- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2008 megtekintés
Hozzászólások
És ez amugy mire jó?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ötleted sincs? :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olvastad a hír első mondatának vessző utáni részét is? :-D
"amelynek célja, hogy segítséget nyújtson olyan a fejlesztőknek, akik innovatív webes játékokat kívánnak készíteni."
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jóh látom nem érted,
lényeg az, hogy bármennyire is erültetem az agyamat, nem látom értelmét,
hogy böngészőben fusson egy 90es időket idéző játék
akadozva.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Pedig úgy néz ki van értelme és igény rá. Lásd: flash játékok. Namost ez a flash-hez képest nem kicsi minőségi ugrás, úgyhogy szerintem ennek is van értelme.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Manapság már 3D-s játékok futnak böngészőben és nem csak Flash szintű játékok. Csak az a baj velük, hogy plugint kell letölteni hozzá. Így viszont ha a fejlesztők elkészítik a megfelelő engine kiegészítéseket, akkor azok is játszhatnak, akiknek nincs rendszergazdai joguk az adott gépen.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát ha megcsinálják és tényleg gyors lessz...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az engine fejlesztők már régóta várnak egy olyan megoldásra, amivel ki tudják kerülni a saát plugineket. Eddig mindenki a Flash-t leste, hogy mikor kap valódi 3D támogatást, illetve a Java-nak volt még olyan penetrációja, amivel érdemes volt számolni. Most azonban itt van egy olyan lehetőség, ami gyakorlatilag közel 100%-os penetrációt biztosít pár éven belül.
A sebesség meg szerintem nem lesz gond, mivel OpenGL alapokon nyugszik és a Khronos Group kezében van az egész. Eddig szerintem nagyon jó dolgokat csináltak, még ha néha el is csúsztak itt-ott (lásd OpenGL 3.0).
Szóval én a magam részéről bizakodó vagyok. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát az jó lenne, ha sikerülne nekik :P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Eddig mindenki a Flash-t leste, hogy mikor kap valódi 3D támogatást"
Most meg az Adobe lesi, hogy a konkurens megoldások kaptak 3D támogatást (WebGL stb.), ezért a Flash 11-hez már az is lesz.
Meg állítólag 64 bites változat is. Ilyen innovatív vállalat ez az Adobe.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Innetől kezdve lesz izgalmas mondjuk az ActionScriptet (ECMAScriptet) valódi 3D engine-ben scripting nyelvként használni. Így egy körben lehet web-es és natív játékokat fejleszteni. Persze ezt most nagyon leegyszerűsítettem...
Meg azért megnézném én azt először, hogy az Adobe hogyan implementálja mondjuk az OpenGL (OpenGL ES?) támogatást a Flash 11-ben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom, de a Shockwave-el megoldották (azaz még a Macromedia oldotta meg) a 3D-t OpenGL-el és DirectX-el.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, a 2005 után megjelent Shockwave-ek már Adobe fejlesztésűek voltak. Az kevés, hogy megoldják. Kérdés, hogy milyen minőséget fog képviselni a megvalósítás. Azt azért tudjuk, hogy a Flash sem a sebességéről volt híres és itt is a konkurens (WebGL) megoldáshoz fogja mindenki hasonlítani.
Az Apple szívózása meg egyébként is ráirányította a figyelmet a Flash-re, úgyhogy ez most nagyon fontos lesz az Adobe-nak, szvsz.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni