- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 6352 megtekintés
Hozzászólások
Egészen addig, amíg nem talál rá a címedre 12345 spamemr, akinek a sz@ráért is csengeted darabonként a 10 Ft-ot...
Javasolt workaround (bár fizetős...) a csoportos (céges) előfizetés, és azon belül egy szám kijelölése sms-re, Nokia teló, Gnokii, és megy a colog... Ez mondjuk pénzbe kerül, de a semminél, avagy a fizetsz a spam miatti sms-ért dolognál még mindig jobb...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze könnyebb is volt őket 10 évvel ezelőtt úgy meggyőzni, hogy van itt ez a Matáv meg ez a Westel. Az egyik ha ad vonalat azt is drágán. A másik ugyan ad vonalat (telefont), de csak az igazán menők engedhetik meg maguknak.
Úgyhogy csináljunk még egy mobilcéget, mert telefonra kereslet van, és ugyanolyan drágán adhatjuk a szolgáltatásunkat, amennyire a másik. Igazi versenyre itt vagy 10-15 évig nem kell számítani. Ezeknek a birkáknak mindent el lehet adni. Megtérülés és extra profit biztosítva.
Na ezt eljátszották kétszer. Lett 3 mobilcég 10 millió emberre és egész Európában még mindig itt volt a legdrágább a kommunikáció.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
YikeSS wrote:
> Akkor ugy fogalmazok, hogy amit fizetunk abba siman belefer, 0
> pluszkoltseget jelent neki. Nem kell neki semmilyen plusz eroforrast
> fenntartania azert, hogy ez mukodhessen. Raadasul ezt a dolgot nagyon keves
> ember hasznalta.
1. honnan tudod, hogy kevés ember használta?
2. az ehhez szükséges infrastruktúra fenntartása szerinted ingyen van?
3. ennyi erővel adhatná ingyen az SM-eket is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én úgy tudom - cáfoljon meg valami bölcsebb fórumtárs - hogy egy SM hálózati költsége gyakorlatilag megegyezik egy cellaváltás hálózati költségével (üzenetváltások száma/sávszélesség tekintetében).
A szolgáltatásoknak azért van ára, mert az infrastruktúra kiépítése és fenntartása pénzbe kerül, és nem azért, mert a szolgáltatás önmaga pénzbe kerül. A voice/GPRS esetén az árral szabályozza az operátor, hogy mekkora legyen a hálózatán a terhelés. Az SM esetén annyiért adja az operátor a szolgáltatást, amennyiért van rá kereslet, ha ingyen adná, szerintem azt is elbírná jelenleg az összes operátor hálózata. Szerencsés esetben persze a piaci verseny is szabályozza az árakat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát én is sajnálom a dolgot...
Egy időben hódítóztam és a fontos eseményeket jelezte, de most már én is hasznos dolgokra használtam...
Amúgy ez a szolgáltatás már jó sok éve nem igényelhető, vagy csak fizetősen. Én még ingyen tudtam aktiválni a szolgáltatást...
Szumma szummárum: Elvettek valamit és ezért kapják be.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
In article <42.58660@c.hup.hu>, supageo wrote:
> Szumma szummárum: Elvettek valamit és ezért kapják be.
Nyugodtan vigyetek tovabb a dolgot: "..es igenis elvettek a linuxtol!!111"
--
Gabucino
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hasonloan jartam annak idejen a Pannonnal is. Ott kb 1-1.5 eve osszevontak ket szolgaltatast, hogy nekem az elofizetonek jobb legyen. Volt telefonszam@sms.pgsm.hu tipusu e-mail cim, amire kuldott e-mailek a telefonomon landoltak sms formatumban. A felugyeleti rendszereim igy jelentettek, azonkivul ami nem levlistas e-mail volt arrol is jott ertesites igy. A Pannon Mobil Posta megszuntetesevel nagy kegyesen, mint regi elofizetonek havi 100 sms ingyen lesz. Elotte fizettem egy 650HUF+AFA nagysagu osszeget es flat-rate volt az sms ertesites. Ugyanigy tudtam sms-bol e-mailt kuldeni aminek a feladoja a korabban ismertetett telefonszam@sms.pgsm.hu volt. Siman barhonnan elore maghatarozott beavatkozasokat el tudtam vegezni, amire fel voltak keszitve a scriptjeim. Az a szerencse, hogy a spammerek nem talaltak meg az e-mail cimemet. Igy kenytelen voltam lealltani az ertesitesi szolgaltatasaimat en is...
Szerintem ez sokunk problemaja. A multiknal meg valami oltonyos-nyakkendos-csucsmanager-allat kitalalta, hogy huzzuk meg jobban le a jonepet. A birka meg fizet mindenert...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Detto. Ez nekem is jó volt.
Az öltöny-nyakkendős menedzsermajmok újabb falrengető ötlete.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Biztos tul sokat ertesitettek a szerverek.
Pofatlan modon kihasznaljatok ezt a lehetoseget, holott ez csak arra van, hogy mari neni, mikor 3 honapban 1x mail-t kap, akkor csorogjon neki a legujabb telefonja, hogy haho email-ed jott!
Nyilvan szukseges ezt megszuntetni, mert mar majdnem csodbevittetek a t-offline/kom/mobil/barakarmi-t :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekemis a pannonál volt ugyanígy megoldva, de a havi 100 sms komoly feladatokra nem elég. Az ugye csak napi 3,3 sms:) Ezért én is leállítottam.
Nincs valami hasonló free megoldás? Napi 10-20 sms már elég lenne...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Izé, nekem is így volt, de így is van a mai napig. Igaz úgy emlékszem nekem a limit 50 SMS/hónap és valami darabárat fizetek érte. Engem is akasztott, amikor a végtelen db és ingyen fogadott email/SMS után így beakasztottak, dehát...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Enegmet is erint, de nekem van internet elofizetesem, igy tovabbra is ingyenes marad az email szolgaltatatas. Egyebkent ha jol emlekszem a szolgaltatas ara 250 Ft, ami tartalmaz 25 db ingyen sms ertesitest. Utana pedig 10 Ft/sms. Szerintem ez meg mindig korrekt ar.
Arrol nem is beszelve, hogy a szolgaltatas minosegevel semmi gondom nem volt, pedig mar evek ota hasznalom.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A kedvencem az, hogy a menedzserek (ááá: manager) szóval ők kitalálták, hogy ha az ügyfél telefonja bedöglik (vezetékes), akkor majd szólnak neki telefonon (bedöglött vezetékesen)... nc
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem ertem a problemat.
Gondolom szemelyesen is el lehet intezni, de nekem meg mindig egyszerubb telefonon bejelentenem a rossz vezetekes telefont, mint szemelyesen, levelben...
Egyszeruen felhivom a mobilomrol vagy atmegyek a szomszedba vagy munkahelyrol vagy utcai fulkebol vagy ...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én a helyedben leszálnák a földre...
a szolgáltatás cseppet sem volt haszontalan... hogy te nem tudtad kihasználni az a te bajod...
még hogy csődbevinni egy multinacionális céget...pfff egy ilyen olcsó alkalmazással amit annakidelyén még a westel is jól kézben tartott...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a szolgáltatás cseppet sem volt haszontalan...
Es most sem az.
Ma mar tobbet nyujtanak, mint sima email szolgaltatas.
Nem tudom milyen ertesitesekre hasznaljatok, de meg lehet adni mely levelekrol kuldjon sms-t, azaz konnyen beallithato, hogy csak a tenyleg fontos levelekrol...
Nekem is ugy tunik, hogy ez a fajta szigoritas azok ellen szol, akik "tulzasba viszik"...
Ha tenyleg sokat segit a munkadban, akkor nem sokalnam a 10 Ft/sms-t.
