Sziasztok!
Az egy hónapja vásárolt eleve hibás HTC Desire S telefonom 18. napja várja a hivatalos magyar márkaszervizben hogy megérkezzen a szükséges cserealkatrész ("alaplap").
Ha valaki HTC készüléket szeretne venni, akkor számoljon azzal hogy a gyártó álláspontja szerint a készülékeik olyan jó minőségűek, hogy felesleges a szervizeiknek alkatrészeket tartani raktáron.
Más cégeknél mi a helyzet? LG, Samsung, Iphone, Sony Ericsson....
- 2510 megtekintés
Hozzászólások
e-care solutions? Nem tudom, az én Legendemen kijelzőt kellett cserélni, januárban egy kedd délután 15h körül személyesen bevittem, másnap 10h-kor a status trackerük szerint kész volt, bár csak péntekre értem oda érte. Így
Ha valaki HTC készüléket szeretne venni, akkor számoljon azzal hogy a gyártó álláspontja szerint a készülékeik olyan jó minőségűek, hogy felesleges a szervizeiknek alkatrészeket tartani raktáron.
én ezt konkrétan nem jelenteném ki.
--
A gyors gondolat többet ér, mint a gyors mozdulat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valóban, rosszul fogalmaztam. Kijelző cserét bonyolítottak másnak amíg sorban álltam.
Elektronika a telefonokhoz nincs raktárról, csak rendelésre 2-3 hét alatt.
Gondolom törted a kijelzőt és fizettél érte, ergo nem garanciális volt a problémád.
Nem a szervizzel van gondom... Szerintem egy gyártó adjon megfelelő mennyiségű alkatrészt a szervizeinek.
Két hetes készüléket vittem be 18 napja....
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
nem törtem a kijelzőt, simán kimúlt benne az érintésérzékenység és nem tudtam használni, garanciában, ingyen javították.
--
A gyors gondolat többet ér, mint a gyors mozdulat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Itt a gond:
"eleve hibás"
"Két hetes készüléket vittem be"
Ha már eleve hibás volt akkor mi a francért vártál vele két hetet??
Ha beviszed 3 munkanapon belül akkor cserélték volna az egészet.
Most csak várni tudsz.
_________________________________________________________
Thanks Michael
"nem azzal van a baj, hanem azzal, hogy mit szeretnék, arról nincsen fogalmam." By vasy05
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem behalt rajta a kamera, fizettem pluszban 5.000 Ft-ot és 40 perc alatt megcsinálták. E-care.
--
Ami elől menekülsz, az után szaladsz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az egy hónapja vásárolt eleve hibás HTC Desire S telefonom 18. napja várja
Itt a hiba. Miért vetted meg ha hibás? A három nap cseregarancia nem játszott?
Itt a garancia papír mit nyilatkozik mennyi ideig tarthat a javítás?
Belül vagy még rajta?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - -> Kérjük a humoros aláírást itt elhelyezni. <- - -
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amugymeg, minek vetted meg eleve ha szar volt?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudtam róla hogy rossz, T-nél vettem a telefont.
Az első pár napban néhány alkalommal újraindult, ezt betudtam annak hogy telepítgettem rá a programokat...
Aztán pár napig nyugi volt, majd random újraindulások folyamatosan.
Logban: "ARM9 has crashed".
Ok, kijelző van raktáron amire nyilván gyakran szükség is van, így nem kockáztat a beszerzésével a szerviz semmit.
A telefon alaplapját viszont "rendelni" kell. Erre várok 2+ hete.
Arra vagyok kíváncsi hogy más gyártóknál is várni kell, vagy pár napon belül rendezik a hasonló hibákat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerencsére jó pár éve nem kellett szervizbe vinni telefont, de Ericsson/SonyEricsson vonalon anno a T-mobile amit lehetett maga javított. Utána jött egy időszak amikor minden hibával ment a központi szervizbe a készülék. Még az egyszerű sw frissre is. Szállítás csütörtökön, érkezés szintén, tehát a szerviz foglaltsága alapján min. 1-3hét volt a javítás ideje. Ha pénteken adta be az ember fia a készüléket akkor az bizony ott pihent a következő csütörtöki szállításig...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - -> Kérjük a humoros aláírást itt elhelyezni. <- - -
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A telefon ma negykor lett kesz. Uj alaplap, uj imei. (21 napot volt szervizben)
Gyari allapot, nulla altalam telepitett szoftver.
Eddig ketszer indult magatol ujra, -> ez a peldany hulladek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:) Az élet apró örömei...
Te aztán megjárod azzal a vassal... :/
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - -> Kérjük a humoros aláírást itt elhelyezni. <- - -
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És legalább vissza vitted egyből? Mert, hogy újra indul a garancia a nulláról az alaplapcsere miatt, így a 3 munkanapon belüli csere is. Ekkor már nincs mese cserélni kell. Ha a csere is szar akkor vissza kell velük vásároltatni aztán elmélkedhetnek rajta.
Ha nem cserélik akkor meg be kell írni a VK-ba. Épp ma olvastam egy cikket, hogy nagy előszeretettel büntetik őket. :)
_________________________________________________________
Thanks Michael
"nem azzal van a baj, hanem azzal, hogy mit szeretnék, arról nincsen fogalmam." By vasy05
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem a Nokia 6300 típusú telefonomat sikerült harmadjára megjavítania a központi Nokia szerviznek tavasszal. Végül alaplap-csere segített rajta (új IMEI), de azt mondták, hogy nem indul újra a garancia, sőt meg sem hosszabbodik.
____
Semmi sem biztos. Még az sem biztos, hogy semmi sem biztos.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor téged jól átb@sztak. Szokásuk, nem az első ilyen eset. :( :( Ha nem tudod a jogaidat, meg a jogszabályokat akkor ez van.
_________________________________________________________
Thanks Michael
"nem azzal van a baj, hanem azzal, hogy mit szeretnék, arról nincsen fogalmam." By vasy05
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is furcsálltam, de a következő telefonom úgysem Nokia lesz. Sőt, valószínűleg nem is lesz már ettől a gyártótól többé. Legfeljebb, ha nem lesz más telefonmárka :).
____
Semmi sem biztos. Még az sem biztos, hogy semmi sem biztos.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szia uhly,
én is hasonló cipőben járok, már a második desire s-emet fogyasztom. gyakorlatilag azonnal elkezdett kikapcsolgatni csere után ez is. Te mire jutottál azóta, cserélték újra vagy van vmi új infod?
Köszi!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hmm... az enyém épp most van szervízben. Full ugyanez a hiba. A logban "ARM9 has crashed" üzenet. Kiváncsi vagyok mi lesz a végkifejlet...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni