Fórumok
Sziasztok,
a fentire keresnék megoldást, az alábbiak szerint:
A technologia gyakorlatilag mindegy, azonban jó lenne, ha valamilyen módon tudna kommunikálni a jelenlegi nyilvántartó rendszerünkkel (fogalmam sincs, ennek milyen protokollra lenne szüksége). A célja a visszaélések megakadályozása; a munkanapok kezdését/befejezését; opcionálisan ajtónyitást ezzel az eszközzel/ennek segítségével (is) oldanánk meg.
Felteszem, többen használtok már hasonlót. Van valakinek ötlete, milyen irányba induljak el?
Update: ha tudna telefon NFC -vel belepni a user, az kulon jo lenne :)
Hozzászólások
Paradox, Seawing, Dahua, Bosch, stb. gyártóknak vannak különböző rendszereik. Ami általában közös, hogy a beléptetőmodulokon túl a központi vezérlő szerver szoftver licenszét is aranyárban mérik ÉS a külső szoftverhez szükséges kommunikációs API licensz is egy külön plusz tétel. Szóval, ezeknek akkor érdemes kb. nekiesni, ha az 50+ belépési ponttal rendelkező irodaházat kompletten fel szeretnéd szerelni és erre a budget is biztosított.
Ha csak 1-2 ponton, kizárólag munkaidő nyilvántartást szeretnél, akkor lehet, hogy jobb, ha a nyilvántartó szoftver irányából indulsz el, hogy az mit kezel, esetleg a gyártója, forgalmazója ajánl-e hozzá bármilyen HW-t.
Bár, olyannal már több helyen találkoztam, hogy a fenti nagy rendszerekből - API híján - utólag töltjük le sima XML/CSV-ben a teljes log-ot és abból szűrjük ki offline a releváns adatokat, ami be sem kerül a nyilvántartó rendszerbe, csak a bérszámfejtők offline check-olják.
"Probléma esetén nyomják meg a piros gombot és nyugodjanak békében!"
Maga a szoftver sajat, ebbol a szempontbol rugalmas a dolog, viszont lehet, hogy csv/xls alapu import lesz a megfelelo (regen is hasznaltunk hasonlo rendszereket). Dahua -t nezegettem, ar-ertek aranyban jonak tunik.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)