- trey blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hozzászólások
Őszintén szólva, ez nekem tényleg nagyon bejön. Kell egy ilyen. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kályhacsöveket megnézted?
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem 1 dob ket kivezeto csovel.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem te vagy itt a legmenőbb. Bár csak én is...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A webnapló (blog) nem feltétlen nektek készül. Elsősorban magamnak. De, szerencsés vagy, mert te is olvashatod.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:D :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
rohoghetsz, de ez az igazsag. en is sokmindent magamnak jegyzetelek, csak olyan formaban hozom, hogy masok is befogadhassak. ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Számtalanszor kellett már a 20 év alatt visszanyúlnom sok-sok éves bejegyzéshez. Kurva hasznos tud lenni. Ahogy az ember emlékezete kopik, egyre jobban.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egyetertunk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De biztos van oka annak, hogy nem egy privát jegyzetelő alkalmazásba teszed ezeket, hanem a nagyérdeművel megosztva :)
Na, valljad csak be, egy kicsit büszke vagy. Én is az lennék. Fasza autó ez.
Mondjuk nem szeretem hogy ilyen hosszú az orra praktikus okokból. De ez részletkérdés.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem ez valid indok:
Néha az érkező kommentek is hoznak be új szempontokat és hasznos infókat. Na, nem az "de menő vagy" jellegűek. A kritikának van helye simán, de az ilyen megnyilvánulásokkal nem nagyon tudok mit kezdeni.
Mondjuk szerintem az sem gond, ha valaki büszke valamire, és bemutatja a nagyközönségnek is. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha ez lenne a szempont, akkor nem a HUP-on, hanem a Facebookon blogolnék, 800-as ismerőslista mellett. A vicc az, hogy sem a munkatársaim, sem rokonaim, sem ismerőseim nem tudnak arról, hogy autót veszek. Hacsak nem olvassák ezt a blogot.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
20 éve ide blogolok. A blog műfaj erről szól. Miért blogolnék jegyezetelő alkalmazásba?
Lejjebb írtam:
Néha az érkező kommentek is hoznak be új szempontokat és hasznos infókat.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehetnek olyanok is, akik kifejezetten várják, hogy blogoljon. Nem azért, mert hogy tök egyetértene minden lépésével, vagy rajongója lenne, hanem egyszerűen azért mert kíváncsi az értékrendjére vagy a gondolkodás módjára.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Félreértés ne essék, nem lenézésből röhögtem egy jót, hanem arra számítottam egyből, hogy jön majd ide a hörgés áradat. :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nagyon szerencsésnek érzem magam!!!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Menozni a Ducati-val meg a Rolex-el lehet. Ez egy stilusos A ——> B auto megha mo-n par embernel ki is veri a biztositekot.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez egy A3-as, nem egy Porsche. Nyilván izgatott trey, mert mégis csak a következő kocsija. Senki sem úgy vesz kocsit, hogy mindegy mi, csak guruljon.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem azért blogom le, mert izgatott vagyok, hanem mert számtalanszor vissza szoktam nyúlni évek múlva a blogomhoz, ha valami infóra van szükségem. Hasznos tud lenni.
Néha az érkező kommentek is hoznak be új szempontokat és hasznos infókat. Na, nem az "de menő vagy" jellegűek. A kritikának van helye simán, de az ilyen megnyilvánulásokkal nem nagyon tudok mit kezdeni.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Menő vagy, mert nem érdekel a menőséged. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olyan piszok menő vagyok, hogy a telefonszámomat az egész országból díjtalanul lehet hívni, 1-800-PERFEKT!
;)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kepen jobban nezett ki. Igy szamomra inkabb egy VW golf + orias grill + japan sokgombos belter. Hasonlo arkategoria Mercedes cla es sztem az normalisabban nez ki kivul es belul is. De izlesek es pofonok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Cla-nak csak az akciós manuálváltós verziója jön ki ennyiből. Mercedesnek több modelljéből is van tesco gazdaságos verzió.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De azert nem annyival dragabb full felszerelt valtozat sem, hogy szamitson, ha mar ennyit rakolt az ember. De amugy mar nem vennek meg1x mercit. De a3 es cla kozul viszont inkabb cla.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
21 a full, ha nem basztam el valamit a CLA-nál. Nekem sajnos kicsi az az autó, de vannak akik örülnek neki körülöttem. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És meg is rendelted a full-t? Én az extrák felét kibasztam, mert életemben nem használnám. Pl. ekkora és ilyen autóra hova és minek tennék mondjuk egy vonóhorgot? A kispolgárság jele, amikor egy ilyen autóra rábasszák :D
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem. (Feleségemnek lenne.)
1. Még nem kaptam árat
2. Jövő májusra tudják hozni :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
2. Jövő májusra tudják hozni :(
Hogy a faszba'? Én pénteken megrendeltem, 14-22 hetet jeleztek vissza. Igaz, van egy "COVID-19" rész az Adásvételi szerződésben ....