Te milyen munkat szoktal ingyen csinalni a fonokodnek, ill. az ugyfeleknek?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mire nem eleg 100 sms? Ennyire ***** a rendszered hogy naponta 10x ledoglik? :)
En inkabb orulok ha nem jon a riasztas sms, akkor nyugodtan aludhatok...
Sot, meg jobban is jartam, mert regen asszem havi 400ft volt az sms-mail szolgaltatas, most meg a 100db folott 6ft/db, de mivel az ugyse erem el, igy ingyenes...
A'rpi, pannonos
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, csak nem 1 rendszerem van.Ledögleni nem szokott, csak szeretem tudni hogy ki mikor ssh-zik vagy éppen ftp-zik. Egyébként meg pont olyan vagy mint a neved, ennél találóbb már nem is lehetne... FASSZOM..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
no ja, ha van másik telefon.... :)
Párhuzam : hálózati probléma miatt nem megy a mobilod, és azon akarná vki elmondani neked, hogy nem müxik a telefonos hálózat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Yikess, láttam én a smiley-t a hozzászólásod végén, de azért feltenném a kérdést a köznek: mibe fáj a szolgáltatónak egy SMS kiküldése?
Én úgy tudom, hogy gyakorlatilag semmibe. Ha nem kellene számlázási rendszert fenntartani hozzá, akkor a mobilhálózatot kb. annyira terhelne le egy SMS, mint egy cellaváltásnál fellépő handover, amit azért nem szoktak ugye kiszámlázni... :)
Amúgy meg felesleges ilyen dolgon puffogni, meg multit szidni. Oldd meg nélkülük, ha tudod! Piacgazdaság van. Kész. Ha nem tetszik, tessék rendszert váltani (politikaira gondoltam, nem operációsra :). Nekem azért jó így.
---
Multibérenc szamuboy
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is többnyire fórumkövetésre meg szerverek figyelésére használtam ez a címet, amíg teljesen érthetetlen okból rá nem akadtak a spammerek. Onnantól kezdve a postafiók használhatatlanná vált, 15 percenként esett be valami szemét. Próbáltam a Westel ü.sz.-nél elérni egy címváltoztatást, persze sikertelenül, mindenáron az új, fizetős mailbox-típusaikat akarták rámtukmálni, merthogy az az én igényeimnek lett kitalálva, és hű de jó lesz az nekem. Persze kiröhögtem őket, de attól még nem oldódott meg a problémám. Igazándiból nem zavar, hogy megszüntetik, mivel a spam miatt egy éve használhatatlan. Már az is megfordult a fejemben, hogy maga a Westel adta el spammereknek a címeket, hogy ezzel is ösztönözze a fizetős szolgáltatásra való áttérést...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
T-Mobil márkanév
Ez a vallalatcsoport mar eleg ideje jelen van Magyarorszagon, hogy vegre megtanuljak az emberek, hogy kell helyesen leirni.
asd
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Te legalabb lattad a szmajlit, nem ugy mint kedves ParadoxH :)
Hat amugy meg nyilvan 0-ba kerul ez a szolgaltatoknak, de megprobaljak ugy eloadni nekunk, hogy ez mennyire nem eri nekik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> S ez hol érint engem, mint Linux felhasználót?
Mint Linux felhasznalot sehol. Egyebkent meg max a penztarcadat erinti, hogy jon ide a linux? Mar eleg regota leteznek szolgaltatok, akiknel van email->sms gateway, es veheted nagytetelben olcson, ha arra van szukseged. Ja, hogy egy mar teljesen mas neven futo vallalat megszunteti a reginek egy ingyenes szolgaltatasat, akkor dogoljon meg? :-))))
Ha uzleti celokra kell, akkor gondolom nem halsz bele, hogy fizetni kell. Ha szorakozasra, akkor meg nem volt fontos. Szegeny linux felhasznalok jaj. Eskuszom nem ertem mi a bajotok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
In article <42.58599@c.hup.hu>, wolphie wrote:
> Eskuszom nem ertem mi a bajotok.
