( ggallo | 2024. 07. 04., cs – 18:10 )

Igen, valószínű ott van az eb elhantolva, hogy a bicajosok jó része nem szereti elveszíteni a keserves munkával megszerzett lendületét, így nem szívesen áll meg, csak a célban. Ebből aztán van baj rendesen (mert vagy ő nem ad elsőbbséget, vagy neki nem adnak), meg ez a gondolkodás, hogy az infrának végül is ezt kellene támogatni, mert a gyalogosnak és az autósnak is könnyebb a megállás-elindulás, mint a bringásnak, így akkor legyen a bringa a kiemelésben részesített inkább annak ellenére, hogy abból van a legkevesebb általában...

Én nem vagyok az ellen, hogy így legyen. Gyalog is megállok, ahol meg kell, meg autóval is megállok, ahol meg kell (meg bringával is). Nem oszt, nem szoroz nekem, hogy ez hol van, milyen okból és mennyi alkalommal. Időben indulok, nem rohanok. Túl rövid az élet a közlekedésen idegeskedni. Felőlem a bringásnak is lehet elsőbbsége, csak jelezzék táblával nekem.

De az nem tetszik, hogy amíg nincs így, addig is önkényesen mindenki úgy megy ahogy akar. A bringások is. Aztán vigyázzon rá az autós, mert Ő siet, macerés megállni, stb., de ő húzza a rövidebbet baj esetén. De nem neki kell vigyázni ezek miatt, hanem vigyázzon az autós, mert csak...

Én speciel lelassítok a bringa tempójára, ha jön szembe is autó, és nem tudom nagy ívben kikerülni (ezzel nagyjából egyedül vagyok ahogy elnézem). De azt utálom, mikor a bringás a felezőnél megy, mondván az út széle kátyús, meg az, hogy szlalomozva megy a csatornafedelek miatt (ahelyett hogy fixen annyival bejlebb haladna). Meg persze az, hogy sohasem néznek szét ha valamit kikerülnek. Oldja meg mindenki más a kialakuló helyzetet, Ő halad.