A felek rögzítik, hogy a COVID-19 világjárvány miatt bevezetésre került rendkívüli intézkedések nyomán a gyártó Ingolstadt (a továbbiakban „Gyártóüzem”) átmenetileg szüneteltette a megrendelt gépjárművek gyártását, és ennek következtében a Porsche Hungaria Kft., mint az Audi márka hazai vezérképviselete, arról tájékoztatta Eladót, hogy szállítási késedelmek várhatók, ugyanakkor mind a gépjárműgyártó, mind a márka hazai vezérképviselete, mind az Eladó elkötelezett a magyarországi vevők kiszolgálása mellett. A Gyártóüzemek a termelést 2020.18. hetétől fokozatosan újraindították. A Felek elfogadják a https://wwww.audi.hu/covid-19-tajekoztato/audi-gyarto-uezemek-termelesi-tajekoztatoja honlapon közzétett nyilatkozatokat arra vonatkozóan, hogy a Gyártóüzem a termelését szünetelteti, vagy sem.
A Felek tudomásul veszik, hogy a gépjárműgyártó a COVID-19 világjárvánnyal kapcsolatos fejleményeket továbbra is figyelemmel kíséri. A körülmények jelenleg előre nem látható változása folytán nem zárható ki, hogy a járvány esetleges ismételt kiterjedése miatt egy vagy több Gyártóüzem átmenetileg újra a termelési kapacitásai csökkentésére vagy a termelés felfüggesztésére kényszerül. Ennek megfelelően a Felek tudomásul veszik, hogy a Gyártóüzem gyártótevékenysége jelenleg és a jövőben is szünetelhet.
Eladó és Vevő a jelen adásvételi szerződést annak tudatában kötik meg, hogy a Gyártóüzem korábbi szünetelése miatt a gépjárművek szállítása jelentős késedelmet szenvedhet, de a Felek bíznak abban, hogy a szerződés ésszerű időn belül teljesítésre kerül.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A 250e -t. Motor hiány lehet, mert más motorral kb 6 hónap.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valoszinuleg megis sikerult mert a legerosebb motorral par kattintas utan mar 34 milliot mutat a kassza ( es meg nem is valasztottam ki mindent)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
linket
CLA 250e-t néztem, mindent beleraktam. AMG-t hagyjuk.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem reális az összehasonlítás. Ezt raktam össze:
https://www.mercedes-benz.hu/passengercars/content-pool/tool-pages/car-…
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pár éve azt mondtad, hogy nem adsz pénzt új autóért. Mi változott?
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Sok minden. pl csináltam egy autóbérlős céget és így az áfa is visszajön a személyautóból. Nem beszélve arról, hogy az ilyen cégek nagyobb kedvezményt kapnak, mint a földi halandók.
Legrosszabb eset: TFH 15% a kedvezmény és a fél áfa jön csak vissza: 21.000.000(ár)*0.85(kedvezmény) /1.135(fél áfa)*0.91(TA)*0.85(SZJA) + 60*22.000 =~ 13.5M
Ha pedig állami támogatásos finanszírozással még vegyítem, akkor további 20% vagyis a valós költség: 10.8M
A feleségem szeretne egy 200 lovas 4x4-es szedánt. Nézz körül mit lehet kapni.
Opció még az, hogy megkapja a kocsimat (E400 copupe) és magamnak veszek egy S coupet. A baj az, hogy szeretem a kocsimat és sajnálom a pénzt az S coupera.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tehát, mégsem feltétlen teljesen hülye az, aki új autót vesz! :) Csak ismerni kell a körülményeket ... Ezt mondom 20 éve.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze. Soha nem mondtam, hogy hülye aki újat vesz. Persze ettől még ne érezd okosnak magad. ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem attól érzem magam okosnak, hogy valaki az interneten azt mondja ;)
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vagy csak beismerhetned, hogy felreerthetoen fogalmaztal ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem sem kene hagyni. Az egyik legjobban sikerult modelljuk ar ertek aranyban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hat de az nem full. Egy adott modell attol full, hogy a minden IS benne van amit valaszthatsz a configuratorban.
Ki lehet szedni az AMG-t viszont akkor pontositanod kell a valasztasi kriteriumokat pl:
CLA -bol az elektronyos verzio full felszereltseggel etc...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Oké. Igaza van mindenkinek. Most biztosan jobb. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Accepted :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elég sok autót megnéztem, élőben kell őket látni. A Golf teteje és az Audi alja egy időben közel álltak egymáshoz. Most kurván nincs ez így. Az olló szépen nyílik. A Mercedest is néztem. Valóban ízlések és pofonok. Nekem annyira nem jött át.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A Golf teteje es az Audi alja? Azt mondod egy Golf R annyiba kerul mint az 1.0 mokushajtany az A3-bol? Egy top Golf olyan 21-22 millio...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egyaltalan nem ertek hozza. De nekem errol egy VW gold vagy polo jutott eszembe vagy vmi hasonlo kisauto, amire nem odavalo grillt raktak. A belterben nekem meg ez tul sok gomb. De sokan meg ezt szeretik.
