérdez vagy megjegyzi.

--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"

A gyermek 10 éves, napközben oskolában tartózkodik, hivatás-szerűen.
Részemről a tv egy felesleges bútordarab, mitöbb zenét is már csak nagyritkán hallgatok, amikor éppen olyanom van...

Az ilyen háttérzaj tompítható némi erotikus beütésű hanglejtéssel, kedves szavakkal, érdeklődéssel az orientáció ügyében, illetve sikeres problémamegoldás esetén vékony hangú elnyújtott sikítással.

(majd kimosakodás és jöhet a következő kuncsaft)

--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"

A mindenféle technikai eszköz, a távolról végzett munka ellenőrzése, a levelek beszkennelése (amit ki fog csinálni?) mind olyan pluszmunka és pluszköltség, amit én sem vállalnék a munkáltató helyében, mikor élnek a közelben is alkalmas emberek.

Persze vannak más munkakörök, ahol ez oké, pl. szoftverfejlesztés mindenféle fázisai.

"Persze vannak más munkakörök, ahol ez oké, pl. szoftverfejlesztés mindenféle fázisai."

Szoftverfejlesztésben maximum az játszik távmunkában, amikor már csak kódolni meg tesztelni kell. De még ott is néha jól tud jönni egy-egy kolléga, akinek meg lehet mutatni a kódot. Néha órákat lehet spórolni azzal, hogy inkább megmutatjuk valakinek, hogy "üres fejjel" gondolja végig a problémát és ne ugyanazon a(z esetleg hibás) gondolatmeneten menjen végig.

----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™

Beirod a group chatbe? Ha ugyfelet erinto dolog, akkor meg odarakod megjegyzesnek a CRM rendszerben? Ha valaki WC-n van, akkor sem ertesul a szobaba bekiabalt inforol. Ha nem megoldhato a magas rendelkezesre allas, van eleg szolgaltato, aki boldogan megoldja nemi apropenzert cserebe.

Egyebkent igen, abbol a szempontbol jogos, hogy ezen eszkozok megteremtese erolkodest kivan. Az is igaz, hogy sajnos van olyan embertipus, akinek nem valo az otthonrol munka, mert vagy nem adottak a korulmenyek, vagy keptelen a munkara koncentralni. De ez nem az infoaramlason mulik, hanem az akarason / nem akarason.

Egy reszrol igazad van, mert ha realtime kell az informacio, akkor problemas tud lenni (pl uzemeltetes), viszont masik oldalrol pont ugyfelszolgalatnal 30 masodperc keses siman belefer es sokkal fontosabb az, hogy az informacio valamilyen uton-modon perzisztalodjon. En jelenleg egy eleg nagy irodaban dolgozom es ennek koszonhetoen be is vezettuk a policyt, hogy inkabb chaten, hacsak nem muszaj tenyleg realtime. Es mukodik.

Ha leirni sok ido, akkor elmondani is az. Egy olyan munkanal, ahol amugy is gepelsz napszamban, vagy gyorsan gepelsz, vagy a munkad is iszonyat lassu.

En mondjuk meg messze nem tartok a realtime gepelesnel, de meg sosem ereztem, hogy valamit azert kell szoban kozolnom, mert leirni sokaig tartana.
--

Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. | Gentoo Portal 

Azt mondom, hogy irasban nem kevesbe hatekony kommunikalni, mint szoban. Ez teljesen mas, mint amit te allitasz.

Illetve, itt nem is feltetlen a kommunikacio hatekonysaga az, amit kiemelnek. Arrol van szo, hogy melyik kommunikacios forma mellett lehet hatekonyan dolgozni. Marpedig az irasos forma nem igenyel _azonnali_ reakciot.

Ha belekepzeled magad a szituacioba, kerdezel valamit, es az illeto fel percen keresztul nem reagal, akkor legalabb meg ketszer megkerdezed, vagy odamesz es megbokod. Irasban altalaban ez nincs igy, ott a fel perces reakcioido teljesen jonak szamit.

Es azert amikor valamiben az ember melyen benne van, siman elofordul az, hogy fel percig nem akar reagalni, es eleg bosszus, amikor megis azonnali reakciora kenyszeritik.
--

Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. | Gentoo Portal 

Nezd a "Jossz cigizni/kavezni" tipusu kerdeseknel a sebesseg igazabol mindegy (a kulonbseg pedig alig merheto), ha pedig ennel bonyolultabb kerdesed van, akkor pedig nem a valasz leirasa fogja az ido nagy reszet elvinni, hanem a kitalalasa. Foleg a "vajon miert nem mukodik ez a szar" tipusu kerdeseknel maga a valasz megtalalasa hosszu ido, es onnantol kezdve az, hogy leirod, vagy elmondod, nem szamit.
--

Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. | Gentoo Portal 

Figyelj, amikor 5 perc alatt megbeszélem telefonon azt, amit MSN-en 15 alatt, akkor ne akard már nekem bemagyarázni, hogy jobb az írás minden esetben.

Nem azért fizetnek, hogy MSN-nel szívjak, hanem azért, hogy a problémákat megoldjam.

----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™

Jo a chat sokmindenre, de a legaljabb, amikor emberek "egymas mellett" ulnek es megsem kommunikalnak szoban. Teljesen megoli a moralt.

En ha tehetem, mindig megkeresem azt a kollegat, akivel epp dumalnom kell, ha tehetem. A chat-et csak kiegeszitokent hasznalom es sokkal hatekonyabb a munka.

tompos

Nem tudom, engem zavar, ha odaallnak folem. A chat olyan, hogy ha csak fel perc kesessel valaszolok, akkor sincs semmi, viszont fel perc eleg lehet arra, hogy abbahagyjam amit csinalok. Viszont ha odaalnak folem, akkor nem ulhetek tovabb fel percig, hanem mindenkeppen felbe kell szakitsam amit csianlok. Pont ugyanez a baj a telefonnal is.

Szoval en jobban preferalom a chatet, akkor is, ha szemben ul a kollega. Es nem ertem, miert olne meg a moralt. Szerintem hatekonyabba tesz, es konnyebbe az eletet.
--

Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. | Gentoo Portal 

Megvan a helye az aszinkron kommunikációnak, én is imádom, de tompos kollégát is érezd át. Ha egész nap ültök kussban és chaten kommunikáltok, az nagyon személytelenné teszi az egészet, ráadásul sokkal kevésbé hatékony, lásd fent. Persze ha nincs komplex probléma, amit meg kell beszélni, akkor nyílván nem szükséges a hatékony kommunikáció, de akkor kell gondolkodni, hogy miért nem banánban kapjátok a fizetést.
----
India delenda est.
Hülye pelikán

Azert a lo tulfelere sem szoktam atesni, ha eppen mittudomen ebedido van, vagy epp nincs munka, en is beszelek/beszelgetek annyit, mint mas. De akin latom, hogy melyen dolgozik, azt nem biztos, hogy zavarnam. Illetve hat en nyilvan csak a sajat szemszogembol tudok beszelni.

Egyebkent en a komplex problemakat jobban szeretem irasban latni, kesobb vissza tudom ugyanis olvasni, nem csak a megoldast, de az ahhoz vezeto utat is.
--

Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. | Gentoo Portal 

Egyrészt kölcsönös bizalom, másrészt kellő mértékű emberismeret. Ettől függetlenül nyilván előfordulhat ilyen szitu is.

Itthon esetleg két kiszolgálás között keverem a kávémat a cigi mellé, míg egy kötött jellegű munkakörben és munkahelyen nem mászkálunk el a helyünkről, mert az nem vicces.

Adott esetben kontrollálható egy beszélgetés real-time, vagy visszahallgatva, mert "minőségbiztosítási okokból rögzítjük".
Ha ott akkor nem megfelelő az ügyfélszolgálatos cselekedete, akár meg is válhatnak tőle. Ugyanez fennáll a személyes jelenlét alkalmával is.
Ha valaki bumburnyák, az az irodában ülve is az, nem csak távmunkában.

--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"

Barmilyen jo emberismereted van, azt sose tudod felmerni, mennyire turelmes nem interju-szituacioban az illeto. Ket kiszolgalas mellett a munkahelyeden is keverheted a kavet, mert mas felveszi helyetted.

Az termeszetes, h ha valaki bunko az ugyfellel vagy nem megfeleloen vegzi a munkajat kirugjak, az viszont nem, hogy hany ugyfelet vesztesz miatta. Esetleg a legjobban fizetot.

