Van egy SurfaceBook3 laptopom. Pár hete észrevettem, hogy a képernyő megrepedt.
Azóta próbálom a microsoft weboldalán a garanciális javítást elindítani, de valahol a 4. vagy 5. lépés környékén csak azt mondja, hogy hoppá, valami történt. Próbáld később, és ha ugyanez történik, akkor contact us!
Próbáltam Firefoxból, Chrome-ból, Windows alól, Linux alól, ugyanaz.
A contact-us link az MS alap contact us oldalára visz, ahol support cikkeket lehet keresni, de kapcsolatot felvenni velük nem lehet.
Találtam olyan helyet, ahol telefonszám van: ha venni akarnék valamit, akkor felhívhatok egy eladót. Király. Illetve több helyen is találtam olyan "varázslót", hogy lépjél kapcsolatba velünk, válaszd ki, mi a problémád, és akkor majd a megfelelő helyre kapcsolunk. Na a varázsló egy lehetőséget ad: indítsak egy garanciális javítást.
És a kör bezárult.
Alapvetően békés ember vagyok, de miután 30 percen át próbálok a rekurzív weboldalon kifogni, már felhúzom magam annyira, hogy aznapra elég.
Szóval a kérdés: én csinálok valamit rosszul, vagy ez ilyen: nem akarnak telefonos vagy chat ügyfélszolgákat fizetni, ezért hiába is keresem és nincs mit tenni?
Hozzászólások
https://www.microsoft.com/hu-hu/contact.aspx
Szerintem ez lehet az.
Hát, én Angliában élek, így nekem a magyar ügyfélszolgálat nem sokat tud segíteni.
De megnéztem, hogy mit írnak az ugyanez a lap másik országokban / Anglia oldalon. Hát, van céges telefonszám, meg egy link, hogy ha ügyfélszolgálatot keresek, akkor erre tessék. És meg is érkeztem a https://support.microsoft.com/en-GB oldalra, ahol már ezerszer jártam az elmúlt két hétben. Se ticketet nem tudok felvenni, sem emberrel beszélni.
Nem kicsit frusztrál a helyzet.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
Besétálsz a boltba az Oxford Street megállónál?
https://naszta.hu
Úgy néz ki, az lesz, mert nem találok semmi más opciót. Találni kell egy napot, amikor belefér, hogy elvonatozzak Londonba ezt elintézni.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
Nem biztos az. Ha még nem sikerült megoldani, szerintem hívd fel a magyart, szerintem nekik tökmindegy. pl.: Apple (iphone) esetén olvastam, hogy a garancia global működik.(vagy max adnak egy telefonszámot, hogy kit hívj, ha nem őket, ha elmondod nekik, hogy mi a helyzet)
Bocsi: https://support.microsoft.com/en-us/surface/surface-warranty-faq-121791…
Ettől még szerintem irányba kell hogy állítsanak, hogy kit hívj.
Erre nem a support való, hanem a garancia. Ott kéne legyen a garilevélen az elérhetőség, ha nem magyarban vetted, akkor meg oda kell fordulni, ahová a gépet vetted, majd ők küldözgetik RMA-ba a gyártó vagy garanciális szerviz felé.
“The world runs on Excel spreadsheets.” (Dylan Beattie)
A leírtakkal ellentétben a Surface support úgy működik, hogy nyitni kell egy ticketet online, ahol beregisztráltad a Surface-t vásárlás után, kapsz egy UPS-es (?) csomagcímkét, és ők elviszik a szervizbe.
Ha jól értem, az eredeti kérdés arról szól, hogy ez a csatorna nem működik.
A Microsoft weboldalán rendeltem meg. Oda szeretnék fordulni, ahol vettem a gépet. Mivel garanciális, ezért a weboldal fel is ajánlja a ticket nyitását (nem support egyébként, hanem service). Csak épp ledöglik a folyamat felénél.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
lépj ki a microsoft accountoddal és vissza.
és/vagy surface alkalmazást szedd le a store-ból és abban nyiss ticketet.
vagy böngészőben: https://support.microsoft.com/en-gb/home/contact?SourceApp=surfaceweb1&…
hup.hu##article[data-comment-user-id="16401"]
hup.hu##article[data-comment-user-id="4199"]
https://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8
Azért gondoltam a supportra, mert nem működik a kurva weboldal és ezért nem tudom a garanciális ügyintézést elindítani.
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
Jótállási kötelezettség mindig az eladót terheli, nem a gyártót közvetlenül.
Ezért tűnik célszerűnek előszőr hozzájuk fordulni.
Ő a gyártótól vette közvetlenül, nála az eladó ugyanaz, mint a gyártó.
Most látom hogy UK-ban él, ebben az esetben a hozzászólásom sem feltétlenül igaz.
0800 026 0329
probald meg oket ezen