Motor, valto, stb reszet nem tudom megitelni, ahhoz vegkepp nem ertek. Siman lehet audi jobb abban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, bele kell ülni egy Audiba és egy VW-be. Nem nagyon kellene szavak, azonnal látni és érezni a különbséget. De, hogy egyáltalán ne maradjanak kétségeim, akkora engedményt kaptam végül, hogy egy Golf teteje árában megkaptam az Audi S-line-t.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gondolom a céged vette. Mekkora az akkora?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az engedményt én kaptam, mert ez a harmadik új autóm tőlük. A cég nem szokott náluk vásárolni.
Mekkora az akkora?
20% körül
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Magánemberként vetted az autót?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mit számít ez? A cég nem szokott ott vásárolni. Ha bemegy egy cég, akkor kap nagyobb kedvezményt, ha flottázni akar. Amikor a Skodát vettem, megkérdeztem, hogy mit engednek az árából. Megkérdezték, hogy mennyit vennék. Mondtam egyet. Akkor semmit. De adtak egy esernyőt. A VW-nél is hasonló volt a helyzet, bár ott már nyomott a latban, hogy az előző autóm onnan volt. Nem túl sokat. Most azért már szemmel látható a kedvezmény mértéke.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Másfél éve visszamentem abba a kereskedésbe, ahol a korábbi autómat vettem, és megkérdeztem, hogy mint "hűséges vásárló" mire számíthatok, ha megint ott költöm el a pénzem, erre jól kiröhögtek. Ha már ott voltam, kértem egy ajánlatot a régi beszámítására, amire azt mondták, hogy életveszélyes állapotban van, közúti közlekedésre ne nagyon használjam, LOL. Próbáltak beszaratni a kis köcsögök. De ennek nem dőltem be, mert 12 évesen is szerelőhöz vittem, bármit is tapasztaltam rajta. Név nélkül, ez egy BP-i Opel szalon volt. Soha többé nem megyek a közelükbe sem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálam ez egy cég volt. Csak különböző ajtókon bemenve. Talán az is nyomhatott a latban, hogy 20 éve csak ők szervizelik az összes autómat. Mindegyik állapota nyitott könyv volt előttük.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Garancia után még kb 3-4 évig hordtam hozzájuk a kocsit javításokra, és akkor kerestem maszekot, miután átbasztak, kétszer is kiszámláztak egy tételt, majd amikor megreklamáltam, leráztak annyival, hogy kivizsgálják az esetet, és visszahívnak. Azóta is hívnak. Találtam egy jó maszekot, közelebb is volt hozzám, és lényegesen olcsóbban dolgozott.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez a hatchback kategória.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mintha egy részleteiben átlagon felül kidolgozott műanyag játékautó lenne. Egy finomabb – "női" – metálszín talán tudna enyhíteni a gagyiságán/csúfságán.
A háttérben a Q7 egy szépen fényezett fém játékmodellt idéz. Remélem, nyithatók az ajtói. :D
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Non zeles est tincidunt lorem!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
És ami még "süveg..", - szép és egyúttal magyar dolgozók munkahelyének, egzisztenciájának megőrzését is támogatod, ráadásul lokálpatrióta módon. :) (Van egy gyerekkori barátom, Ingolstadt-ban él, már a 80-as évektől az Audinál dolgozott, - nagy autóbolond de mindig Audi autókat használt. :) Az utakon az Audi autóival találkozva, kicsi vagy nagyobb, szerintem mindig is a legszebb gépek, a legjobb formatervek szerint készültek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Most nézem milyen képeket raktál be. Szerintem a 10millás verzió nem így fog kinézni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kívülről ami más lesz: drágább felni, hátul sötétített ablakok. Asszem' a többi rajta van. Illetve, hátul nem lesz teljesítmény- és típusjelölés.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szép autó. Én most körbeablakos furgonban gondolkodom (Ford Transit, Mercedes-Benz Vito, és tsi.).
Miről váltasz amúgy? Azt lehet tudni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Miről váltasz amúgy? Azt lehet tudni?
https://hup.hu/treyblog/20151001/valami_veget_ert_valami_uj_kezdodik
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Japánok szóba sem jöttek (Lexus pl. ha prémiumot nézünk)?
Hell is empty and all the devils are here.
-- Wm. Shakespeare, "The Tempest"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Milyen lenyegi kulonbsegek vannak nemet es japan autok kozott? Nyilvan azonos kategoriat osszehasonlitva.
Kulso-belso design? Usability?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- az egész japán kultúra nem az én világom
- egyszer volt egy Nissanom, haragban váltunk el
- egyszer volt egy japán motorom, de eladtam mert nem volt lelke
- a dizájn tőlem messze áll
Ettől még lehet jó, de én nem adok érte pénzt.
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mint a hifi és a musiccenter
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Név és bemondás alapján túlárazott, 50-60 évvel ezelőtti technológia amit senki nem mer kapargatni, mert a fanboyok szétszedik az embert vs. legjobb ár-érték arányú, funkcióját ellátó szerkezet?
"Maradt még 2 kB-om. Teszek bele egy TCP-IP stacket és egy bootlogót. "
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igen. Csöves hifi, hightech music-center. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni