Nem tudom, sikerül-e érthetően leírni a problémát, annál inkább mivel én magam sem tudom, mi történik. Szóval számhordozott a telefonszámom, Yettel -> Vodafone. Ennélfogva a számom 20-as körzetben van, de mobilparkolást a Vodafone 0670763xxxx számára kell indítanom, a korábbi 0620763xxxx nem működik. Ez rendben is van.
Gondoltam, kipróbálom a Google Messages-t. Ma próbáltam mobilparkolást indítani, beírtam a 0670763xxxx számot, de nem jött nyugtázó üzenet a parkolás elindulásáról. Visszanézve az üzenetet, azt a 0620763xxxx számra küldte el. Többször is próbálkoztam, de a Messages-ből nem sikerült parkolást indítanom. Visszaváltva a normál SMS alkalmazásra, egyböl sikerült.
Egyébként a Google Messages működik, a telefonszámom beregisztrál, családon belül tudok üzenetet küldeni és fogadni mobilneten vagy wifin, úgy hogy nem számláznak SMS-t. Nyilván a mobilparkolást SMS-ként tudnám elküldeni, de valami érthetetlen okból rossz hálózatba küldi, vagy önkényesen kicseréli a címzett telefonszámát.
Mit javasoltok? Ez bug, vagy én nem csinálok jól valamit?
Hozzászólások
és a gonosz epül nem akarja lecserélni erre az rcs szabványra az ő rendszerét! remélem, majd jön a zunió, és rákényszeríti!
4 és fél éve csak vim-et használok. elsősorban azért, mert még nem jöttem rá, hogy kell kilépni belőle.
Simple nem megoldas?
A strange game. The only winning move is not to play. How about a nice game of chess?
keress ra, volt mar ez (google sms nem jon meg szamhordozas utan) tema itt a hupon, igaz akkor 2FA miatt asszem
Ugyanő volt, ha erre gondolsz: https://hup.hu/node/181018
https://iotguru.cloud
Igen, de az megoldódott. Akkor az volt a probléma, hogy a Blokada 5 VPN-en keresztül nem tudtam rákapcsolódni a Google RCS szerverre. De most már tudok. Most a körzetszámok keverednek a mobilparkolásnál. De még egyszer ki fogom próbálni, hátha rájövök valamire.
Bug! Hatalmas bug! Bepötyögöm a 0670763abcd számot, enter, beírom a rendszámomat, enter, erre felül kiírja, hogy kinek küldtem: 0620763abcd! Persze nem jön visszaigazolás.
Másodjára megpróbáltam küldeni a +3670763abcd-re, és az rendben elment! A sikeren felbuzdulva próbáltam egy másik parkolási zónát: +3670763efgh, erre felül megint csak a 0620763efgh jelent meg küldés után. A különbség csak annyi, hogy a 0620763efgh benne volt az elmentett telefonszámaim között. Mindjárt kitörlöm és úgy is megpróbálom.
Kitöröltem az összes 0620763-mal kezdődő mentett névjegyemet. Így is hiába írok be 0670763-at vagy +3670763-at, mindenképpen a 0620763-ra küldi az SMS-t. Érdekes, egyszer sikerült a 70-es számra, de ez így használhatatlan.
Azon gondolkozok, mi történne, ha telefonhívásoknál is önkényesen kicserélné a 0670-nel kezdődő hívott számokat 0620-ra? De gondolom, csak a Google Messages csinálja ezt.
Továbbá azt sem értem, hogy ha SMS-sel indítok mobilfizetést a parkolásra, akkor (elvileg) miért csak a saját szolgáltatói hálózatomba küldhetem a kérést. Tehát Yettelesek csak a 0620763, Telekomosok csak a 0630763, Vodafone-osok csak a 0670763-mal kezdődő számra. Valami elszámolási oka van? Most tekintsünk el attól, hogy az én esetemben a Google Messages megkavarta a dolgot.
Ezt olvasva két dolog jutott eszembe: ha valaki olyan akar mobillal parkolni, akinek nincs magyar száma, az hová küldhet SMS-t?
Illetve csak SMS-t tudtok küldeni, nincs app, amit feltelepítve el tudod indítani a parkolásodat?
disclaimer: ha valamit beidéztem és alá írtam valamit, akkor a válaszom a beidézett szövegre vonatkozik és nem mindenféle más, random dolgokra.
Van ilyen app, a Nemzeti Mobilfizetési Zrt. appja, de van más is, pl. PARKL.
Leírtam a hibát a Google Messages visszajelzés segítségével magyarul és angolul is, de eddig semmi visszajelzés. Remélem nem kerül egyből a kukába.
Elmúlt két hétben kétszer kerültem kapcsolatba a Google Support-tal. Válasz ugyan volt, de teljesen haszontalan. Még akkor is, amikor az ő pénzükről volt szó.