Üdv!
Jobb híján ide rakom, nincs NMS témakör.
A kérdés sajnos nem elég konkrét, de nekem érdekes.
IBM, HP és más nagy NMS megoldások helyét szeretném felfogni a piacon.
Miért vennék én OpenViewt, vagy Tivolit, és nem mondjuk Nagiosszal vagy Icingával gányolnék?
Tudok a nagyok termékeivel vegyes NMS összeállítás fölé dashboardokat húzni(ha már van egy Nagiosom ami 95%-os, nem biztos, hogy ki akarom dobni)?
Tudok valami olyat velük, amit a kicsikkel egyáltalán nem (pl. change modeling)?
- 2187 megtekintés
Hozzászólások
nezd tudok helyet, ahol volt Tivoli es sikitva / szaladva vezettek be helyette a Nagios-t... :-)
--
FBK
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jó lenne ha egy engem érintő helyen is kidobásra kerülne a Tivoli! Nem a barátom mit ne mondjak!
c
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Megannyi elégedett ügyfél ;) Nos, jómagam csak Szivoli-nak hívom az ITM-et; ezzel együtt láttam már működni is. Nagyon sok múlik a tervezés és üzemeltetés mikéntjén, ez a gyakorlati tapasztalatom. Csak úgy bevezetni és manuálisan adagolni a vazelint szükség szerint nem célszerű, és biztosan tartós panaszokhoz fog vezetni. :)
Hogy releváns választ is adjak: többek között azért fogod megvenni a Tivoli Monitoring-ot adott esetben, mert kapsz hozzá enterprise-grade supportot, és mert ha az IBM termékpalettájáról van már bármi egyebed is, azzal hajlamos relatíve kellemesen integrálódni, hasonlóképpen egyéb enterprise middleware-ekkel dettó. Ha dashboard-ként mondjuk a NetCool/WebTop megfelel, akkor ez is lehet megoldás; a NetCool/OMNIbus képes szabványos protokollokon mindenféle termékekkel - állítólag Nagios-szal is - kommunikálni.
Célhoz választandó eszköz. Egyszerű availability monitoring-hoz valószínűleg olcsóbb és egyszerűbb megoldás is van. Akadhatnak viszont egyéb követelmények; a Tivoli Data Warehouse és a NetCool/IMPACT szerintem súlyos érv lehet.
/etc/lib/lu/plugins/lupi_bebasic
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni