Kíváncsi vagyok, hogy a süllyesztőben végzi-e vagy lesz belőle valami használható. Ha fogadni kellene, inkább arra tippelnék, hogy a süllyesztőben végzi
Szerintem simán a Fidesztől kapja a pénzt. Jól láthatóan begyalulta az ellenzéket, ez pedig sokat ér. Ugyanez a véleményem a réti messiasrol is. Közös pont, hogy honnét is jöttek.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
A Fidesz erdeke tovabbra is az eros DK. Magyar Peternek meg vegre eselye van lejjebb kotorni a DK-MSZP-Parbeszed-Momentumot - 5% ala ahova valok. Ha ezek megszunnek, a Fidesz dolga kesobb sokkal nehezebb lesz.
Ha mar "konteozunk" CIA kepzes, CIA-s penz kategoriat hamarabb elhinnem. De egyelore az a haraszt is minimalisan zorog.
Varom, hogy hitelt erdemloen osszegyurcsanyozzak, osszenyugatbabozzak, de egyelore jol tartja magat. Nem derult meg ki, hogy hogy tanult meg ennyire gyorsan megerosodni ezen a palyan - vagy egyaltalan tanulta-e, vagy volt hozza eleve egy furcsa erzeke...
Statisztikailag rakas politikailag hontalan ember volt: pl. azok a "neppartosabb" volt Jobbikosok (2018), akik tobbsegeben Gyurcsanyt es a volt SZDSZ-t jobban utaltak Orbannal - roluk nem ertette Jakab Peter, hogy hova tunt annyi Jobbik szavazo - mikozben ezeknek csak a kemenyebb vonalai kotottek ki a MHM-ban. Egyelore kb. oket talalta meg, meg par olyat, aki MZP idejen felfogta, mi a baj a DK-hoz surlodassal.
Volt egy Fidesz alapito, aki - ha jol emlekszem - meg partelnok is volt egy ideig (amikor Orban katona volt, o volt eloterben). Aztan kiabrandult fideszesse valt, atment az ifjusagi tagozatbol az eredetibe (SzDSz), amikor - teljesen megerdemelten - osszeomlott, par evig meg Liberalisok neven tolta, most nem tudom mit csinal.
Volt egy fiatalember, aki Orban polgari koreben volt. Aztan amikor kiabrandult fideszesse valt, felfuttatta a Jobbikot, aztan visszavonult, felepitett tobb musort meg a sajat Youtube csatornajat, megalapitotta a 2RK-t, majd partta szervezte.
Volt egy masik, aki fideszes volt, hazatert az USA-bol, kesobb kiabrandult fideszesse valt. Nyert polgarmesteri valasztast, kicsit kesobb megnyerte az ellenzek elovalasztasat, partot alapitott, most az 5-os listat vezeti.
Volt meg egy fideszes, diplomatakent dolgozott Brusszelben, a felesege meg miniszter is volt. Fokozatosan kiabrandult fideszesse valt, szerzett maganak egy inaktiv partot, most eleg jol tolja.
Szoval van par kiabrandult fideszes, es igenis szamitanak. Vagy partot vezetnek, vagy ezekre szavaznak.
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
Erre majd Toni vigyaz a szarnyas lovaval meg a titkosszolgalati akciokkal.
Azert en inkabb arra figyelnek, hogy nyerjenek. Vona mindenkepp, MP, esetleg meg MZP is jobb lenne a mostani tolvajbandanal. MP-nek Fleto nelkul is lenne eselye.
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
Ez a cikk azert geci, mert ugy fogalmaz a szerzoje, mintha a vilag legtermeszetesebb dolga lenne, hogy "amugy az eredmeny teged nem erdekel, erted ha nincs, es nem erdekel teged mikorra lesz".
Igen, a kommunista haverjaid idején ('80-as évek) egészen addig, amíg ki nem zártak az úttörőcsapatból nyilvánosan, mert felszólaltam az ellen, hogy ilyen proli kötelező rendezvényekre, mint a kisdobos- és úttörőavatás nem akarok járni. Akkor azt mondták, hogy nagy jövő nem áll előttem, mert így nem mehetek majd a KISZ-be!
pfff, ez is valami? bár nem politikai tevékenység miatt (persze kiszínezhetném, hogy ellenálló voltam már gyerekkoromban is... :-) ) de nekem egy társammal elvették az úttörő nyakkemdőmet. Egyszer csak hirtelen összehívták az egész iskolát az udvarra, minket kihívtak és elvették a nyakkendőt. Persze csak jelképesen, mert nyilván nem volt nálam éppen ez egy átlagos tanítási nap volt. Nem rendített meg ( nem is igazán foglalkoztatott így azt sem tudom, hogy kizártak-e az úttöröcsapatból) de később visszagondolva nem volt igazságos döntés.
Mindenesetre érdekes, hogy állsz a kommunistákhoz, miközben az ő módszereiket továbbfejlesztő fideszt hogy tolod.
Nem az érdekel hogy fidesz szavazó vagy-e, hanem, hogy miért tolod ilyen módszerekkel a propagandát? Érdekel, hogy nem látja valaki, hogy ebben a folyamatban hiba van.
Szerintem csak a te fejedben és néhány haverod fejében (ezek közül meggyőződésem, hogy több a te alteregód :) él az a fals kép, hogy egy zugportál főoldalról kiszűrt zugtopikjában, rajtatok szórakozva tolom a propagandát. Kiknek? Nektek? LOL
Ha én ezzel szeretnék foglalkozni, ezzel kiállással bármelyik párt örömmel fogadna, ismerve az IQ betyárjaik felhozatalát, elég magasra juthatnék. Kérlek ne komolytalankodj ...
Félreértesz. Nem erre gondolok. Tegnap szóbaelegyedtem egy sráccal, aki elmondta, hogy csak háború ne legyen. Rákérdezve a logikája az volt hogy mivel az EU (!!!) tagjai vagyunk, ezért mennünk kell a háborúba, ha megtámadnak valakit. Nem volt sok esze, azért ez pár szó után lejött. Na mind1, hagyjuk...
Elismerem, hogy ez így van. Igaza van és neked is, hogy kérdéses ennek a hatékonysága, hiszen, ha nem lenne, akkor a svédek, finnek, nem léptek volna be a NATO-ba.
Ha legközelebb találkozom a sráccal, elmondom majd neki :-)
Csalódást kell okozzak, ahogy írtam már itt a hupon, a középiskolában elég jó töritanárunk volt és sokszor "játszottunk" parlamentesdit, lehetett interpellálni stb stb és én főleg MDF színekben voltam.
Tanukkal tudom igazolni, fogadhatunk is ahogy abban is, hogy nem mersz ma elmenni a Tisza gyűlésre az első sorban hajrá Tiszázni :-)
Valamiért (LOL) mégis a DKSummer név ragadt itt rád. Túl sok(k) volt a Feri-Klári idézet biztos :D
Mondjuk az MDF nevű buktára se lennék a helyedben túl büszke.
nem mersz ma elmenni a Tisza gyűlésre az első sorban hajrá Tiszázni :-)
Érteni se értem a gondolatmeneted. Miért mennék el én egy tróger senki által szervezett össznépi bégetésre, ráadásul egy félnótások által alapított haknipárt szimpatizánsai közé?
Fogalmam sincs, hogy hova akarsz kilyukadni. Azt látom, hogy folyamatosan erőlködsz velem szemben. Ez annak köszönhető, hogy politikailag pont a másik oldalon állunk?
Én sem. Irtózóm tőlük. Azt még nem döntöttem el, hogy ez probléma-e vagy sem. Talán csak hiányzik belőlem valami, amikor azt mondják "..és most mindenki" ... ugyanis nem érzem megszólítva magam, hiszen a mindenki az a többiek. Ez a mi a fasztól lehet? Eközben azt tudom, hogy az egyéni boldogsághoz hozzáad, ha valaki ebben fel tud oldódni. Engem a hideg ráz tőle.
Én sem szeretek a tüntetéseken résztvenni, de szerencsére sokan igen, mert szükség van rá. Itthon meg nagyon lenevelték az embereket róla (tudatos önérdekből nyilván), sajnos, pedig a demokrácia egy nagyon fontos eszköze.
Nekem az első tüntetésem az a 95-ös tandíjas volt, kimentem, de nem teljesen értettem egyet vele, ráadásul a Bokrossal sok mindenben egyetértettem, csak hát a stílusa kicsit bicskanyitogató volt, de végül végigballagtam a többiekkel és ráadásul a parlamentnél mustáros kenyeret osztogattak, ami meglepően finom volt :-)
Szerintem az megy tüntetni, aki (1) egyetért a tüntetés céljaival, (2) azokat fontosnak tartja (3) és azt gondolja, hogy a részvételének lesz hatása, szóval a befektetett munka meghozza a gyümölcsét. Lehetne részletezni, hogy ki milyen hibahatárt fogad el az egyetértésnél meg azt is, hogy a részvételének hatását jól méri-e fel vagy esetleg az is szempont, hogy mennyire az ő saját akarata vagy már egy kész pattern-t kapott, mert belenevelte a környezete, hogy minek mennél ki, úgy sem változik semmi.
Az "..és most mindenki"-vel írtakkal kapcsolatban szerintem valamiért nem tudsz, akarsz azonosulni a többiekkel, kívülálló szeretnél maradni, ez érzelmi kérdés (is?) lehet. Lehet az oka sok minden, ha pszichológus lennék biztos tudnám :-) De gondolom, az élet más területein, más helyzetekben képes vagy a számodra szimpatikus "és most mindenki" szituációkban résztvenni, de ha nem, akkor se hiszem, hogy összedől a világ vagy legalább is még nem ma :-)
Majd amikor a Messiás győz 2026-ban, én örülni fogok, ha utána trey kimegy tüntetni a fideszesekkel, mert legalább kicsit gyakorolja a demokrácia egyik eszközét :-)
Én régebben jártam jobbikos demonstrációkra. És kivétel nélkül mindig azért mentem, h a szervezők megerősítést kapjanak az összegyült tömegtől, arról h jó úton járnak. Sosem gondoltam azt, h a demonstráció oldana meg bármit, de azt igen, h ők az által kaphatnak megerősítést a továbbiakhoz.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
> ugyanis nem érzem megszólítva magam, hiszen a mindenki az a többiek, Ez a mi a fasztól lehet?
