hogy lehet a MS supportot elérni?

Van egy SurfaceBook3 laptopom. Pár hete észrevettem, hogy a képernyő megrepedt.

Azóta próbálom a microsoft weboldalán a garanciális javítást elindítani, de valahol a 4. vagy 5. lépés környékén csak azt mondja, hogy hoppá, valami történt. Próbáld később, és ha ugyanez történik, akkor contact us!

Próbáltam Firefoxból, Chrome-ból, Windows alól, Linux alól, ugyanaz.

A contact-us link az MS alap contact us oldalára visz, ahol support cikkeket lehet keresni, de kapcsolatot felvenni velük nem lehet.

Találtam olyan helyet, ahol telefonszám van: ha venni akarnék valamit, akkor felhívhatok egy eladót. Király. Illetve több helyen is találtam olyan "varázslót", hogy lépjél kapcsolatba velünk, válaszd ki, mi a problémád, és akkor majd a megfelelő helyre kapcsolunk. Na a varázsló egy lehetőséget ad: indítsak egy garanciális javítást.

És a kör bezárult.

Alapvetően békés ember vagyok, de miután 30 percen át próbálok a rekurzív weboldalon kifogni, már felhúzom magam annyira, hogy aznapra elég.

Szóval a kérdés: én csinálok valamit rosszul, vagy ez ilyen: nem akarnak telefonos vagy chat ügyfélszolgákat fizetni, ezért hiába is keresem és nincs mit tenni?

Hozzászólások

Hát, én Angliában élek, így nekem a magyar ügyfélszolgálat nem sokat tud segíteni.

De megnéztem, hogy mit írnak az ugyanez a lap másik országokban / Anglia oldalon. Hát, van céges telefonszám, meg egy link, hogy ha ügyfélszolgálatot keresek, akkor erre tessék. És meg is érkeztem a https://support.microsoft.com/en-GB oldalra, ahol már ezerszer jártam az elmúlt két hétben. Se ticketet nem tudok felvenni, sem emberrel beszélni.

Nem kicsit frusztrál a helyzet.

disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.

Úgy néz ki, az lesz, mert nem találok semmi más opciót. Találni kell egy napot, amikor belefér, hogy elvonatozzak Londonba ezt elintézni.

disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.

Hát, én Angliában élek, így nekem a magyar ügyfélszolgálat nem sokat tud segíteni.

Nem biztos az. Ha még nem sikerült megoldani, szerintem hívd fel a magyart, szerintem nekik tökmindegy. pl.: Apple (iphone) esetén olvastam, hogy a garancia global működik.
(vagy max adnak egy telefonszámot, hogy kit hívj, ha nem őket, ha elmondod nekik, hogy mi a helyzet)

Bocsi: https://support.microsoft.com/en-us/surface/surface-warranty-faq-121791…

Is my standard warranty or Microsoft Complete applicable outside the country where I purchased my Surface?

No, the Surface standard limited warranty and Microsoft Complete are applicable only in the country where you purchased your Surface.

Ettől még szerintem irányba kell hogy állítsanak, hogy kit hívj.

Erre nem a support való, hanem a garancia. Ott kéne legyen a garilevélen az elérhetőség, ha nem magyarban vetted, akkor meg oda kell fordulni, ahová a gépet vetted, majd ők küldözgetik RMA-ba a gyártó vagy garanciális szerviz felé.

The world runs on Excel spreadsheets. (Dylan Beattie)

A leírtakkal ellentétben a Surface support úgy működik, hogy nyitni kell egy ticketet online, ahol beregisztráltad a Surface-t vásárlás után, kapsz egy UPS-es (?) csomagcímkét, és ők elviszik a szervizbe.

Ha jól értem, az eredeti kérdés arról szól, hogy ez a csatorna nem működik.

A Microsoft weboldalán rendeltem meg. Oda szeretnék fordulni, ahol vettem a gépet. Mivel garanciális, ezért a weboldal fel is ajánlja a ticket nyitását (nem support egyébként, hanem service). Csak épp ledöglik a folyamat felénél.

disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.

lépj ki a microsoft accountoddal és vissza.

és/vagy surface alkalmazást szedd le a store-ból és abban nyiss ticketet.

vagy böngészőben: https://support.microsoft.com/en-gb/home/contact?SourceApp=surfaceweb1&…

hup.hu##article[data-comment-user-id="16401"]

hup.hu##article[data-comment-user-id="4199"]

Erre nem a support való, hanem a garancia.

Azért gondoltam a supportra, mert nem működik a kurva weboldal és ezért nem tudom a garanciális ügyintézést elindítani.

disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.