Ezek a csehek nem értenek semmihez!

Csehek elsőként megépítik az infrát, azután köré építik a házakat. Micsoda demagóg hozzáállás!

Link

Hozzászólások

Szerkesztve: 2024. 03. 29., p – 13:56

Amszterdamban is előbb épül meg a metró olyan helyekre, ahol még nincs is semmi. Nálunk meg oda sem, ahol van :D

Aláírás _Franko_ miatt törölve.
neut @

Budapesten is előbb lett négyes metró, mint azt a forgalom indokolta volna.

Ebben a formában valóban (bár azóta a forgalom képes volt belakni a metrót. De a jelenlegi négyes metró a DBR (Dél Buda - Rákospalota) egy szakasza mindössze. Ez alapján a végállomása valahol Rákospalotán (kb. a Teso táján) lenne, de már a Bosnyák térig menő szakaszt is megtorpedózták, pedig az már nagyobb forgalmat generált volna. Azt érdemes megnézni, hogy az eredetileg tervezett vonalon összeségében hány buszjárat viszi el azt az embertömeget, amely nap mint nap arra jár. Lenne igény a teljes szakaszra, annyi plusszal, hogy bár eredetileg ha jól rémlik, Kelenföldön ért volna véget, azóta benépesült Gazdagrét, valamint nagyon sokan költöztek Budaörsre, ha meg lehetne hosszabbítani akár csak Gazdagrétig - illetve ahogy már többször mondták - a virágpiacig Budaörs mellett (és persze ott egy ráhordó buszvégállomást összehozni) mindjárt meglenne az a forgalom, amit te hiányolsz.

Ez alapján a végállomása

Dél Buda-i ága pedig meg sem épült a Fehérvári út alatt. Mivel az elágazó műtárgyat sem építették  be hozzá, így nem is fog. Pedig a 60as évek utasforgalmi mérései ill. előrejelzései miatt lett külön Móricz Zs. krt és Újbuda-központ állomás is: mivel az elágazás miatt kevés lett volna az egy állomás: pedig amúgy logikus lenne a két megálló között egy állomás a két térre vezető feljáratokkal..

Csak a nyitót olvastam el, és a videó borítóképét néztem meg. Ha jól következtetek, a nagyon okos csehek sem jöttek rá, hogy a valódi életszínvonal emeléshez a nagyváros és az azt jellemző műtárgy-rendszerek csökkentése vezet. A városok növekedése egy beismerése annak, hogy korunk politikai elitjeinek nincs meg a képessége vagy hajlandósága arra, hogy a világot az emberre káros rontás nélkül őrizze meg az ember gyarapodására, örömére.

:)