Erről szól a szolipszizmus [solum ipsum ~ egyedüli önmagamság]. Ha nagyon profánul akarom megmagyarázni, akkor azt érzed, h 1) a tömeg; 2) mások; 3) bármi más egyfelöl tőled idegen, másfelöl a vele való kapcsolódás által az integritásod sérülne. Nagyon pontosan használtad a "feloldódás" kifejezést - pontosan ezzel a feloldódással áll szemben és tart ellent neki egyfajta elérendő tudatos ébrenléti állapot, amelyhez vezető út egyre igazabbnak találtatik és a másban feloldódás általad - némi képzavarral - egyéninek minősített boldogság jelentéktelenné válik. Hogy mi különbözteti meg tőled a mást, az nagyon egyszerűen megragadható: [ön]magaddal kapcsolatban nincsenek valódi érzelmeid. Az érzelmek mindig a máshoz való kapcsolódás formájában jelentkeznek. És úgy kell az érzelmekre gondolni legyen az akár pozitívnak akár negatívnak megélt, h a más azon keresztül hatol beléd és érvenyesíti az ő saját érdekét - ez az amit feloldódásnak nevezel a saját szemszögedből. Hangsúlyozom: a szolipszizmus filózófia és a pszichológizálást messze elkerülve magyaráz.
Még profánabbúl: a tömeg sajátja h lefele nivellál. És ami megborzaszt téged az éppen ez a lehúzó hatása. Én pl. ezért irtózom a csapatsportoktól is.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
Azt nem tudom. Lehet támogatni átutalással, patreonon stb...
anyós jelőlt 7milliárdból adott neki 5-600milliót
Az 5-600millió túlzás szerintem!
orosz, kínai vagy a Soros pénze van benne ?
Lehet. Nem tudom. Gondolom el lehet rejteni az adományozót
Pressman CIA tolt bele 2 millió dodot ?
Nem hinném, hogy Soros vagy Pressman saját nevével, saját számlájáról utalna...
Azt valószínűsítem, hogy a Fidesz, vagy a DK, vagy Momentum tolja bele a pénzt... A Momentum gyanús hogy a Fidesz betétpártja, mert ahogy beállt Vitézy mögé az iskolaszerű! És Vitézy is a Fidesz embere!
Ja, hát ehhez ismerni kéne a Dunakapu tér méretét. Én pont ott laktam a 9 számban. Pontosan ismerem. :D
Sokan voltak, mint egy erős piacnapon. Régen ott volt a termelői piac.
A prolik összegyűlnek ilyenkor. Ígérgetésre gyűlik a sok sikertelen, hátha messiás meghozza a kánaánt. Alig várnám, hogy bizonyítania kelljen. De, ahogy olvastam, a ballib oldalaitok is szkeptikusak a Nagyotmondó Peti hitelességével kapcsoilatban. A plebsnek kell még egy kis idő (lassú a felfogásuk, na!), hogy rájöjjenek, mindenkinek _is_ szóló ígéreteket nehéz (lehetetlen) betartani ...
Ha megnézed az adatokat, akkor a 8 általános végzettségűek nagy részét már elvitte a fidesz és a megmaradó tartalékot is el fogja vinni 2026-ig, mert gondolom a mostani tolsztoji agymenést, ahol az ajánlat az, hogy vagy ránk szavazol vagy meghalsz, 2026-ban valahogy überelni kell.
Én kíváncsi vagyok, hogy 2026-ban mit találnak ki, hogy lehet ezt még fokozni, anélkül, hogy fizikai erőszak lenne.
Inkább arra legyél kíváncsi, hogy most lezárult az országjáró haknitúra, ami az újdonság ereje miatt so-so pörgött valamennyire (kimentek megnézni az új bohócot), _most mi következik_. Mert innentől kezdve a paraszt, aki rá akarna szavazni, már konkrétumokat várna (legalábbis, ha van két agysejtje). Kevés lesz ám a 75% Fideszprogram, 25% ballib oldalnak szóló ígérgetés szóban :D
Én már várom az önálló gondolatokat a Pétitől, mert hát eddig kb. egy fékezett habzású MZP-t látok, mögötte meg az MZP birkáit (igen, titeket is ...). Annyi történt, hogy a leszerepelt MZP-t ugyanazon finanszírozói körök lecserélték az új Messiásra és most abban bíznak, hogy ez nem mond olyan vadakat mint az elődje.
Kár, hogy látszik, ha Peti imprózik, akkor dől belőle a faszság ... :D Én elővettem a 🍿-t, lesz itt kacagás bőven. Nem vele(tek), rajta(tok) :D
Egyszerű a kérdés, te vagy itt az autentikus győri. Volt ennél nagyobb politikai gyűlés ott, igen/nem? Ha igen, told a bizonyítékokat, ha nem, akkor ugye...
Ezt nem lehet másképp értelmezni, mint hogy megerősítetted a telex hírét, hogy "Magyar Péter Győrben zárta körútját, akkora tömeget hozott össze, amit ebben a városban tán még senki". (sőt tán még a tánt is kivehetjük, ahogy értelek, de nem szőrszálhasogatok)
Vazze, egyetértesz a telex-szel? ez még nagyobb hír, mint hogy MP eddig a legnagyobb tüntetést szervezte oda :-)
De ne izgulj, van még majdnem két évetek, hogy kicsináljátok MP-t.
akkora tömeget hozott össze, amit ebben a városban tán még senki
Az a baj, hogy megint terelsz. Az "ekkora tömeget" az nyilván faszság (mondjuk, aki azt hiszi, hogy Tom Jonest nem politikai céllal és költségvetésből hozták Győrbe, az is egy sütnivaló bolond :D) . Politikai tömeget meg a fasz se tudja, ide nem járnak politikai kalandorok. A "tán" egérutat meg minek vennénk ki, ha az abjektív-független beleírta?
:D Beszarok, lassan már MP lesz az első X éves, fehér "politikus", magyar asszonyverő, női napszemüveges "férfi" .... meddig fogod még csavarni? :D :D :D
Index címoldalt nem ütötte meg a nagy siker. Miben méritek? 444, Telex elélvez rá, már siker?
"A "tán" egérutat meg minek vennénk ki, ha az abjektív-független beleírta?"
Erre hagy reagáljak külön, mert vártam már, hogy ezt felhozod. Ezt nem bántási szándékkal írom, de az a helyzet, hogy magyarázhatnám, de nem értenéd meg, számodra ez egy szokatlan, teljesen érthetetlen világ. Ne is próbálkozz, úgy sem fog menni :-)
Jójó, most akkor írj valami frappánsnak gondoltat, igyekszem nem válaszolni majd :-)
„Az IDEA Intézet eredményei azt mutatják, hogy a Fidesz–KDNP háborús tematikára építő kampányüzenetei elérték és hatékonyan mozgósították a kormányzópárt szavazói bázisát. A párt támogatottsága a biztos szavazók körében ugyan messze nem érte el az 50 százalékot egy héttel az EP-választás előtt, de a 40 százalékos szintet jelentős mértékben meghaladta (44 százalék). Május végén a teljes népességen belül 31 százalék volt a Fidesz–KDNP szavazóinak aránya” – olvasható az IDEA Intézet elemzésében.
Mint írták, a Tisza Párt támogatottsága 18 százalékra nőtt a felnőtt népesség körében, Magyar Péter pártja a szavazatok 26 százalékára számíthatott volna egy május végi EP-választáson. A DK–MSZP–Párbeszéd közös listája pedig a szavazatok 12 százalékát szerezte volna meg.
Elkerülhetetlen a bukás. Az oka, hogy nincs stáb, szakembergárda és a szavazó egy türelmetlen fideszes birka ugye. :) Mivel két éven belül nem fog tudni még látszólagos megoldást sem szállítani, így haragudni fognak majd rá a szavazói. Lásd MZP-t.
Szerintem ha holnap rádmutat a bajszos Kövér elvtárs, hogy Oregon elvtárs te alapíts kormányt, akkor 5 nap alatt ki tudsz állítani egy vállalható kormányt. Nem kell túlmisztifikálni ezt az egész kormányalapítást sem!
dehat ott irja wikipedia, a DK felkerte DK-t, es 3 nappal kesobb mar be is mutattak az arnyekminisztereket, raadasul ugy hogy abbol a 3 napbol 2 hetvege :)
Kiterjedt cégháló kulcsembere volt Sulyok Tamás abban az időben, amikor a DK által feltárt földügyek is zajlottak. Egykori vállalkozásai – miután kiszállt belőlük – szinte kivétel nélkül furcsa véget értek
Konkrét példák is vannak a cikkben. Sulyokra is kíváncsi vagyok, hogy mi lesz vele 26-ig. Le kellene de szerintem nem fogják leváltani, mert még az mindig a kisebb rossz szegény fidesznek, kezd gáz lenni, hogy nem tud egy normális embert felmutatni köztársasági elnöknek.
Teljesen onkenyesen huztam egy pontot, ami utani miniszterekrol a legtobb huppernek azert van fogalma - nem csak a tortenelemkonyvekbol. A rendszervaltas szerintem pont jo.
Visszamehetunk mondjuk Tiszaig - vagy akar Kossuthig - de keves ma elo embernek volt veluk elsokezbol tapasztalata.
De akkor legyen picit mas a konstrukcio: ha mostantol vissza kellene menned az idoben egeszen addig, amig meg tudsz nevezni 10 vallalhato minisztert, mikor allnal meg?
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
Kiváncsi lettem volna Budaházy véleményére MP-ről! De nem találtam erről semmilyen megnyilvánulását. Utoljára a mentelmi ügy kapcsán jelentkezett (azzal kapcsolatban kb egyetértek vele), de akkor még MP nem tünt fel. A Friderikusz műsorában ezek mit fröcsögnek MP-ről sztem teljesen érdektelen.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
Ma este itt az újabb adás, most végre egy normális szakértőt hív meg Friderikusz, azért a múltkori adás szerintem gyenge volt, szakmai szempontból dilettánsokat hívott meg, akiknek max annyi véleményük lehet, kb mint nekem.
Már kint a promo:
PROMO: TÖRÖK GÁBOR ELEMZI A 2024. ÉVI EP- ÉS ÖNKORMÁNYZATI VÁLASZTÁSOK EREDMÉNYÉT /// F.P. 98.
Orbán maradt a sarokban, oda is való. Most jut eszembe, már írtam, hogy állítólag a székesfehérvári középiskolai tanulmányai alatt Orbánt számtalanszor megalázták, ami miatt nem is ment el az osztálytalálkozókra. Biztos, sokszor állították szegényt sarokba...
Szerintem is simán benne van, hogy besül az egész. Szidni nem hiszem, de meglátjuk. Szerinted lehet ennél rosszabb, mint most van? Nem gondolnám, ha mégis, akkor még mindig lehet menni külföldre. De az MP előtti ellenzékkel nem voltunk kisegítve.
Mindenesetre nem vagyok elájulva MP-től, ráadásul elég sokat hazudik és ha meg is marad, van benne bőven kockázat.
Itt szoktak meggyanusítani azzal, hogy kamuzom az IKÚmról vagy mittudoménmiről, de amikor kint voltam az Andrássy utas tüntetésen és felment a színpadra, akkor ahogy itt is írtam, tényleg az volt az első gondolatom és szavaim is, hogy na vazze, itt a fiatal Orbán, csöbörből vödörbe.
De tényleg, lehet rosszabb, mint most? Nem tudom...
Mondjuk a gazdaságok taccsra tudják vágni, végül is Törökországban is illiberalista gazdaságpolitika van, amikor infláció van, akkor kamatot csökkentenek... Aztán csodálkoznak, hogy 70% az infláció... Nálunk csak 30 körülig ment de a sok okos elhitte, hogy a háború miatt... De én inkább a folyamatos lecsúszásra számítok, szeirntem ilyen szempontból nem Argentína vagyunk, ahol 15 évente államcsőd van, hanem Oroszország, ahol a lojalitás által kiváltott kontraszelekció lassú de biztos lemaradást okoz. Mondjuk most az oroszok kicsit begyorsították a lemaradásukat de néha van ilyen is :-)
Amúgy szerinted mi okozta az inflációt? Nem csak itt, hanem Európa-szerte. Ok, igen, itt 30 % (ami volt 50 is), de máshol sem 1% volt. Ráadásul minél közelebb volt az adott ország a konfliktuszonahoz, annál jobban érződött. Az EU jelenlegi gazdasági teljesítménye, a 2023-ban felszámolt 170000 német vállalkozás nem arra utal, hogy egyedül nálunk van probléma.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
Az infláció egy részének oka közös volt kb egész európában: (1) az energiaárak elszállása és a covid ellen gazdaságélénkítésre kiszórt pénz utóhatása.
De ha megnézed nálunk jóval magasabb volt az infláció és ELŐBB is kezdődött, igen, egyértelműen a háború és az energiaárak elszállása ELŐTT. Vissza lehet nézni, ezek tények (nyilván az M1 18 darab nézőjének ezt nem mondják el de te könnyen megnézheted az adatokat). Ennek az oka (2) a pénzosztás volt. kb 1-2 ezer milliárdot szórtak ki a választások miatt. Ez törvényszerűen inflációt okoz. 2 ezer milliárdba került, hogy megnyerjék a választást, kifizették. Főleg, hogy ez a mi pénzünkből ment, ki ne fizetne a más pénzéből... :-) (=pénznyomtatás. Márpedig közgazdasági 1*1, hogy a pénznyomtatás inflációt okoz).
Egy harmadik ok meg a alkalmatlan, kontraszelektált emberek felára: (3) amikor a Szíjjártó büszkén bejelentette, hogy a csúcson vettünk gázt az oroszoktól. Komolyan mondom, hogy jól eltaláta, hogy a legrosszabbkor vegyen, igazi kontraindikátor. Nyilván nem Szíjjártó fogja kifizetni ezt a plusz 700 milliárdot, hanem a vállalkozásokra kivetettek valami extra sarcot (nem emlékszem a nevére, de visszakereshető), amivel ők szép lassan kifizetik (vagyis te, aki a vállalkozásoktól vásárolsz a magasabb áron, hiszen nekik árat kellett emelni a magasabb energiaárak miatt, amit a kormányunk okozott)
(4): az árstop-ok. Az ilyetén használt árstopok drágulást (illetve hiányt) okoznak, vagyis inflációt (megint csak közgazdasági 1*1). Nem véletlenül szokták óvatosan alkalmazni az ilyet. Mi persze nem ezt tettük, mert politikai termék lett belőle, nyilván az M1 18 darab nézője azt gondolja, hogy ha árstop van, akkor a kormány megállítja az árakat. Ha felmegy a vaj ára, mert a 2.8-as tejet árstopolják, azt persze észre veszi Mari néni, de hát majd az M1 elmagyarázza, hogy Brüsszel a hibás és nem ám a hülye kormány...
Na most baromi szar gázárszerződés + ilyen agyament árstop + ilyen pénzszórás csak nálunk volt. Ezért volt nálunk kiugró az infláció.
Nálunk "magasnyomású" gazdaságpolitika van kb 10 éve. Ennek pongyolán fogalmazva az ellentéte az anticiklikus gazdaságpolitika. Abban ha jól megy, akkor félrerak az állam, hogy a rossz időkben legyen miből élénkíteni a gazdaságot. A magasnyomású gazdaságpolitika fűt akkor is, amikor pörög a gazdaság, amikor már feszes a munkaerőpiac stb stb (a kormány mellett nézd meg, hogy kétkézzel szórta a pénzt a jegybank is a növekedési kötvényprogrammal meg minden mással), ezzel a túlpörgetéssel nagyobb inflációt okoz és ez független attól, amit fentebb írtam a választások megvételéről. Az, hogy ez jó-e, az jó kérdés, én nem tudom ezt megítélni, az biztos, hogy ez egy kockázatosabb út, nagyobb kilengésekkel, lefele és felfele is. Az, hogy a választásokat megvették 2 ezer milliárdért, az egy külön kérdés. Hogy az jó volt-e vagy rossz, azt kérdezd meg attól, aki sokallja az áremelkedéseket.
Most ez EU választásnál szarban is volt/van a költségvetés meg előtte azért azt gondolták, hogy a szokásos lesz, közben jött a messiás, de akkor már nem lehet kiszórni annyi pénzt, ráadásul ez csak egy EU meg önkori választás, valójában ezek sokat nem számítanak, az EU-ban Orbánék súlytalanok, még a hülyék sem veszik be őket egy frakcióba. Az önkormányzatoknak meg nincs hatalma. Ezt azért írom, hogy 26-ban biztos lesz egy kis pénzosztás (=infláció), akkor is, ha ezzel az államháztartás szarul jár, nyilván addig valszeg jobb lesz a helyzet de ha nem lesz jobb, akkor is lesz valamennyi pénzosztás, mert a hatalom plusz a sok pénz megér egy kis pénzt...
Egyébként egyesek szerint az, hogy egyre több energiát, több pénzt kell betolni az állampártnak a győzelembe, mutatja, hogy az Orbán rendszer a végét járja...
Hollandiaban ugyanabban az evben enyhe deflacio volt. Egyik ismerosom kint dolgozik, kert az inflaciora hivatkozva beremelest, es neztek, hogy milyen inflacio? :) (Azert vegul kapott.)
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
A mostani rosszabb: 50+~osan populista. Az nekem mindig sokat mond, amikor aduászként előhúzzátok az életkort! A fiatal nem feltétlenül idióta, az öreg nem vén bolond… Az életkor fiziológiai állapot, 20 után nem feltétlenül növekszik a tudás.
Értem én, hogy szerelmes vagy Orbán figurájába, és nincs nála zseniálisabb alak a világegyetemben, de ez csak neked/nektek jelent kihívást. :D
MPhez fogható nincs senki emberemlékezet óta a magyar politikai életben. Lehet Orbán rutinosabb, tapasztaltabb - de pl. meggyőző ereje sehol nincs MPhez képest. MP azért annyira meggyőző, mert feloldja magában azt az ellentétet h egyszerre tud beszélni szívből és taktikusan. Orbán nem tud beszélni szívből, minden bizonnyal nem is rendelkezik ezen szervvel. MP simán az ujja köré csavarta a Néppártot meg Webert - de MP valójában keményebb dió lesz Orbánnal is. AZt hiszik h itt az ifjú titán, majd beleültetik az európai politika hintájába - de épp fordítva fog történni! Ki lenne hozzá mérhető? Vona Gábor? Schiffer András? Thürmer Gyula? Egyik sem... ilyen erős küldetéstudattal senki nem rendelkezik. Tulkép azt találom érthetetlennek, h hogy tudott eddig a háttérben maradni? Ilyen kvalitások h nem törtek a felszínre?
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
Egyébként semennyire nem látok bele a lapokba, de ha MP elmegy Brüsszelbe, gondolom valami konkrét eldicsekedhető eredményt szeretne elérni ott, amit már biztosan elkezdett intézni, alkudozni a Weberrel.
A pénzről igen, de amennyire tudom, a politika nem a szívességekről és a jótanácsról szól. MIndennek megkérik az árá, tényleg mindennek. Ha ő nem használha ki a mostani helyzetét, akkor nem sokáig lesz politikus. Én kinézem belőle, hogy ezzel nem lesz neki probléma.
Már nem emlékszem a konkrét témára, de amikor még a Momentum fiatal volt, tettek valami szívességet (talán szavazási segítséget? már nem emlészem), a DK-nak úgy, hogy nem bizniszelték le, vagyis nem vártak érte utólag valami viszonzást. A DK-sok meg utólag azt nyilatkozták, hogy na ezek tényleg ilyenek, hogy nem kérnek érte semmit? Na akkor ezekkel könnyű lesz elbánni...
Szerintem most sem a kedvence. Mindenesetre a csávó hozza azt, amit vártam tőle. Az ellenzéket sikerült legyalulnia ( szvsz a momentum komoly probléma lett volna a Fidesznek, folyamatosan borsot törtek az orruk alá .)
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
Ha már az EU képviselőség, amit végül "bevállalt" a Messiás:
Nem vagyok képben most a határidőkkel (de tudom, hogy vannak, mert már olyan is van, amit biztosan elvesztettünk emiatt), nem néztem utána de én azt gondolom, hogy MP konkrét céllal megy oda és ami tényleg ütős cél lehet az a magyar EU pénzek hazahozása lenne. Ez több ezer milliárd forint, amit a Röfi malac már biztosan nem fog hazahozni, egyszerűen képtelen rá. Befolyása az EU-ban és főleg az Európai parlamentben már nulla. Ezzel szemben a Messiás kialakíthat magáról egy olyan képet, hogy ő képes hazahozni a pénzt, hát még ha haza is hozna belőle. Meglátjuk.
Mindenesetre ez végtelenül fájdalmas lenne azoknak, akiket Rogánék megvettek a szuverenitás mesével, mert az ő olvasatukban persze ez úgy nézne ki, hogy az EU a fidesznek nem, de a tiszának ad ezer milliárdokat. Lehet hogy lesz valami dollárjobboldal szöveg is? Vagy inkább egy árulóhoz jobban illik a júdáspénz (r)? Itt hívom fel Rogánék figyelmét, hogy a júdáspénz fordulatot levédettem!
Sztem is. Csak nem Orbánnak fogja hazahozni a pénzt. Hanem direkt támogatási rendszert kell bevezetni, ahol a jogosultak közvetlenül az EUhoz pályázhatnak és a kormány ki van iktatva az elbírálásból, elosztásból. Természetesen a pénzek felhasználásának ellenörzése is Eus hatáskör kell h legyen. Ezt kell megoldani '26ra és akkor megnyeri a választást MP. És ehhez meg lesz a támogatás is az EU felől, ahol alig várják h bukjon Orbán!
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
Számomra az eddigi viselkedése nem arra utal, hogy a saját meggazdagodása miatt menne Brüsszelbe. Az biztos, hogy valami célja van vele és Brüsszel csak eszköz. Szerinted, ha jól értem, az a cél, hogy felmarkoljon valamennyi pénzt? Nem gondolnám.
Sztem nem ezért megy Brüsszelbe vagy ha ezért pénzért, akkor az csak eszköz. Ha nem így lenne, akkor hülye lenne. Nyilván csak remélni tudom, hogy nem az, az eddigi viselkedése alapján nem hülye, de meglátjuk.
Onnan jött ez a gondolat részemről, hogy tegnap asszem a Laknertől hallgattam egy podcastot, ahol értetlenkedett, hogy miért megy a Messiás Brüsszelbe. Azért egy politikai elemzőtől ennél többet várnék, addig legalább el kellene jutnia, hogy valami céllal megy oda, utána már csak ki kellene sakkozni, hogy mi lehet az... bár Laknert nem ismerem annyira...
Illetve még azt tudom elképzelni, hogy kényszerből vette fel a mandátumot. Mert volt olyan hír, hogy alábecsülte a Tisza a győzelmet és így a budapesti és az EU listán nem szerepelt elég ember, illetve átfedések voltak. De nem néztem utána pontosan.
Még MP-től sem fogadom el, h érvényesen úgy tehessen mintha az EU erkölcsi mérce lehetne, van ott korrupció bőven, de nem gondolnám, h ilyesmi ügybe keverednének a Tiszások - az azonnali bukásukkal járna - ráadásul mint fentebb írták más a frakció vezetője, nem MP.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
Nincs ebben semmi újság, régen is ez volt kelet és nyugat közt kereskedelmi embargó un, Cocom-lista ami tiltotta egyes technológiák keletre való eladását. Ennek kijátszásában szerepe volt Magyaroszágnak a kommunista érában - ahogy a szintén az EP-be került történész hölgy Borvendég Zsuzsa előadásaiból megtudhattuk. A szankciós politika ugyan ezen elv mentén működik, bevezetik a tiltást, de illegálban saját zsebre extra profittal kereskednek. Szijjártó meg veri a seggét a földhöz h ezek milyen hülyék már megint újabb szankciós csomagot fogadtak el, oszt semmi értelmük, mert Oroszország nem gyengült meg. Nah az lehet valóban, h Oroszország nem gyengült meg, de jópáran "megszedték" magukat ezen a módon.
Az EUról Drábik már vagy 20 éve leírta az igazat, talán ő használta előszőr magyar nyelven az Európai Egyesült Államok megnevezést. Kiabáltak rá kígyót-békát aztán mindenben igaza lett az öregnek.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
"Egyetlen jelentős fejlesztés az első Orbán-kormány alatt történt, mégpedig a Gripen vadászrepülők beszerzése."
Ám a leépítés java csak ezután következett, méghozzá a 2002 és 2010 között regnáló Medgyessy Péter-, Gyurcsány Ferenc-féle kabinetek, illetve Bajnai Gordon kormányzása idején.
...
Demkó rámutat, 2002 és 2010között a kritikátlan nyugati mintakövetés miatt építették le szinte teljesen a nehézfegyverzetet, törölték el a sorkötelezettséget – ez utóbbi a szakértő szerint szakmailag még akár védhető is, de hogy nem építettek ki működő tartalékos állományt, az komoly probléma. Demkó úgy vélekedik, a legnagyobb hiba a nehézfegyverzet kapcsán is az önjáró tüzérségi eszközöknek, alapvetően a szovjet gyártmányú Gvozgyikák kivonása – 122 mm-es önjáró tarackok – volt, melyeket tömegével használnak most is az ukrán-orosz háborúban; a lengyelek például felújíttatták őket, „ahogy részben mi is, viszont mi még a felújítottakat is kivontuk a hadrendből és eladtuk fillérekért. Ez a harmadik része a dolognak, hogy milyen áron mentek el ezek az eszközök, és ki profitált ebből” – fogalmaz a szakértő, aki személyes élményét is megosztja, amikor is védelmi tervezési főosztályvezetőként már 2010-ben leutazott Kalocsára a magyar inkurrencia (haditechnikai anyagokat tároló) raktárt ellenőrizni, és az ott dolgozóktól úgy értesült, hogy amikor felpakolták a felújított Gvozgyikákat, még a benne lévő fém árát sem érte el az az ár, amennyiért eladták.
Végül javarészt a csehekhez kerültek a tarackok, akik vélhetően busás haszonnal tovább is adták”.
Hozzászólások
Kíváncsi vagyok, hogy a süllyesztőben végzi-e vagy lesz belőle valami használható. Ha fogadni kellene, inkább arra tippelnék, hogy a süllyesztőben végzi
Szerintem simán a Fidesztől kapja a pénzt. Jól láthatóan begyalulta az ellenzéket, ez pedig sokat ér. Ugyanez a véleményem a réti messiasrol is. Közös pont, hogy honnét is jöttek.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
-1
A Fidesz erdeke tovabbra is az eros DK. Magyar Peternek meg vegre eselye van lejjebb kotorni a DK-MSZP-Parbeszed-Momentumot - 5% ala ahova valok. Ha ezek megszunnek, a Fidesz dolga kesobb sokkal nehezebb lesz.
Ha mar "konteozunk" CIA kepzes, CIA-s penz kategoriat hamarabb elhinnem. De egyelore az a haraszt is minimalisan zorog.
Varom, hogy hitelt erdemloen osszegyurcsanyozzak, osszenyugatbabozzak, de egyelore jol tartja magat. Nem derult meg ki, hogy hogy tanult meg ennyire gyorsan megerosodni ezen a palyan - vagy egyaltalan tanulta-e, vagy volt hozza eleve egy furcsa erzeke...
Statisztikailag rakas politikailag hontalan ember volt: pl. azok a "neppartosabb" volt Jobbikosok (2018), akik tobbsegeben Gyurcsanyt es a volt SZDSZ-t jobban utaltak Orbannal - roluk nem ertette Jakab Peter, hogy hova tunt annyi Jobbik szavazo - mikozben ezeknek csak a kemenyebb vonalai kotottek ki a MHM-ban. Egyelore kb. oket talalta meg, meg par olyat, aki MZP idejen felfogta, mi a baj a DK-hoz surlodassal.
Mi van a kiábrándult fideszesekkel? ;) ők már nem is számítanak?
De
De szerinted 2010 es 2024 kozott melyik evekben "abrandultak ki a legtobben" a Fideszbol?
Akik a legtobben voltak, azokkal mi is tortent az elmult evekben? Honnan hova?
Azok most is kiábrándult fideszesek. Én is...
Volt egy Fidesz alapito, aki - ha jol emlekszem - meg partelnok is volt egy ideig (amikor Orban katona volt, o volt eloterben). Aztan kiabrandult fideszesse valt, atment az ifjusagi tagozatbol az eredetibe (SzDSz), amikor - teljesen megerdemelten - osszeomlott, par evig meg Liberalisok neven tolta, most nem tudom mit csinal.
Volt egy fiatalember, aki Orban polgari koreben volt. Aztan amikor kiabrandult fideszesse valt, felfuttatta a Jobbikot, aztan visszavonult, felepitett tobb musort meg a sajat Youtube csatornajat, megalapitotta a 2RK-t, majd partta szervezte.
Volt egy masik, aki fideszes volt, hazatert az USA-bol, kesobb kiabrandult fideszesse valt. Nyert polgarmesteri valasztast, kicsit kesobb megnyerte az ellenzek elovalasztasat, partot alapitott, most az 5-os listat vezeti.
Volt meg egy fideszes, diplomatakent dolgozott Brusszelben, a felesege meg miniszter is volt. Fokozatosan kiabrandult fideszesse valt, szerzett maganak egy inaktiv partot, most eleg jol tolja.
Szoval van par kiabrandult fideszes, es igenis szamitanak. Vagy partot vezetnek, vagy ezekre szavaznak.
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
Most is liberális. A fidesz is annak indult, utána váltott haveri önsegélyező egyletté…
Lásd: Zsidesz -> FideSS
Liberális az én vagyok, a Fodor Gábor meg egy szégyen, sajnos
Arra kellett figyelni, hogy nehogy nyerjenek. Illetve nincs visszaút.
hup.hu##article[data-comment-user-id="16401"]
hup.hu##article[data-comment-user-id="4199"]
Erre majd Toni vigyaz a szarnyas lovaval meg a titkosszolgalati akciokkal.
Azert en inkabb arra figyelnek, hogy nyerjenek. Vona mindenkepp, MP, esetleg meg MZP is jobb lenne a mostani tolvajbandanal. MP-nek Fleto nelkul is lenne eselye.
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
Ki az a réti "messiés"?
a parizeres jakab bohóc politikai reinkarnációja
(szerk: elnézést, félreértettem a fentit; azt hittem az újabbra gondol)
Messi és ás. :)
Egyébként MZP.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
https://444.hu/2024/06/04/orbant-vagy-magyart-latnak-e-szivesebben-mini…
:-)
Ez a cikk azert geci, mert ugy fogalmaz a szerzoje, mintha a vilag legtermeszetesebb dolga lenne, hogy "amugy az eredmeny teged nem erdekel, erted ha nincs, es nem erdekel teged mikorra lesz".
>Mire esély a messiás?
Kérdezte az ukrán sajtó Zelensky megválasztása előtt?
Épp tegnap mondta a TV2 kormányhíradó, hogy "Magyar Pétert Soros György pénzeli, hogy belesodorja Magyarországot a háborúba".
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
neut @
Ma Győrbe jön a Messiás. Van olyan kolléga, aki képes volt Győrből Debrecenbe menni Messiás tüntetésre. Ezt nevezem én elhivatottságnak!
Remélem ma is kinn lesz (munkaidőben ;)!
trey @ gépház
Inkább neked kellene kimenni és megnézni, hogy ne csak a Közmédiából értesülj a történésekről...
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
neut @
ugyanis a győrben elérhető hírforrások emígyen alakulnak:
( ) youtube
( ) fecesbook
( ) sorosista szennymédia internetes tagozat
( ) sorosista szennymédia tv tagozat
(X) királyi tv
így hát a győriek sosem értesülnek róla, hogy Megemeeenénk
Érdekes, mert se a királyi TV, se a nagyobb hírportálok nem írtak róla. Itt ment suttogó propagandában :D :D :D
trey @ gépház
Ha a királyi tv-ben nem adnák le, akkor segítek, itt a menetrend.
És fogadjunk, hogy nem mész ki és nem mersz az első sorból beleordibálni jól hallhatóan a facebook közvetítésbe 10-szer, hogy hajrá Tisza párt!
11:00 Mosonmagyaróvár - Beszéd: Flesch Központ parkoló , Erkel Ferenc u.14.
12:30 Rajka - Beszéd: Bem apó út 17 - Árpád vezér szobra
14:30 Pannonhalma - Beszéd: Fő tér, Váralja utca
19:30 Győr - Beszéd: Dunakapu tér
Felesleges fogadni, semmilyen proli rendezvényre nem járok. Proli rendezvények:
trey @ gépház
De gondolom, a békemenetre csak elbuszoztál?
Szövegértéseddel van probléma? Soha nem vettem részt önszántamból ilyen proli dolgokon. Vurstliba, búcsúba, falunapra se járok!
trey @ gépház
Ezek szerint kényszerből igen?
Igen, a kommunista haverjaid idején ('80-as évek) egészen addig, amíg ki nem zártak az úttörőcsapatból nyilvánosan, mert felszólaltam az ellen, hogy ilyen proli kötelező rendezvényekre, mint a kisdobos- és úttörőavatás nem akarok járni. Akkor azt mondták, hogy nagy jövő nem áll előttem, mert így nem mehetek majd a KISZ-be!
:D :D :D
trey @ gépház
pfff, ez is valami? bár nem politikai tevékenység miatt (persze kiszínezhetném, hogy ellenálló voltam már gyerekkoromban is... :-) ) de nekem egy társammal elvették az úttörő nyakkemdőmet. Egyszer csak hirtelen összehívták az egész iskolát az udvarra, minket kihívtak és elvették a nyakkendőt. Persze csak jelképesen, mert nyilván nem volt nálam éppen ez egy átlagos tanítási nap volt. Nem rendített meg ( nem is igazán foglalkoztatott így azt sem tudom, hogy kizártak-e az úttöröcsapatból) de később visszagondolva nem volt igazságos döntés.
Mindenesetre érdekes, hogy állsz a kommunistákhoz, miközben az ő módszereiket továbbfejlesztő fideszt hogy tolod.
🤷♂️
Az elbujdokolásodban sem lettél sokkal okosabb, sajnos.
trey @ gépház
Á, én csak akkor hinném ezt el, ha egy topik címében látnám...
Nem válaszoltál arra, hogy miért tolod a fidesz propaganda módszereit.
Én max. szavazója vagyok a Fidesznek, addig, amíg az érdekeink egy irányba mutatnak. 🤷♂️ Te érdeklődsz annyira felvonulások, tüntik, Messiások után 🙄
trey @ gépház
Nem az érdekel hogy fidesz szavazó vagy-e, hanem, hogy miért tolod ilyen módszerekkel a propagandát? Érdekel, hogy nem látja valaki, hogy ebben a folyamatban hiba van.
Szerintem csak a te fejedben és néhány haverod fejében (ezek közül meggyőződésem, hogy több a te alteregód :) él az a fals kép, hogy egy zugportál főoldalról kiszűrt zugtopikjában, rajtatok szórakozva tolom a propagandát. Kiknek? Nektek? LOL
Ha én ezzel szeretnék foglalkozni, ezzel kiállással bármelyik párt örömmel fogadna, ismerve az IQ betyárjaik felhozatalát, elég magasra juthatnék. Kérlek ne komolytalankodj ...
trey @ gépház
Félreértesz. Nem erre gondolok. Tegnap szóbaelegyedtem egy sráccal, aki elmondta, hogy csak háború ne legyen. Rákérdezve a logikája az volt hogy mivel az EU (!!!) tagjai vagyunk, ezért mennünk kell a háborúba, ha megtámadnak valakit. Nem volt sok esze, azért ez pár szó után lejött. Na mind1, hagyjuk...
Persze, hogy hagyjuk, miután belezavarodtál a zavaros elméletedbe. LOL :D
trey @ gépház
Technikailag neki van igaza és neked nincs: ugyanis az EU-s szerződésekbe is bekerült a kölcsönös védelmi passzus. Liszabon 2007
https://eur-lex.europa.eu/EN/legal-content/glossary/mutual-defence-clau…
??
--
Persze, hogy a gyakorlatban mennyit ér az kérdéses. NATO 5ös cikkelyt érdekes módon kizárólag az USA aktiválta eddig mikor őt támadták meg.
Elismerem, hogy ez így van. Igaza van és neked is, hogy kérdéses ennek a hatékonysága, hiszen, ha nem lenne, akkor a svédek, finnek, nem léptek volna be a NATO-ba.
Ha legközelebb találkozom a sráccal, elmondom majd neki :-)
Csalódást kell okozzak, ahogy írtam már itt a hupon, a középiskolában elég jó töritanárunk volt és sokszor "játszottunk" parlamentesdit, lehetett interpellálni stb stb és én főleg MDF színekben voltam.
Tanukkal tudom igazolni, fogadhatunk is ahogy abban is, hogy nem mersz ma elmenni a Tisza gyűlésre az első sorban hajrá Tiszázni :-)
Valamiért (LOL) mégis a DKSummer név ragadt itt rád. Túl sok(k) volt a Feri-Klári idézet biztos :D
Mondjuk az MDF nevű buktára se lennék a helyedben túl büszke.
Érteni se értem a gondolatmeneted. Miért mennék el én egy tróger senki által szervezett össznépi bégetésre, ráadásul egy félnótások által alapított haknipárt szimpatizánsai közé?
trey @ gépház
Szerencsére Orbán Viktor elvtárskának nem voltak ilyen problémái és ÖNKÉNT jejentkezett 14, ismétlem tizennégy évesen KISZ titkárnak.
Biztosan te is örültél volna, ha a gyermeked 14 évesen ezt teszi.
Elmondtam már neked, hogy rám ezek a te-üzenetek nem hatnak. Mi lenne, ha az állandó te-üzenetek helyen inkább asszertívbe' én-közlésekkel operálnál?
trey @ gépház
Valamit a témához esetleg amivel folytattam a szálat?
Hát annyi, hogy nincs 14 éves gyerekem, így a te-üzeneteket nyugodtan hanyagolhatod.
trey @ gépház
Baszki trey ne jatszd mar a hulyet, nem all jol.
Hoztal egy szemelyes peldat majd kikersz magadnak egy te-uzenetet. Hol itt a logika?
Hatni nem hatnak rá, de triggerre ugrik.
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
neut @
Fogalmam sincs, hogy hova akarsz kilyukadni. Azt látom, hogy folyamatosan erőlködsz velem szemben. Ez annak köszönhető, hogy politikailag pont a másik oldalon állunk?
Lehetsz őszinte!
trey @ gépház
Szerintem egyszerűen nem érti a viselkedésedet.
Szerintem én értem az övét. A hallgatás sokat mondó.
trey @ gépház
Te nyilván átlátsz mindent.
Helyesen: mindent _is_
trey @ gépház
Azért nem raktam hozzá, mert azt gondoltam, hogy érted, hogy gondolom.
Én sem. Irtózóm tőlük. Azt még nem döntöttem el, hogy ez probléma-e vagy sem. Talán csak hiányzik belőlem valami, amikor azt mondják "..és most mindenki" ... ugyanis nem érzem megszólítva magam, hiszen a mindenki az a többiek. Ez a mi a fasztól lehet? Eközben azt tudom, hogy az egyéni boldogsághoz hozzáad, ha valaki ebben fel tud oldódni. Engem a hideg ráz tőle.
Én sem szeretek a tüntetéseken résztvenni, de szerencsére sokan igen, mert szükség van rá. Itthon meg nagyon lenevelték az embereket róla (tudatos önérdekből nyilván), sajnos, pedig a demokrácia egy nagyon fontos eszköze.
Nekem az első tüntetésem az a 95-ös tandíjas volt, kimentem, de nem teljesen értettem egyet vele, ráadásul a Bokrossal sok mindenben egyetértettem, csak hát a stílusa kicsit bicskanyitogató volt, de végül végigballagtam a többiekkel és ráadásul a parlamentnél mustáros kenyeret osztogattak, ami meglepően finom volt :-)
Szerintem az megy tüntetni, aki (1) egyetért a tüntetés céljaival, (2) azokat fontosnak tartja (3) és azt gondolja, hogy a részvételének lesz hatása, szóval a befektetett munka meghozza a gyümölcsét. Lehetne részletezni, hogy ki milyen hibahatárt fogad el az egyetértésnél meg azt is, hogy a részvételének hatását jól méri-e fel vagy esetleg az is szempont, hogy mennyire az ő saját akarata vagy már egy kész pattern-t kapott, mert belenevelte a környezete, hogy minek mennél ki, úgy sem változik semmi.
Az "..és most mindenki"-vel írtakkal kapcsolatban szerintem valamiért nem tudsz, akarsz azonosulni a többiekkel, kívülálló szeretnél maradni, ez érzelmi kérdés (is?) lehet. Lehet az oka sok minden, ha pszichológus lennék biztos tudnám :-) De gondolom, az élet más területein, más helyzetekben képes vagy a számodra szimpatikus "és most mindenki" szituációkban résztvenni, de ha nem, akkor se hiszem, hogy összedől a világ vagy legalább is még nem ma :-)
Majd amikor a Messiás győz 2026-ban, én örülni fogok, ha utána trey kimegy tüntetni a fideszesekkel, mert legalább kicsit gyakorolja a demokrácia egyik eszközét :-)
Én régebben jártam jobbikos demonstrációkra. És kivétel nélkül mindig azért mentem, h a szervezők megerősítést kapjanak az összegyült tömegtől, arról h jó úton járnak. Sosem gondoltam azt, h a demonstráció oldana meg bármit, de azt igen, h ők az által kaphatnak megerősítést a továbbiakhoz.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
igen, az az, amikor az ember "azt gondolja, hogy a részvételének lesz hatása, szóval a befektetett munka meghozza a gyümölcsét"
> ugyanis nem érzem megszólítva magam, hiszen a mindenki az a többiek, Ez a mi a fasztól lehet?
