( willy | 2022. 09. 21., sze – 06:14 )

Akkor hogy érthető legyen, a földi kiszolgálásra a légitársaságok szerződnek az elérhetőekkel. A légitársaság nem tud enélkül semmilyen tevékenységet elvégezni. Természetesen a földi kiszolgáló elkéri a többletet a légitársaságtól amit adóként be kell fizetnie. Mivel ez egy adó amelynek alapja a személy maga a Ryanair átháríthatja. -> majd megvárod míg ezt eldöntik olyan helyen ahol nem a főnök mondja meg hogy kell értelmezni a törvényeket. (az áfát is te fizeted meg mint fogyasztó, mindegy hány kézen megy át)

Ellentétben az állításoddal, a 2021-ben is veszteséges volt (ellentétben 2020-al amikor még nem) illetve amikor a törvény megszületett akkori információk szerint is veszteséges volt a 2022-es addigi működése ( ref: https://investor.ryanair.com/wp-content/uploads/2022/07/Ryanair-2022-An… )

Ez nem egyedi a Ryanair-re. Általános jelenség. 

Tehát akkor újra: elmondanád hol keletkezik az extraprofit (mert ugye nem simán profitról, hanem extraprofitról /bármit is jelentsen/ van szó) talán a Celebi mocskosul nyereséges?