Egyetértünk abban, hogy a baleset után a kár jelentős.
Viszont azt a másikat nem azért fizetik, hogy amíg én kint héderezek mondjuk óránként, ő helyettem is ténykedjen.

Hovatovább évek óta erősödik a dohányos/nem dohányos ellentét, mert a olykor a nem dohányzók joggal kérdezik meg, miért kap a dohányzó ugyanannyi fizetést kevesebb munkaidő kitöltésért...

Akkoriban nálunk ez működött. Fogtam a dect telefont, azzal indultam le elszívni a kv-mat. Hol menet közben, hol odalent, de mindig volt telefonos kiszolgálás (techsupport). Ticket (háztáji) akkoriban volt bejáratás alatt, a csekély forgalom pedig lehetővé tette az utólagos rögzítést is.

Ha kerülöd a konfliktust, nem kell kezelni sem ;)

--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"

"vagy szerelnek egy webcamot a faxgep fole :D"

Alá meg egy iratmegsemmisítőt.

A hylafax (hogy-hogysem) képes a beérkezett inputot képernyőn megjeleníthető verzióra konvertálni, már mehet is a ticketingbe.
A postás által bedobált levél tartalmát meg egy rapid szkennelés után lehet is illeszteni PDF-ként a ticketing megfelelő helyére.

Egyéb kérdés?

(aki az ügyfélszolit azért híja, hogy meg-e érkezett-e a levele-e, vagy a faxa-e....)

--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"

A postás által bedobált levél tartalmát meg egy rapid szkennelés után lehet is illeszteni PDF-ként a ticketing megfelelő helyére.

Nade _valakinek_ csak kell abban a nyomorult irodában lennie fizikailag is, hogy a postás által hozott levelet beszkennelhesse, mindenki nem lehet távmunkaerő...

"mindenki nem lehet távmunkaerő..."
De én igen, és nem is vagyok mindenki.
Tapasztalataim szerint a postás régóta csak csekket, számlát, hírleveled dobál egy cégnek, semmi olyat amiből a cég profitálhat, szóval ezeket megint nem kell beilleszteni az e-ügyfélszolgálatba.

Manapság pedig egy online szolgáltatást ugyanúgy lehet lemondani elektronikus úton, ahogyan megkötni is.

Vagy egy ügyfélszolis nézegesse a bankszámlák kivonatait, rezsiszámlákat, stb?
Ezt hagyjuk meg a cégvezetőnek meg a könyvelőnek.

--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"

Meglepődnél mi mindent tud hozni a postás...
Mondjuk amikor az ügyfél a szolgáltatás díját nem banki átutalással fizeti, nem is sárga csekkel, hanem a posta segítségével a cég postai címére küldi ki :)
Vagy pl. az ügyfélnek nincs otthon szkennere, így nem tudja visszaküldeni a szerződést digitalizált formában, és elküldi postán. És akkor a domain regisztrációs igénylőlapról még nem is beszéltünk...

És ha nem is az ügyfélszolgálatosnak kell iktatnia a bankszámla kivonatokat, elvégeznie a könyvelő feladatait, azért arra valahogy tudnia kell válaszolnia az ügyfélnek, hogy beérkezett-e a szolgáltatás díja, vagy pont ennek hiányában nem érhető el a szolgáltatás, stb.

http://pastebin.com/index/uhBjxxhh

mellesleg most is az áll a cPanel tájékoztatóban:

Manual Settings

If you do not see an auto-configuration script for your client in the list above, you can manually configure your mail client using the settings below:

Secure SSL/TLS Settings
(Recommended)
Username: xxx@cceegg.hu
Password: Use your cPanel password.
Incoming Server: mail.lanten.hu
IMAP: Port 993
POP3: Port 995
Outgoing Server: mail.lanten.hu
SMTP: Port 465
Authentication is required for IMAP, POP3, and SMTP.

Köszönöm az ismételt hibajelzést.
Az idézett levélben található információ sajnos nem jutott el akkor a megfelelő személyhez, de most továbbítottam és már el is készült a javítás.

Kérlek ellenőrizd le, hogy nálad is a megfelelő értékek szerepelnek-e már!

"Ehhez a HUP kellet?!"
Kb mint a stílus, amit előadtál az ügyfélszolival való levelezésben. Van az a pont amikor lehet gyalázkodni, de te ott még nem tartottál. A történet sem.
Van egy szint, amit az ügyfélszolisnak teljesítenie kell -tudásban-. Ez vélhetőleg meg is volt.

--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"

1. Remélem, nem sok dolgom lesz Önökkel, mert köszönet az nincs benne...

-volt dolgod, intézted, így sikerült, aztán hiszti.

2. A kolléganőjének (feltehetően Önnek sem ) halvány lila gőze sincs, hogy a cégük levelezés terén milyen szolgáltatásokat nyújt (titkosítatlan, STARTTLS, SSL/TLS, azaz a ma ismert mindhárom levélforgalmazási mód) és azokat hogyan kell beállítani.

-Te ezekkel képben vagy -gondolom-, de megoldás helyett inkább kötekedsz tovább:

3. Akkor minek van ott? Ha már ott van, akkor miért nem írják oda, hogy nem javasolják? Miből kellett volna ezt nekem kiszopni? Meg azt, hogy 5 sikertelen próbálkozás után ki fognak tiltani, és nem csak a levelezésből, hanem a http-ből is?

-Attól hogy igazad van, még ne kérdezz felelősségre vonóan (talán)

4. Manapság a csapból is a "kiberbűnözés" folyik
vs
5. ad.1: milyen alapon tiltanak le a http-ről (80-as port) a sikertelen levélküldési próbálkozások miatt? ad.2: hogyan nézzem meg a tudásbázisukat, ha letiltanak a http-ről (80-as port) is a sikertelen levélküldési próbálkozások miatt, ráadásul erről a 2012.10.16 13:19-kor elküldött, első emailben tájékoztattam is Önöket (szarsag2.png, most ismét mellékelem), és mit hallgatok a telefonban? na mit? hát ugyanazt a sablon ügyfélszolgálatos dumát, amit most Ön is szajkóz: nézzem meg a tudásbázist; Bingóóóóóóóó

-Az egészet végigolvasva nekem az jön le, hogy a megoldást az ügyfélszolgálattól várod, aztán neked valahogyan sikerül, majd őket küldöd el a pics*ba, mert szerinted hülyeséget beszélnek.
Ezek után felteszem sík hülye vagy PR-ból (mert a PR-os feladata és felelőssége az ügyfélszolgálat működése és hogyan működése), mert az ügyfélszolgálaton kérsz számon olyan technikai bravúrokat, amikről neki nem kell feltétlen tudnia, főleg nem olyan mélységben amit te elvársz.

Ez a saját véleményem.
Ismétlem, van az a helyzet, amikor lehet/kell bilit borítani, de ez egy szirszar levelezésbeállítós böszmeség, aminek hiánya nem okoz közvetlenül világvégét, feketelyukat, lakástüzet, kormányváltást.

--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"

Thx, remekül összeszedted a lényeget!

De ami nincs itt: sűrű levelezgetés közben sűrű telefonálgatás;
HA CSAK ügyfélszolgálat, akkor segítsen AZ ügyfélszolgálat; megértem azt is, hogy az ügyfélszolgálat nem duplaagyu 3 diplomás, btto 1M++, de akkor segítsen úgy, hogy ad valakit, aki tud segíteni, akár telefon, akár emil;

ez azért megér egy misét:
"-Az egészet végigolvasva nekem az jön le, hogy a megoldást az ügyfélszolgálattól várod"
NEM! Nem az ügyfélszolgálattól várom, hanem LANTEN-től! Én Lanten-nel szerződtem, nekem nem kell ügyfélszolgálat - az Lanten-nek kell, én fizetek Lanten-nek, és nekem az kell, hogy megkapjam, amiért fizetek.

"aztán neked valahogyan sikerül"
nagy geciláda vagyok, orvul hátulról a sötétben megoldottam magam

"majd őket küldöd el a pics*ba, mert szerinted hülyeséget beszélnek"
nem küldtem el senkit sehová, de az igaz, SZERINTEM HÜLYESÉGEKET BESZÉLTEK

"Ezek után felteszem sík hülye vagy PR-ból"
tedd nyugodtan, de ha már szóba hoztad, ajánlom lanten PR figyelmébe, talán nem "sík hülye PR-ból"

én már csak ilyen bunkó vagyok, sőt lóf@sz az én valagamba!

