- jakubovics blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Amszterdamban is előbb épül meg a metró olyan helyekre, ahol még nincs is semmi. Nálunk meg oda sem, ahol van :D
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kiváncsi leszek, hogy Ferihegyre mikor ér el a vasút vagy a metro!? Szerintem soha.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Még a buszt is megszüntetik a belvárosba, ezentúl majd Rákosrendezőre fog járni. Mire is kíváncsi a külföldi? Nyilván nem a belvárosra, hanem a gyönyörű Rákosrendezőre. Vagy megy majd dubajozni, ha lesz belőle egyáltalán valami.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az megvan, hogy Rákosrendező nem a XVII. kerületben van a repülőtér mellett, hanem a XIII-XIV. kerület között? Mert szerintem nincs.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ferihegyre mikor ér el a vasút vagy a metro!? Szerintem soha.
Előfeltétele, hogy valaki megvegye a kanadai nyugdíjalap befektetőtől mert ők blokkolják a sűrűbb buszokat és a vasúti megállót is; nekik jobban megéri a meglevő taxis társaságokkal szerződni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Saját vlog?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Budapesten is előbb lett négyes metró, mint azt a forgalom indokolta volna.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az Etele úti lakótelep már párévtizede meg van. A Kelenföldi pu. is jelentős forgalmú. Szerintem volt igény a 4-es Metróra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, párhuzamosan az 1-es villamossal.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak nem ilyen nyúlfarknyi hosszúságban
Aláírás _Franko_ miatt törölve.
neut @
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg mindig jobb, mint amikor Londonban 30 evvel az igeny jelentkezese utan megepitenek nagy nehezen egy vonalat/alagutat/hidat. Inkabb "igeny megjelenese elott" epitsek, az a jobb. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sikerült megfúrni a Galvani hidat az pont ugyanez a kategória.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
1972-es az ötlet. Szerinted meddig kellett volna még várni rá?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ebben a formában valóban (bár azóta a forgalom képes volt belakni a metrót. De a jelenlegi négyes metró a DBR (Dél Buda - Rákospalota) egy szakasza mindössze. Ez alapján a végállomása valahol Rákospalotán (kb. a Teso táján) lenne, de már a Bosnyák térig menő szakaszt is megtorpedózták, pedig az már nagyobb forgalmat generált volna. Azt érdemes megnézni, hogy az eredetileg tervezett vonalon összeségében hány buszjárat viszi el azt az embertömeget, amely nap mint nap arra jár. Lenne igény a teljes szakaszra, annyi plusszal, hogy bár eredetileg ha jól rémlik, Kelenföldön ért volna véget, azóta benépesült Gazdagrét, valamint nagyon sokan költöztek Budaörsre, ha meg lehetne hosszabbítani akár csak Gazdagrétig - illetve ahogy már többször mondták - a virágpiacig Budaörs mellett (és persze ott egy ráhordó buszvégállomást összehozni) mindjárt meglenne az a forgalom, amit te hiányolsz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez alapján a végállomása
Dél Buda-i ága pedig meg sem épült a Fehérvári út alatt. Mivel az elágazó műtárgyat sem építették be hozzá, így nem is fog. Pedig a 60as évek utasforgalmi mérései ill. előrejelzései miatt lett külön Móricz Zs. krt és Újbuda-központ állomás is: mivel az elágazás miatt kevés lett volna az egy állomás: pedig amúgy logikus lenne a két megálló között egy állomás a két térre vezető feljáratokkal..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A négyes metrónak csak egy erősen csonka változata épült meg, ami pont a legnagyobb júzerbázisokat nem, vagy csak nagy kompromisszummal (agresszíven kialakított buszos ráhordással) éri el jelenleg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak a nyitót olvastam el, és a videó borítóképét néztem meg. Ha jól következtetek, a nagyon okos csehek sem jöttek rá, hogy a valódi életszínvonal emeléshez a nagyváros és az azt jellemző műtárgy-rendszerek csökkentése vezet. A városok növekedése egy beismerése annak, hogy korunk politikai elitjeinek nincs meg a képessége vagy hajlandósága arra, hogy a világot az emberre káros rontás nélkül őrizze meg az ember gyarapodására, örömére.
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni