Mobiltelefon garancia

Fórumok

Sziasztok!

Az egy hónapja vásárolt eleve hibás HTC Desire S telefonom 18. napja várja a hivatalos magyar márkaszervizben hogy megérkezzen a szükséges cserealkatrész ("alaplap").

Ha valaki HTC készüléket szeretne venni, akkor számoljon azzal hogy a gyártó álláspontja szerint a készülékeik olyan jó minőségűek, hogy felesleges a szervizeiknek alkatrészeket tartani raktáron.

Más cégeknél mi a helyzet? LG, Samsung, Iphone, Sony Ericsson....

Hozzászólások

e-care solutions? Nem tudom, az én Legendemen kijelzőt kellett cserélni, januárban egy kedd délután 15h körül személyesen bevittem, másnap 10h-kor a status trackerük szerint kész volt, bár csak péntekre értem oda érte. Így

Ha valaki HTC készüléket szeretne venni, akkor számoljon azzal hogy a gyártó álláspontja szerint a készülékeik olyan jó minőségűek, hogy felesleges a szervizeiknek alkatrészeket tartani raktáron.

én ezt konkrétan nem jelenteném ki.

--
A gyors gondolat többet ér, mint a gyors mozdulat.

Valóban, rosszul fogalmaztam. Kijelző cserét bonyolítottak másnak amíg sorban álltam.
Elektronika a telefonokhoz nincs raktárról, csak rendelésre 2-3 hét alatt.
Gondolom törted a kijelzőt és fizettél érte, ergo nem garanciális volt a problémád.

Nem a szervizzel van gondom... Szerintem egy gyártó adjon megfelelő mennyiségű alkatrészt a szervizeinek.
Két hetes készüléket vittem be 18 napja....

Itt a gond:
"eleve hibás"
"Két hetes készüléket vittem be"

Ha már eleve hibás volt akkor mi a francért vártál vele két hetet??
Ha beviszed 3 munkanapon belül akkor cserélték volna az egészet.
Most csak várni tudsz.
_________________________________________________________
Thanks Michael
"nem azzal van a baj, hanem azzal, hogy mit szeretnék, arról nincsen fogalmam." By vasy05

Az egy hónapja vásárolt eleve hibás HTC Desire S telefonom 18. napja várja
Itt a hiba. Miért vetted meg ha hibás? A három nap cseregarancia nem játszott?
Itt a garancia papír mit nyilatkozik mennyi ideig tarthat a javítás?
Belül vagy még rajta?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - -> Kérjük a humoros aláírást itt elhelyezni. <- - -

Amugymeg, minek vetted meg eleve ha szar volt?

Nem tudtam róla hogy rossz, T-nél vettem a telefont.
Az első pár napban néhány alkalommal újraindult, ezt betudtam annak hogy telepítgettem rá a programokat...
Aztán pár napig nyugi volt, majd random újraindulások folyamatosan.
Logban: "ARM9 has crashed".

Ok, kijelző van raktáron amire nyilván gyakran szükség is van, így nem kockáztat a beszerzésével a szerviz semmit.

A telefon alaplapját viszont "rendelni" kell. Erre várok 2+ hete.

Arra vagyok kíváncsi hogy más gyártóknál is várni kell, vagy pár napon belül rendezik a hasonló hibákat.

Szerencsére jó pár éve nem kellett szervizbe vinni telefont, de Ericsson/SonyEricsson vonalon anno a T-mobile amit lehetett maga javított. Utána jött egy időszak amikor minden hibával ment a központi szervizbe a készülék. Még az egyszerű sw frissre is. Szállítás csütörtökön, érkezés szintén, tehát a szerviz foglaltsága alapján min. 1-3hét volt a javítás ideje. Ha pénteken adta be az ember fia a készüléket akkor az bizony ott pihent a következő csütörtöki szállításig...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - -> Kérjük a humoros aláírást itt elhelyezni. <- - -

A telefon ma negykor lett kesz. Uj alaplap, uj imei. (21 napot volt szervizben)
Gyari allapot, nulla altalam telepitett szoftver.
Eddig ketszer indult magatol ujra, -> ez a peldany hulladek.

És legalább vissza vitted egyből? Mert, hogy újra indul a garancia a nulláról az alaplapcsere miatt, így a 3 munkanapon belüli csere is. Ekkor már nincs mese cserélni kell. Ha a csere is szar akkor vissza kell velük vásároltatni aztán elmélkedhetnek rajta.
Ha nem cserélik akkor meg be kell írni a VK-ba. Épp ma olvastam egy cikket, hogy nagy előszeretettel büntetik őket. :)
_________________________________________________________
Thanks Michael
"nem azzal van a baj, hanem azzal, hogy mit szeretnék, arról nincsen fogalmam." By vasy05

Nekem a Nokia 6300 típusú telefonomat sikerült harmadjára megjavítania a központi Nokia szerviznek tavasszal. Végül alaplap-csere segített rajta (új IMEI), de azt mondták, hogy nem indul újra a garancia, sőt meg sem hosszabbodik.

____
Semmi sem biztos. Még az sem biztos, hogy semmi sem biztos.

Akkor téged jól átb@sztak. Szokásuk, nem az első ilyen eset. :( :( Ha nem tudod a jogaidat, meg a jogszabályokat akkor ez van.
_________________________________________________________
Thanks Michael
"nem azzal van a baj, hanem azzal, hogy mit szeretnék, arról nincsen fogalmam." By vasy05

Hmm... az enyém épp most van szervízben. Full ugyanez a hiba. A logban "ARM9 has crashed" üzenet. Kiváncsi vagyok mi lesz a végkifejlet...