mindent? az mi?
kotelezo? sajnos nem, de ez legyen Lanten lelkiismereti problémája
a masik felnek elviselnie: a masik felnek, tehát van 'egyik' is; miből következik az, hogy az 'egyik' felnek, aki egy évre előre kifizette a szolgáltatást, mindent kötelező elviselnie, miközben a masik fél ELŐRE 1 ÉVRE megkapta a pénzt; a másik fél tett ígéretet, hogy ezért mit ad, és én semmi olyat nem kértem, ami nem volt az ígéretek között

cask most, csak a Te kedvedért akkor mostmár tahadek bunkó vagyok

Welcome Back, My Friends, to the FLAME That Never Ends...tisztelet a kivételnek

stilus: nekem az volt a problémán, hogy a válaszok minden szakmaiságot nélkülöztek, nem vitek előrébb a problémám megoldásában, ezt mi vidéken parasztvakításnak hívjuk, megszoktuk, nem csinálunk belőle lelki problémát

nem tudom most melyik iskola melyik osztály:

W=F*S

lefordítva elvégzett munka = erőlködés * előrehaladás

erőlködés volt, előrehaldás NEM, tehát W=0

tovább is van, modjam még? :)

Vannak cegek, akik az ilyen ugyfeleket egy ido utan a penzukkel egyutt kuldik el a jobudos p.csaba.
A GYT ha jol tudom egy bizonyos mennyisegu kotozkodes utan szerzodes bont veled, visszaadja az _egesz_ penzedet es sajnalatat fejezi ki, hogy nem voltal veluk elegedett.

Szakmát tekintve gondolom az erősebbik nemet képviseled, de ha ezt nem tudnám, első blikkre azt hihetném, hogy egy épp mentsruáló, hisztis, frusztrált csaj vagy.:) Ők nyomják így.
Máskor némi tolerancia, empátia, türelem és hasonló jóságok jó ha kéznél vannak :)

Orvul megoldottad, meg egy vödör szart a nyakukba öntöttél, azok meg azt sem tudták mi történik, mert nem vagy képes szálat követni, legfeljebb csak itt a hupon.
Akárhányszor olvasom végig, nem látok olyan problémát, ami miatt idegbetegnek kellene lenned az ügyfélszolgálat milyenségét vagy tevékenységét illetően.
Hidd el, levonták a konzekvenciát, merem állítani hogy az itt felvezetett dolgaid miatt még s.o.s. meeting is zajlott, ahol többen több irányból elemezték a sztorit, keresték az ügyfélszolgálat esetleges hibáját.

--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"

Te is lanten? Akkor ismét:

Én Lantennel szerződtem. Az ügyfélszolgálatotok nem értem van, ha tiértetek: az a szerepe, hogy ne a "drága" embereknek kelljen a telefont felkapkodni. Ha valóban "odaszólok" a működés, akkor erre sokszor esélyt kapott az ügyfélszolgálat.

Ebben http://pastebin.com/index/uhBjxxhh semmi olyan nincs, amiről Lanten nem tud. Semmi közöm a belső működési rendetekhez. Áruljátok a szolgáltatást, benne egy hibás tájékoztatóval. Megszívtam, mert voltam olyan barom, hogy a postafiók beállításakor elolvastam az általatok beállított tájékoztatót is, a pastebin-es link tartalmazza az ezek utáni szopásomat.

Röviden:
miközben kinlódtan a HIBÁS leírás szerinti beállításokal, kitiltottatok a lanten weblapjáról, telefonban meg azt hallgattam, hogy olvassam el a tudásbázist, és a válasz emilekben ugyanezt olvastam; magyarázza el nekem WALAKI, hogy mi a poén abban, hogy nem férhetek hozzá a lanten tudásbázisához, közben simán egerészek az előfizetésemhez tartozó cPanel-ben és webmail-ben; miután megvilágosodott, hogy csak az ügyfélszolgálatos sablon szöveget kapom, senki nem fog segíteni, tiszta lappal újrakezdtem a postafiók beállítást: láss csodát, működött, de köszönő viszonyban sem volt sem a tudásbázissal, sem cPanel-el

természetesen: egy menstruáló tahadék bunkó hisztis frusztrált csaj vagyok, és Jobb világ lenne, ha az emberek nem ilyen büdösparaszt módon próbálnák előadni az igazukat...