Erről szól a szolipszizmus [solum ipsum ~ egyedüli önmagamság]. Ha nagyon profánul akarom megmagyarázni, akkor azt érzed, h 1) a tömeg; 2) mások; 3) bármi más egyfelöl tőled idegen, másfelöl a vele való kapcsolódás által az integritásod sérülne. Nagyon pontosan használtad a "feloldódás" kifejezést - pontosan ezzel a feloldódással áll szemben és tart ellent neki egyfajta elérendő tudatos ébrenléti állapot, amelyhez vezető út egyre igazabbnak találtatik és a másban feloldódás általad - némi képzavarral - egyéninek minősített boldogság jelentéktelenné válik. Hogy mi különbözteti meg tőled a mást, az nagyon egyszerűen megragadható: [ön]magaddal kapcsolatban nincsenek valódi érzelmeid. Az érzelmek mindig a máshoz való kapcsolódás formájában jelentkeznek. És úgy kell az érzelmekre gondolni legyen az akár pozitívnak akár negatívnak megélt, h a más azon keresztül hatol beléd és érvenyesíti az ő saját érdekét - ez az amit feloldódásnak nevezel a saját szemszögedből. Hangsúlyozom: a szolipszizmus filózófia és a pszichológizálást messze elkerülve magyaráz.
Még profánabbúl: a tömeg sajátja h lefele nivellál. És ami megborzaszt téged az éppen ez a lehúzó hatása. Én pl. ezért irtózom a csapatsportoktól is.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
ennek a bohócnak ezt a roadshow -ki finanszírozza?
WOKEBUSTERS
https://www.cpachungary.com/wokebusters
Természetesen Te magad! Ahogy az árnyékminiszterelnökasszonyságét is, és a csúticirkálóét is!
ez nem válasz - ennyi baromságot a macskám is tudna írni...
A lényeg, hogy honnét van pénze? Ezt komolyan kérdeztem, te meg viccelsz.
Utazgat városról városra, valakik megszervezik, viszik a technikát - média megjelenés, fotózás stb..
- anyós jelőlt 7milliárdból adott neki 5-600milliót ? mert kb. ekkora költésnél tart
- orosz, kínai vagy a Soros pénze van benne ?
- Pressman CIA tolt bele 2 millió dodot ?
mikró adományok Karácsonynál se volt hihető story.
WOKEBUSTERS
https://www.cpachungary.com/wokebusters
Azt nem tudom. Lehet támogatni átutalással, patreonon stb...
Az 5-600millió túlzás szerintem!
Lehet. Nem tudom. Gondolom el lehet rejteni az adományozót
Nem hinném, hogy Soros vagy Pressman saját nevével, saját számlájáról utalna...
Azt valószínűsítem, hogy a Fidesz, vagy a DK, vagy Momentum tolja bele a pénzt... A Momentum gyanús hogy a Fidesz betétpártja, mert ahogy beállt Vitézy mögé az iskolaszerű! És Vitézy is a Fidesz embere!
Na, kinn vagytok már?!
trey @ gépház
Inkább közvetíts
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
neut @
Ahogy látom facén elég sokan vannak a helyszínen és láttalak téged is az első sorban, kár hogy nem mertél bekiabálni, hogy hajrá Tisza :-)
Ja, hát ehhez ismerni kéne a Dunakapu tér méretét. Én pont ott laktam a 9 számban. Pontosan ismerem. :D
Sokan voltak, mint egy erős piacnapon. Régen ott volt a termelői piac.
A prolik összegyűlnek ilyenkor. Ígérgetésre gyűlik a sok sikertelen, hátha messiás meghozza a kánaánt. Alig várnám, hogy bizonyítania kelljen. De, ahogy olvastam, a ballib oldalaitok is szkeptikusak a Nagyotmondó Peti hitelességével kapcsoilatban. A plebsnek kell még egy kis idő (lassú a felfogásuk, na!), hogy rájöjjenek, mindenkinek _is_ szóló ígéreteket nehéz (lehetetlen) betartani ...
trey @ gépház
Ha megnézed az adatokat, akkor a 8 általános végzettségűek nagy részét már elvitte a fidesz és a megmaradó tartalékot is el fogja vinni 2026-ig, mert gondolom a mostani tolsztoji agymenést, ahol az ajánlat az, hogy vagy ránk szavazol vagy meghalsz, 2026-ban valahogy überelni kell.
Én kíváncsi vagyok, hogy 2026-ban mit találnak ki, hogy lehet ezt még fokozni, anélkül, hogy fizikai erőszak lenne.
Meghalsz vagy
fideszfizetsz!Inkább arra legyél kíváncsi, hogy most lezárult az országjáró haknitúra, ami az újdonság ereje miatt so-so pörgött valamennyire (kimentek megnézni az új bohócot), _most mi következik_. Mert innentől kezdve a paraszt, aki rá akarna szavazni, már konkrétumokat várna (legalábbis, ha van két agysejtje). Kevés lesz ám a 75% Fideszprogram, 25% ballib oldalnak szóló ígérgetés szóban :D
Én már várom az önálló gondolatokat a Pétitől, mert hát eddig kb. egy fékezett habzású MZP-t látok, mögötte meg az MZP birkáit (igen, titeket is ...). Annyi történt, hogy a leszerepelt MZP-t ugyanazon finanszírozói körök lecserélték az új Messiásra és most abban bíznak, hogy ez nem mond olyan vadakat mint az elődje.
Kár, hogy látszik, ha Peti imprózik, akkor dől belőle a faszság ... :D Én elővettem a 🍿-t, lesz itt kacagás bőven. Nem vele(tek), rajta(tok) :D
trey @ gépház
Én is kíváncsi vagyok, 26-ig kiderül.
A 75% fideszprogram az a 'folytat' vagy a tatjuk?
"„Többen vannak itt, mint a Wellhellón” – szögezte le egy győri"
"Magyar Pétert a tömegen keresztül vezették a színpadhoz, ami nem kis teljesítmény volt, mert a Dunakapu tér valóban csurig megtelt."
"Ja, hát ehhez ismerni kéne a Dunakapu tér méretét."
"Sokan voltak, mint egy erős piacnapon."
^
trey @ gépház
"Magyar Péter Győrben zárta körútját, akkora tömeget hozott össze, amit ebben a városban tán még senki"
"Írta a Telex"
(ami a 444-gyel együtt annyira szorít a Magyar-jelenségnek, hogy - stílszerűen, szigetköziesen - majd' lejön a valaga vége)
trey @ gépház
tán még nálad is hitelesebbek
Főleg ezekkel ez SI-rendszer szerinti egzakt számokkal, hogy
"amit ebben a városban tán még senki"
mert a fő, darab stb. már elavult mértékegység :D :D :D
trey @ gépház
Egyszerű a kérdés, te vagy itt az autentikus győri. Volt ennél nagyobb politikai gyűlés ott, igen/nem? Ha igen, told a bizonyítékokat, ha nem, akkor ugye...
Ja, a "senki által" már "politikai gyűléssé" szelídült?
Hát tartott-e egyáltalán valaki itt ilyen jellegű haknit? Vagy ez olyan verseny, hogy MagyarPeti egy személyben indult rajta és meg is nyerte?
Nem tartom számon az ilyen bohócfelvonulásokat (ahogy említettem), de én nem emlékszem arra, hogy bárki is szervezett volna ide ilyet.
trey @ gépház
Azt mondod, az ove volt a valaha volt legnagyobb politikai rendezveny Gyorben?
Koszi, idezni foglak. :)
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
Ilyen én nem mondtam, de ha téged nem zavar, hogy MP kb. a Eric az angolna, akkor nyugodtan örülj neki. :D
trey @ gépház
Ezt nem lehet másképp értelmezni, mint hogy megerősítetted a telex hírét, hogy "Magyar Péter Győrben zárta körútját, akkora tömeget hozott össze, amit ebben a városban tán még senki". (sőt tán még a tánt is kivehetjük, ahogy értelek, de nem szőrszálhasogatok)
Vazze, egyetértesz a telex-szel? ez még nagyobb hír, mint hogy MP eddig a legnagyobb tüntetést szervezte oda :-)
De ne izgulj, van még majdnem két évetek, hogy kicsináljátok MP-t.
Az a baj, hogy megint terelsz. Az "ekkora tömeget" az nyilván faszság (mondjuk, aki azt hiszi, hogy Tom Jonest nem politikai céllal és költségvetésből hozták Győrbe, az is egy sütnivaló bolond :D) . Politikai tömeget meg a fasz se tudja, ide nem járnak politikai kalandorok. A "tán" egérutat meg minek vennénk ki, ha az abjektív-független beleírta?
trey @ gépház
Akkor azzel te is egyetértesz, hogy Győrben ő volt az a politikus, aki a legnagyobb tömeget tudta összehozni.
Köszönöm, ennyi elég lesz.
trey, lazítsd kicsit, mondom, hogy még majdnem két évetek van, hogy kicsináljátok.
:D Beszarok, lassan már MP lesz az első X éves, fehér "politikus", magyar asszonyverő, női napszemüveges "férfi" .... meddig fogod még csavarni? :D :D :D
Index címoldalt nem ütötte meg a nagy siker. Miben méritek? 444, Telex elélvez rá, már siker?
trey @ gépház
Erre hagy reagáljak külön, mert vártam már, hogy ezt felhozod. Ezt nem bántási szándékkal írom, de az a helyzet, hogy magyarázhatnám, de nem értenéd meg, számodra ez egy szokatlan, teljesen érthetetlen világ. Ne is próbálkozz, úgy sem fog menni :-)
Jójó, most akkor írj valami frappánsnak gondoltat, igyekszem nem válaszolni majd :-)
Már írtam, csak a kussolás jött rá ... 🤷♂️
trey @ gépház
Kell is a hakni, mert esnek vissza a mutatók, csökken az eufória:
:(
trey @ gépház
Apad
hup.hu##article[data-comment-user-id="16401"]
hup.hu##article[data-comment-user-id="4199"]
Elkerülhetetlen a bukás. Az oka, hogy nincs stáb, szakembergárda és a szavazó egy türelmetlen fideszes birka ugye. :) Mivel két éven belül nem fog tudni még látszólagos megoldást sem szállítani, így haragudni fognak majd rá a szavazói. Lásd MZP-t.
Vettél egy kristálygömböt!?
Mondj egy pártot ami két év alatt csak 10 db minisztert feltudott állítani. 10 db vállalhatót. Hm?
Szerintem ha holnap rádmutat a bajszos Kövér elvtárs, hogy Oregon elvtárs te alapíts kormányt, akkor 5 nap alatt ki tudsz állítani egy vállalható kormányt. Nem kell túlmisztifikálni ezt az egész kormányalapítást sem!
https://hu.wikipedia.org/wiki/Dobrev_Kl%C3%A1ra_%C3%A1rny%C3%A9kkorm%C3…
https://dobrevarnyekkormany.hu/arnyekkormany/arnyek-belugyminiszter/mus…
:) micsoda kvalitás! :P
Látom te ma már KO vagy! Majd holnap visszatérünk rá.
A regisztrátor visithatott a rohogestol :D
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
dehat ott irja wikipedia, a DK felkerte DK-t, es 3 nappal kesobb mar be is mutattak az arnyekminisztereket, raadasul ugy hogy abbol a 3 napbol 2 hetvege :)
>> Nem kell túlmisztifikálni ezt az egész kormányalapítást sem!
ez 14 éves működésetek remek összefoglalója
Nem vagyok fidesz szimpatizáns! Az emút 14 év fidesz kormányoké vót! Különosen a köztársasasági elnökök koptak el gyorsan! :D
A mostani is adott egy elég nagy támadási felületet a zsebszerződésekkel, ahhoz képest, egész sokáig bírja :)
tudom, ezért mondom neked
https://hvg.hu/360/20240606_hvg-sulyok-tamas-koztarsasagi-elnok-cegugyek
Konkrét példák is vannak a cikkben. Sulyokra is kíváncsi vagyok, hogy mi lesz vele 26-ig. Le kellene de szerintem nem fogják leváltani, mert még az mindig a kisebb rossz szegény fidesznek, kezd gáz lenni, hogy nem tud egy normális embert felmutatni köztársasági elnöknek.
Tudnal irni 10 vallalhato minisztert mondjuk a rendszervaltas utani idoszakbol? Talan 1-2-t tudnek, de tobb nem menne.
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
Szóval ez az ország alkalmatlan az önálló államiságra?
Ez hogy jott ki?
Teljesen onkenyesen huztam egy pontot, ami utani miniszterekrol a legtobb huppernek azert van fogalma - nem csak a tortenelemkonyvekbol. A rendszervaltas szerintem pont jo.
Visszamehetunk mondjuk Tiszaig - vagy akar Kossuthig - de keves ma elo embernek volt veluk elsokezbol tapasztalata.
De akkor legyen picit mas a konstrukcio: ha mostantol vissza kellene menned az idoben egeszen addig, amig meg tudsz nevezni 10 vallalhato minisztert, mikor allnal meg?
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
MZP tök más, ő szépen belesétált a csapdákba, könnyű préda volt, viszik az érzelmei. A Messiás jóval tehetségesebb.
Két év múlva lesz az országgyűlési választás, van még idő. Lehet, hogy bukni fog, de abban biztos vagyok, hogy nem ilyenért, amit írsz.
>> A Messiás jóval tehetségesebb.
ez kétségtelen
What? ;)
Arra nem számítottam, hogy Peti is besegít! ;)
Kiváncsi lettem volna Budaházy véleményére MP-ről! De nem találtam erről semmilyen megnyilvánulását. Utoljára a mentelmi ügy kapcsán jelentkezett (azzal kapcsolatban kb egyetértek vele), de akkor még MP nem tünt fel. A Friderikusz műsorában ezek mit fröcsögnek MP-ről sztem teljesen érdektelen.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
Ma este itt az újabb adás, most végre egy normális szakértőt hív meg Friderikusz, azért a múltkori adás szerintem gyenge volt, szakmai szempontból dilettánsokat hívott meg, akiknek max annyi véleményük lehet, kb mint nekem.
Már kint a promo:
Magyar Péterék, sikert sikerre halmoznak, most felvették őket a Néppártba.
Mindeközben Orbánékat meg még a hülyék is kinézték maguk közül:
Orbán maradt a sarokban, oda is való. Most jut eszembe, már írtam, hogy állítólag a székesfehérvári középiskolai tanulmányai alatt Orbánt számtalanszor megalázták, ami miatt nem is ment el az osztálytalálkozókra. Biztos, sokszor állították szegényt sarokba...
Szerintem csúfos vége lesz MP-nek. Fogod még te szídni őt.
Szerintem is simán benne van, hogy besül az egész. Szidni nem hiszem, de meglátjuk. Szerinted lehet ennél rosszabb, mint most van? Nem gondolnám, ha mégis, akkor még mindig lehet menni külföldre. De az MP előtti ellenzékkel nem voltunk kisegítve.
Mindenesetre nem vagyok elájulva MP-től, ráadásul elég sokat hazudik és ha meg is marad, van benne bőven kockázat.
Itt szoktak meggyanusítani azzal, hogy kamuzom az IKÚmról vagy mittudoménmiről, de amikor kint voltam az Andrássy utas tüntetésen és felment a színpadra, akkor ahogy itt is írtam, tényleg az volt az első gondolatom és szavaim is, hogy na vazze, itt a fiatal Orbán, csöbörből vödörbe.
De tényleg, lehet rosszabb, mint most? Nem tudom...
Mondjuk a gazdaságok taccsra tudják vágni, végül is Törökországban is illiberalista gazdaságpolitika van, amikor infláció van, akkor kamatot csökkentenek... Aztán csodálkoznak, hogy 70% az infláció... Nálunk csak 30 körülig ment de a sok okos elhitte, hogy a háború miatt... De én inkább a folyamatos lecsúszásra számítok, szeirntem ilyen szempontból nem Argentína vagyunk, ahol 15 évente államcsőd van, hanem Oroszország, ahol a lojalitás által kiváltott kontraszelekció lassú de biztos lemaradást okoz. Mondjuk most az oroszok kicsit begyorsították a lemaradásukat de néha van ilyen is :-)
Szerinted lehet ennél rosszabb, mint most van?
A DK rendszeresen emlekeztet ra, hogy mindig van lejjebb.
meg ma is faj, hogy feloszlott az arnyekkormany :(
Magamenak erzem a problemadat, mert epp az arnyekszekrol irom ezt a kommentet. ;)
>>arnyekszekrol
most esett le, hogy a dicstelen formáció a várható produktumra utalva kapta a nevet
Én tegnap néztem árnyékszékről az árnyékmeccset, ahol magyar árnyékválogatottnak szurkoltam. Közben élveztem az árnyékot a nagy melegben.
Arnyekellenzek lett beloluk.
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
Amúgy szerinted mi okozta az inflációt? Nem csak itt, hanem Európa-szerte. Ok, igen, itt 30 % (ami volt 50 is), de máshol sem 1% volt. Ráadásul minél közelebb volt az adott ország a konfliktuszonahoz, annál jobban érződött. Az EU jelenlegi gazdasági teljesítménye, a 2023-ban felszámolt 170000 német vállalkozás nem arra utal, hogy egyedül nálunk van probléma.
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
Az infláció egy részének oka közös volt kb egész európában: (1) az energiaárak elszállása és a covid ellen gazdaságélénkítésre kiszórt pénz utóhatása.
De ha megnézed nálunk jóval magasabb volt az infláció és ELŐBB is kezdődött, igen, egyértelműen a háború és az energiaárak elszállása ELŐTT. Vissza lehet nézni, ezek tények (nyilván az M1 18 darab nézőjének ezt nem mondják el de te könnyen megnézheted az adatokat). Ennek az oka (2) a pénzosztás volt. kb 1-2 ezer milliárdot szórtak ki a választások miatt. Ez törvényszerűen inflációt okoz. 2 ezer milliárdba került, hogy megnyerjék a választást, kifizették. Főleg, hogy ez a mi pénzünkből ment, ki ne fizetne a más pénzéből... :-) (=pénznyomtatás. Márpedig közgazdasági 1*1, hogy a pénznyomtatás inflációt okoz).
Egy harmadik ok meg a alkalmatlan, kontraszelektált emberek felára: (3) amikor a Szíjjártó büszkén bejelentette, hogy a csúcson vettünk gázt az oroszoktól. Komolyan mondom, hogy jól eltaláta, hogy a legrosszabbkor vegyen, igazi kontraindikátor. Nyilván nem Szíjjártó fogja kifizetni ezt a plusz 700 milliárdot, hanem a vállalkozásokra kivetettek valami extra sarcot (nem emlékszem a nevére, de visszakereshető), amivel ők szép lassan kifizetik (vagyis te, aki a vállalkozásoktól vásárolsz a magasabb áron, hiszen nekik árat kellett emelni a magasabb energiaárak miatt, amit a kormányunk okozott)
(4): az árstop-ok. Az ilyetén használt árstopok drágulást (illetve hiányt) okoznak, vagyis inflációt (megint csak közgazdasági 1*1). Nem véletlenül szokták óvatosan alkalmazni az ilyet. Mi persze nem ezt tettük, mert politikai termék lett belőle, nyilván az M1 18 darab nézője azt gondolja, hogy ha árstop van, akkor a kormány megállítja az árakat. Ha felmegy a vaj ára, mert a 2.8-as tejet árstopolják, azt persze észre veszi Mari néni, de hát majd az M1 elmagyarázza, hogy Brüsszel a hibás és nem ám a hülye kormány...
Na most baromi szar gázárszerződés + ilyen agyament árstop + ilyen pénzszórás csak nálunk volt. Ezért volt nálunk kiugró az infláció.
Nálunk "magasnyomású" gazdaságpolitika van kb 10 éve. Ennek pongyolán fogalmazva az ellentéte az anticiklikus gazdaságpolitika. Abban ha jól megy, akkor félrerak az állam, hogy a rossz időkben legyen miből élénkíteni a gazdaságot. A magasnyomású gazdaságpolitika fűt akkor is, amikor pörög a gazdaság, amikor már feszes a munkaerőpiac stb stb (a kormány mellett nézd meg, hogy kétkézzel szórta a pénzt a jegybank is a növekedési kötvényprogrammal meg minden mással), ezzel a túlpörgetéssel nagyobb inflációt okoz és ez független attól, amit fentebb írtam a választások megvételéről. Az, hogy ez jó-e, az jó kérdés, én nem tudom ezt megítélni, az biztos, hogy ez egy kockázatosabb út, nagyobb kilengésekkel, lefele és felfele is. Az, hogy a választásokat megvették 2 ezer milliárdért, az egy külön kérdés. Hogy az jó volt-e vagy rossz, azt kérdezd meg attól, aki sokallja az áremelkedéseket.
Most ez EU választásnál szarban is volt/van a költségvetés meg előtte azért azt gondolták, hogy a szokásos lesz, közben jött a messiás, de akkor már nem lehet kiszórni annyi pénzt, ráadásul ez csak egy EU meg önkori választás, valójában ezek sokat nem számítanak, az EU-ban Orbánék súlytalanok, még a hülyék sem veszik be őket egy frakcióba. Az önkormányzatoknak meg nincs hatalma. Ezt azért írom, hogy 26-ban biztos lesz egy kis pénzosztás (=infláció), akkor is, ha ezzel az államháztartás szarul jár, nyilván addig valszeg jobb lesz a helyzet de ha nem lesz jobb, akkor is lesz valamennyi pénzosztás, mert a hatalom plusz a sok pénz megér egy kis pénzt...
