( dcsaba | 2022. 02. 01., k – 15:48 )

A The Register most arról számolt be, hogy a beadványok egy részét jóváhagyta az illetékes bíró. Az érintett kereseteket 7 olyan vásárló nyújtotta be, akik 2017 augusztusa után vették meg a processzorokat. Az összes további vásárlást az eset szempontjából nem fontosnak minősítették, mivel a vállalat abban az időszakban valószínűleg még nem tudott a problémáról. 2017 őszén azonban már más volt a helyzet, de 2018 elejéig késlekedett az információ kiadásával, hogy ne veszélyeztesse a küszöbön álló karácsonyi forgalmát. Vagyis a vállalat akkor a vásárlóknak tudatosan hibás termékeket adott el. Mindez pedig most nagyon sokba kerülhet az Intelnek. Az imázsveszteségen kívül ugyanis komoly kártérítést fizethet, ráadásul nem fogja tudni lemosni magáról azt a bélyeget, hogy a bevétele fontosabb volt, mint az ügyfelei biztonsága. Ez pedig befolyásolhatja a jövőbeli vásárlási

forrás: https://sg.hu/cikkek/it-tech/148632/felelnie-kell-az-intelnek-a-meltdown-spectre-hibakert