Elértetted. Nincs közöm hozzájuk. Valamint még mindig lóf*sz levelezésen vagy kiakadva. Ha problémát találsz a dokumentálásban (amit feltehetőleg nem az ügyfélszolis írkált kv közben viccből), akkor azt lehet normálisan is jelezni. Valaki egy pastebin tanulsága szerint a titkosított levelet akarta használni mert lám a mai kiberbűnözés, aztán ugyanez a valaki puffog pattog hogy a szabálytalan hozzáférés miatt -biztonsági okokból- blokkolták az ilyen irányú kísérleteit.
Akkor most pro vagy kontra?
Illetve a topik indításának ehhez mi köze... Elbambult a hupperek egy része, hogy folyamatos off és flame irányba mozog egy-egy topik...
Mif*szomnak van erre szükség? Nyitottál volna egy offtopikot vagy egy blogot b+ ennek a sok hányadéknak.

--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"

"Illetve a topik indításának ehhez mi köze..."

A topik indítása:
"Kicsi, családias informatikai cég, azaz a Gyümölcstárhely új embert keres technikai ügyfélszolgálatos munkakörbe...
Embereknek fogsz segíteni ügymeneti (megérkeztek-e az iratok, számlázás stb.), és technikai (hogyan kell beállítani az e-mail fiókjukat,..."

menstruáló tahadék bunkó hisztis frusztrált csaj: tegyél már hozzá valamit Te is

kifejezetten haladunk: akad, akinek csak a gyerekszobámmal van problémája...

igen, volt, csak a tehén volt a radiátor, és a jégkrémet is bicskával eszem;
persze lanten az SIRÁLY, én vagyok tahadék, mert szóvá tettem a nyűgömet

a kibicnek semmi sem drága

Drága barátom, kérlek szépen, olvasd el, miről indult a topik. De ne a hupbeszólás pluginoddal, hanem úgy ahogy illik, az elejétől.
Aztán ha elég iqval rendelkezel, akkor rájössz, hogy kb ahogyan Te is, sirenter is belehányt egy topikba, ami aztán elindult off és flame irányba.
Kb egy szinten vagytok. Ő már azon idegbeteg lesz amin én csak dünnyögni kezdek, Te meg ötletszerűen hánysz bele mindenbe.

(és mily f*sza hogy mégjobban szétoffoljuk ezt a topikot)

Mondanám hogy randizzunk 1-2 hétig napi szinten egy-egy félórás kv szünet erejéig, hátha megismernél jobban, de nem mondom.
Nem volnál képes értelmesen kommunikálni, csak belehányni adott témákba.
Az én blogom tartalma, az ott idézett párbeszédek hangneme ritkán fajul parasztmódba, hovatovább ide nem is tartozik.
Ennek megfelelően kérlek, a továbbiakban mellőzd az általam írt posztokra való hányást.

--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"

Nem kellene folyton támadni, ha valamit nem értesz. A hosszú regényed helyett inkább ignorálnod kellett volna, ha már ennyire nem szeretnéd off-olni a topikot. Én is tudok vagdalkozni, odaírhatnám minden hozzászólásod után, hogy inkább tedd le az érettségit, de attól nekem nem lesz jobb. Remélem ezzel itt be is fejeződik a szál.
--
HUPbeszolas FF extension

Pedig az a helyzet, hogy igaza van: tök hasonló szitu volt legutóbb a vaterával meg a hupmeme is: többen is megmondták, hogy nincs igazad, erre arrogáns módon tovább erőlködsz, hogy dedede, anélkül, hogy picit is elgondolkodtál volna.

----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™

Nem vagyunk hibátlanok, de igyekszünk tanulni ezekből, és például ilyen módon korrigálni, ha lehetséges. Igen, ehhez konkrétan most a HUP kellett.

Minden volt, jelenlegi és leendő ügyfélszolgálatos munkatársam is a legjobb tudása és igyekezete szerint próbál segíteni.
Én maximálisan bízom bennük, így rám ott nincsen szükség :)

Tiszta sor, lojális vagy, de most éppen fejesjoco és bthomyka kénköves tüzet okád rám; ha eleve cPanel korrekt, de ha nem, hát legalább ügyfélszolgálat felkészült (és korrekt), akkor most mindketten megúsztuk volna

Emberré válni nem 9 hónap szükséges, hanem kb 60 év. (Andre Malraux)

Ha te pedig nem vagy bunko, akkor se fejesjoco se bthomyka nem lenne kiakadva rad. Szerintem is bunko voltal, meg ha igazad is volt. Attol nem fogjak jobban elfogadni az igazadat, hogy hangosan vered az asztalt.

Emberre valni tenyleg nem 9 honap, hanem 60 ev. Te korulbelul most tartasz az otodiknel.
--

Ki oda vagyik, hol szall a galamb, elszalasztja a kincset itt alant. | Gentoo Portal 

Ezen gondolkodtam, mi volt ez gyerekkoromban. Valami rajzfilm rémlett, de ezzel beugrott a "wattemberke reklám" :D ♫♪ "Jöjjön Walaki, ♫ fogy az energia ♪ jöjjön Walaki ♪szökik a pénz!" ♪♪ :) Most jobb kedvem lett tőle. Nem is tudtam, hogy Novotrade készített belőle játékot. Viszont ezt a reklámot nem találtam Youtube-on.
--
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)

Sosem értettem miért szedik le, amikor semmiféle jogdíj vagy ilyesmi nem kötelezi már ezeket. Amikor az egyiknek kerestük a jogutódját, akkor szóban engedélyezték egy mosoly kiséretével. Gond nélkül felhasználhattuk. (Kerékpáros egyesületünkkel, Cica-Kutya KRESZ a gyerekeknek. Tehát elvileg nálam a használati jog :) )
--
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)

Igen, en is lattam a hirt, hoyg '97-ben vagy 2007-ben felujitjak. De nem neztem meg, milyen a felujitott.
Az eredetit tudom, hoyg nagyon erosen hatott ram: sose tudtam rajzolni, de kezem ugyebe akadt egy kb. tizeves korombol szarmazo jegyzettomb, amibe lerajzoltam. Masik rajz X-szarnyu vadaszokat abrazolt TIE-fighterekkel, szoval amit lerajzoltam, az _tenyleg_ erosen foglalkoztatott :) , mas rajzos emlekem nem maradt ebbol a korbol :)

--
http://www.micros~1

Mi az ebben a szálban, ami befolyásolná döntésedet?
Az hogy problémát kell megoldanod? (techsupportra keresnek embert)
Az hogy előferdül ilyesmi viselkedés? (ügyfélszolgálat, pakliban van)
Vagy ezt végignézve úgy gondolod hogy nem neked való?
Aki egy ilyen szál után von konzekvenciát (pl ide se megyek melózni), az alkalmatlan lenne akkor is, ha jelentkezne.
Esetleg Te is úgy gondolod, hogy aki szolgáltat, az szíveskedjen 120%-on teljesíteni?

--
compaq n610c
"...és micsoda zajt csapott!"

Egykori (és talán leendő) ügyfélszolgálatosként ez a sirenteres dolog nagyon gyenge reklamációnak látszik. Sirenter amúgy is kötözködött már itt velem az egyik topicban, elvíve a szálat érdektelen irányba. Nem szabad komolyan venni.
A nehéz eset az az egy óráig üvöltöző reklamáló ügyfél, akit ezután sikerült lenyugtatnom, úgy hogy legközelebb örömmel hívott fel. Ha ilyen leírást látok itt talán elgondolkodom milyen csellel vegyenek fel, mert számomra kihívás lenne. :)
--
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)

Olyan sűrűn kerestek embert, hogy a helyetekben call centerre bíznám a feladatot. Ott rendbe raknák számotokra a folyamatokat, vagyis megtanítana a szituáció céget/ügyfélszolgálatot vezetni.

Van n számú eset -ami minimum hetente előfordul-, arra kidolgoznak n*1 számú procedúrát a segítségetekkel. Minden más esetben visszahívjuk a válasz.
Ennyire egyszerű. Nem kell annyi php haxxor ügyfélszolgálatos. Max egy felület, ahol képzetlenebb munkaerő is el tudja végezni a feladatot. (Ezt a felületet kezelheti a call center is).

ps.: igen, van ilyen call centeres ismerősöm. :) csak privátban küldöm el az elérhetőségét. :)

Nyílt Nap #3: ma Dávidtól (azaz tőlem) lehet kérdezni -> http://link.gyt.hu/nyilt-nap-2013-david

Az állásra jelentkezés határideje holnap, azaz csütörtök 23:59-kor lejár. Még van egy kis idő, hajrá! :)