Egyébként egyesek szerint az, hogy egyre több energiát, több pénzt kell betolni az állampártnak a győzelembe, mutatja, hogy az Orbán rendszer a végét járja...
Hollandiaban ugyanabban az evben enyhe deflacio volt. Egyik ismerosom kint dolgozik, kert az inflaciora hivatkozva beremelest, es neztek, hogy milyen inflacio? :) (Azert vegul kapott.)
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
Peterünk az osztogatós kommunikációt elkezdte. Engem érdekel a forrás is, már csak a mérleg miatt.
Hány éves Peter? Ő a fiatal Orbán negyven plusszosan? Felnőtt ember aki az instán gyászol?
Lehete-e rosszabb? Mindig.
A mostani rosszabb: 50+~osan populista. Az nekem mindig sokat mond, amikor aduászként előhúzzátok az életkort! A fiatal nem feltétlenül idióta, az öreg nem vén bolond… Az életkor fiziológiai állapot, 20 után nem feltétlenül növekszik a tudás.
Értem én, hogy szerelmes vagy Orbán figurájába, és nincs nála zseniálisabb alak a világegyetemben, de ez csak neked/nektek jelent kihívást. :D
MPhez fogható nincs senki emberemlékezet óta a magyar politikai életben. Lehet Orbán rutinosabb, tapasztaltabb - de pl. meggyőző ereje sehol nincs MPhez képest. MP azért annyira meggyőző, mert feloldja magában azt az ellentétet h egyszerre tud beszélni szívből és taktikusan. Orbán nem tud beszélni szívből, minden bizonnyal nem is rendelkezik ezen szervvel. MP simán az ujja köré csavarta a Néppártot meg Webert - de MP valójában keményebb dió lesz Orbánnal is. AZt hiszik h itt az ifjú titán, majd beleültetik az európai politika hintájába - de épp fordítva fog történni! Ki lenne hozzá mérhető? Vona Gábor? Schiffer András? Thürmer Gyula? Egyik sem... ilyen erős küldetéstudattal senki nem rendelkezik. Tulkép azt találom érthetetlennek, h hogy tudott eddig a háttérben maradni? Ilyen kvalitások h nem törtek a felszínre?
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
>> feloldja magában azt az ellentétet
ha pedig véletlenül nem, akkor a hívők vicces mentális gimnasztika-gyakorlatsorokkal megoldják maguknak
Akármi Óbán miatt van!
Rogán Tóni!
NER!
Mészáros Lölő!
Igeeeeeen! Messiás
hup.hu##article[data-comment-user-id="16401"]
hup.hu##article[data-comment-user-id="4199"]
Egyébként semennyire nem látok bele a lapokba, de ha MP elmegy Brüsszelbe, gondolom valami konkrét eldicsekedhető eredményt szeretne elérni ott, amit már biztosan elkezdett intézni, alkudozni a Weberrel.
Kell neki a pénz és a jótanács.
A pénzről igen, de amennyire tudom, a politika nem a szívességekről és a jótanácsról szól. MIndennek megkérik az árá, tényleg mindennek. Ha ő nem használha ki a mostani helyzetét, akkor nem sokáig lesz politikus. Én kinézem belőle, hogy ezzel nem lesz neki probléma.
Már nem emlékszem a konkrét témára, de amikor még a Momentum fiatal volt, tettek valami szívességet (talán szavazási segítséget? már nem emlészem), a DK-nak úgy, hogy nem bizniszelték le, vagyis nem vártak érte utólag valami viszonzást. A DK-sok meg utólag azt nyilatkozták, hogy na ezek tényleg ilyenek, hogy nem kérnek érte semmit? Na akkor ezekkel könnyű lesz elbánni...
Szerintem most sem a kedvence. Mindenesetre a csávó hozza azt, amit vártam tőle. Az ellenzéket sikerült legyalulnia ( szvsz a momentum komoly probléma lett volna a Fidesznek, folyamatosan borsot törtek az orruk alá .)
Error: nmcli terminated by signal Félbeszakítás (2)
Megérdemelnék egy pluszegyet! ;)
pl. ha bunkón viselkedik, akkor kidobják egy szórakozóhelyről a kis köcsögöt: link
WOKEBUSTERS
https://www.cpachungary.com/wokebusters
Csatornán mászott e egyszálfaszban, meg egy hátizsáknyi kokóval!?
még csak most kezdte el "munkát"
ne várj még el olyan advanced botrányt - majd arra is sor kerül várd ki a végét!
WOKEBUSTERS
https://www.cpachungary.com/wokebusters
Szájerdzsó magasra helyezte a lécet, nehéz lesz megugrania.
Ha már az EU képviselőség, amit végül "bevállalt" a Messiás:
Nem vagyok képben most a határidőkkel (de tudom, hogy vannak, mert már olyan is van, amit biztosan elvesztettünk emiatt), nem néztem utána de én azt gondolom, hogy MP konkrét céllal megy oda és ami tényleg ütős cél lehet az a magyar EU pénzek hazahozása lenne. Ez több ezer milliárd forint, amit a Röfi malac már biztosan nem fog hazahozni, egyszerűen képtelen rá. Befolyása az EU-ban és főleg az Európai parlamentben már nulla. Ezzel szemben a Messiás kialakíthat magáról egy olyan képet, hogy ő képes hazahozni a pénzt, hát még ha haza is hozna belőle. Meglátjuk.
Mindenesetre ez végtelenül fájdalmas lenne azoknak, akiket Rogánék megvettek a szuverenitás mesével, mert az ő olvasatukban persze ez úgy nézne ki, hogy az EU a fidesznek nem, de a tiszának ad ezer milliárdokat. Lehet hogy lesz valami dollárjobboldal szöveg is? Vagy inkább egy árulóhoz jobban illik a júdáspénz (r)? Itt hívom fel Rogánék figyelmét, hogy a júdáspénz fordulatot levédettem!
Sztem is. Csak nem Orbánnak fogja hazahozni a pénzt. Hanem direkt támogatási rendszert kell bevezetni, ahol a jogosultak közvetlenül az EUhoz pályázhatnak és a kormány ki van iktatva az elbírálásból, elosztásból. Természetesen a pénzek felhasználásának ellenörzése is Eus hatáskör kell h legyen. Ezt kell megoldani '26ra és akkor megnyeri a választást MP. És ehhez meg lesz a támogatás is az EU felől, ahol alig várják h bukjon Orbán!
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
Egy frakciot vezet, ami nem havi 10e eurot hoz majd neki, hanem nagysagrendekkel tobbet.
Számomra az eddigi viselkedése nem arra utal, hogy a saját meggazdagodása miatt menne Brüsszelbe. Az biztos, hogy valami célja van vele és Brüsszel csak eszköz. Szerinted, ha jól értem, az a cél, hogy felmarkoljon valamennyi pénzt? Nem gondolnám.
Ezek nem azonnali pénzek.
Sztem nem ezért megy Brüsszelbe vagy ha ezért pénzért, akkor az csak eszköz. Ha nem így lenne, akkor hülye lenne. Nyilván csak remélni tudom, hogy nem az, az eddigi viselkedése alapján nem hülye, de meglátjuk.
Onnan jött ez a gondolat részemről, hogy tegnap asszem a Laknertől hallgattam egy podcastot, ahol értetlenkedett, hogy miért megy a Messiás Brüsszelbe. Azért egy politikai elemzőtől ennél többet várnék, addig legalább el kellene jutnia, hogy valami céllal megy oda, utána már csak ki kellene sakkozni, hogy mi lehet az... bár Laknert nem ismerem annyira...
Illetve még azt tudom elképzelni, hogy kényszerből vette fel a mandátumot. Mert volt olyan hír, hogy alábecsülte a Tisza a győzelmet és így a budapesti és az EU listán nem szerepelt elég ember, illetve átfedések voltak. De nem néztem utána pontosan.
Vityának mennyit hoz? Amúgy meg Tarr a frakcióvezető.
Nem gondolnám h [több] nagyságrendi különbség lenne egy frakció vezető és egy képviselő fizetése között az EPben.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
Azt a pénzt nem az eu adja.
Még MP-től sem fogadom el, h érvényesen úgy tehessen mintha az EU erkölcsi mérce lehetne, van ott korrupció bőven, de nem gondolnám, h ilyesmi ügybe keverednének a Tiszások - az azonnali bukásukkal járna - ráadásul mint fentebb írták más a frakció vezetője, nem MP.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
Korrupció egyik melegágya a szankciók.
Nincs ebben semmi újság, régen is ez volt kelet és nyugat közt kereskedelmi embargó un, Cocom-lista ami tiltotta egyes technológiák keletre való eladását. Ennek kijátszásában szerepe volt Magyaroszágnak a kommunista érában - ahogy a szintén az EP-be került történész hölgy Borvendég Zsuzsa előadásaiból megtudhattuk. A szankciós politika ugyan ezen elv mentén működik, bevezetik a tiltást, de illegálban saját zsebre extra profittal kereskednek. Szijjártó meg veri a seggét a földhöz h ezek milyen hülyék már megint újabb szankciós csomagot fogadtak el, oszt semmi értelmük, mert Oroszország nem gyengült meg. Nah az lehet valóban, h Oroszország nem gyengült meg, de jópáran "megszedték" magukat ezen a módon.
Az EUról Drábik már vagy 20 éve leírta az igazat, talán ő használta előszőr magyar nyelven az Európai Egyesült Államok megnevezést. Kiabáltak rá kígyót-békát aztán mindenben igaza lett az öregnek.
"antiegalitarian, antiliberal, antidemocratic, and antipopular"
Ez mekkora közhely. Mint ha azt mondanád, hogy ahol kutya van, ott szar is van.
Az, de le kell írni, mert sokan euforiában élnek.
Keversz ket EP kepviselot! Egyik Jozsi, masik meg Tomi.
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
;)
Az ügyes szélhámos...
„Az összeomlás elkerülhetetlen, a katasztrófa valószínű, a kihalás lehetséges.” (Jem Bendell)
Orbánék így verték szét a honvédelmet.
Látom már megint kezded a múltat újraírni...
https://mandiner.hu/belfold/2022/07/honvedseg-gyurcsany-nato-ukrajna-or…
jaku az igazi mélybuta gyurcsányista archetípusa
remek mp-vallású lesz
Nem egyetlen de annál jelentősebb értékű korrupciós botránya az első Orbán-kormánynak a Grippenek beszerzése aminek pontos részleteit 45 évre titkosították.
Gripen
Hagyd, épp hiperventillál. Ha segíteni szeretnél neki, adj neki egy papírzacskót, hogy abba lélegezzen amíg megnyugszik.
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
neut @