- Honkydoo blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 918 megtekintés
Hozzászólások
komoly , milyen ezen mehet alatta?
“Luck Is What Happens When Preparation Meets Opportunity" - Seneca
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem ez az? https://www.youtube.com/watch?v=kpnW68Q8ltc Vagy ez? https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
“Luck Is What Happens When Preparation Meets Opportunity" - Seneca
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A szokásosnál a fordulatszámokkal játszanak, ennél pedig szerintem a lapátok állásszögével. Gondolom zajosabb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen, nekem is hangosnak tűnt ez a verzió. Arra a hangra emlékeztetett, mint amit a légvédelmi sziréna bocsát ki magából.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kicsit a stingray 500-hoz lehet hasonlo a karakterisztikaja. Sokkal gyorsabb reakciot tudhat, ha csak lapatszoget kell allitani, nem kell varni a motorok felporgetesere vagy lelassulasara.
Egyebkent ehhez a rotorhoz hasonlot regota hasznalnak mar hajokon - foleg kompokon. Barmilyen iranyba tud menni, eleg fordulekony.
Eszerint amugy annyira uj ez a rotor, hogy 1927-es szabadalom.
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hű, köszi az infókat!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor a repüléstechnikában is minden évben feltalálják a biciklit. Már majdnem bekajáltam hogy a videóban szereplő „babzsákfejlesztők” voltak... 😁
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elég régóta kísérleteznek vele. Az első cyclogiro VTOL már 1933ban repült.
A probléma vele,hogy a jó propulziós hatásfokhoz irgalmatlanul meg kellene növelni a rotorok méretét. Ami viszi magával a forgó, lengő tömegeket és azzal járó összes rákfenét. Szóval, drága és nagyteljesítményű motorokkal rövid ideig aprókat repülni jó. épp annyira, mint mondjuk a csőlégcsavarok vagy a cold-jetek.
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni