UPC adsl (29-es körzet) másnál nem lassul be hétvégén?

Sziasztok,

már nem először veszem észre, hogy az előfizetésem kb nyolcadára esik vissza a sebesség, mindkét irányt érintve. Csak hétvégén, persze ilyenkor ügyfélszolgálat nuku.

Lehet csak egybeesés, de...
A múltkorinál modem/router újraindítás, semmi.
Felhívtam őket-túlterheltek (gondoltam generális hiba)
Írtam nekik weben, (persze arra keddre válaszolnak) mégis fél órával később egy modem újraindítás után megjavult.
Mint amikor a hálózatosok ezt mondják: nem nálunk volt a hiba, nem csináltunk semmit, de most nézd meg :-)

Üdv
BaZso

Hozzászólások

Végeztem egy gyors sebességtesztet: 5,5 Mbit/s (le) és 0,8 Mbit/s (fel) -- ez az előfizetésem maximuma, ezt viszont tudják. A szomorú, hogy nem lehet följebb lépni, mivel az UPC nem fejleszti a hálózatot, ennél többet technikailag sem tudnak. :-(

Ha viszonylag régi a modemed (amit az UPC adott), mindenképp érdemes kicseréltetned. A leggyorsabb módja, ha beviszed a legközelebbi ügyfélszolgálatukhoz, és kéred az újat.
(Nekem kb. másfél éve voltak szakadások/lassulások, a modem cseréje megoldotta a problémát.)

Köszönöm, megnézem.
Engem is a sebesség és a monopol árazásuk ami zavar, minőségre nem lehet panasz, csak az elmúlt pár hétvégén volt ez a probléma, amúgy többé-kevésbé szakadásmentes (és amióta levették a login timeout-ot, azóta áramszünet után sem kell órákat várnom...).
Egyszer felajánlották, hogy ugyanolyan áron felmehetnék a gold (12Mb) csomagra, de mivel nálam a madzag csak 7-8Mb széles, így kapnék dupla vonalas modemet, majd mire hozták volna, közölték, hogy mégsem, azt az üzleti előfizetőknek tartják fenn :-/