Majd egyszer irok rola egy konyvet.
--
Gabucino
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Oke, csak de a nevemet ne emlitsd :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én sem örülök, hogy megszűnik, de vmilyen szinten érthető.
Ami inkább bosszant: mindössze 10 HUF/SMS.
Vodafone: ott csak 4 HUF/SMS a részletes értesítés.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én úgy gondolom hogy ez is a Matáv-örökség része.
Nem akarom a politikát belekeverni, de emlékezzetek vissza, hogy milyen volt a telefonhelyzet a gengszterváltás előtt.
A Matáv szocialista nagyvállalat hozott magával mindent továbbra is. Itt 10 évvel ezelőtt is horror árakon lehetett telefonhoz jutni és kommunikálni. Ez komoly kerékkötője volt a fejlődésnek. Persze ne felejtsük el megemlíteni a politikus urak szerepét sem (pártállástól függetlenül) a dologban, hiszen a helyzetet fenntartó törvényeket nekik köszönhetjük.
Persze a piacra belépő új szereplők alkalmazkodtak az itteni helyzethez. Részben a törvényi korlátozás miatt és részben pedig azért mert az itteni már betört türelmes birkák hagyták magukat általuk is megnyírni.
De hát ezt az Abszurdisztánt már csak ilyen birka nép lakja...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyet nem értek csak: ha szerinted a szolgáltatónak semmibe nem kerül egy SM kiküldése, miért kerülne neki pénzbe az, amikor GPRS-en Internetezel, vagy éppen telefonálsz?
Azért, mert egy SM sokkal kisebb adatforgalmat okoz? Az infrastruktúrát ugyanúgy tartani kell alatta, legfeljebb az SM-re vetített része kisebb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> A Matáv szocialista nagyvállalat hozott magával mindent továbbra is. Itt 10
> évvel ezelőtt is horror árakon lehetett telefonhoz jutni és kommunikálni.
Itt tíz évvel ezelőtt _nem_ lehetett telefonhoz jutni. Egy vonal
bekötési díja 30-45 ezer Ft volt, ha voltál olyan szerencsés, és
fejlesztettek a környékeden. Azt talán nem kell mondani, hogy tíz évvel
ezelőtti 30 ezer Ft mennyi lenne mai áron...
Ehhez hasonlítsd a mai helyzetet.
--
--- Friczy ---
'Death is not a bug, it's a feature'
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Építs fel egy üzleti modellt, állj oda a befektetők elé, győzd meg őket, hogy ha ingyen adod az SM-et, 2 forintért lehet beszélgetni nappal (16 órától ingyen van), a 3G hálózaton pedig a havi 100 GB-os csomag 100 forint, utána pedig 50 GB-onként 10, az összes magyar előfizető a te hálózatodon fog lógni.
Ha ők is reálisnak és rentábilisnek látják, ki fogják neked csengetni azt a pár 10-100 milliárd forintot, ami egy országos hálózat (mobil és üzlet) kiépítéséhez és fenntartásához kell.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor ugy fogalmazok, hogy amit fizetunk abba siman belefer, 0 pluszkoltseget jelent neki. Nem kell neki semmilyen plusz eroforrast fenntartania azert, hogy ez mukodhessen. Raadasul ezt a dolgot nagyon keves ember hasznalta.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem bazze, Nem a rendszerem sz*r, ha van egy hiba, akkor arrol tobb is jon. Nem egy rendszert uzemeltetek igy, hanem van 20-30 rendszer. Abbol meg konnyen osszejohet. Es mint irtam nem csak az alert-ek jonnek, hanem a mail notify is. Egyebkent meg az elv amivel hatbaakasztottak es azt akarjak mondani nekem, hogy az nekem jo.
Elvbol nem vagyok hajlando olyanert fizetni, amikor rajtam kivulallo okok miatt johet ra spam. Es en per spam fizet(n)ek erte...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni