Nem is kell sok, egyféle elég, egy tömör téglalap, a színét te változtatod, hogy milyen színkóddal íratod ki. Lényegében pixeleket raksz ki, de nem grafikus bufferbe, hanem karakteralapon. Az aspect ratio az valóban problémás, de az eredeti C64, IBM CGA/EGA változatban sem voltak a pixelek tökéletesen 1:1 arányúak, úgyhogy ezen nem rugóznék.
Egyébként nem fake az a kép, ugyanaz a játék, amiről te is tettél be képet, csak egy másik jelenete. Nyilván a képet én nem az internetről szedném, a játékból menteném ki, mondjuk azt még nem tudom hogyan, aztán alakítanám át blokk-karakteres, színkódos ANSI art-tá, ami megint menne vissza képpé, hogy háttérképként kitegyem. Tudom, kicsit bonyás, de a háttérképet így tudom megoldani. Elvileg mehetne a X root window-ba egy terminál is, de az több erőforrás.