- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 3180 megtekintés
Hozzászólások
doom3 hoz nem lehetseges palyat kesziteni?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Egy biztos! Brutális gép kell alá még brutálisabb videókártyával. A 6600-as kevés neki 1024x768-as felbontásban (P4 3GHz 1GB DDR400 RAM I875). Némileg tuningolva a kártyát, 500/400-ról kb 540/430-ra, egész tűrhetően megy a game 1024x768-as felbontásban "high" beállítással. Ami persze nem azt jelenti, hogy néhol nem megy le 15Fps-re, de többnyire 30 felett van.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A képeket nézve azon gondolkozom hogy szerintem
az ID-nél meghülyűltek... Azt hittem hogy csak a doom3
lett játszhatatlan a sötétség miatt de úgy látom hogy
a quake4 is pont olyan ***** lett... Ezek szerint a motor
maga olyan ***** hogy nem lehet világosabb helyszíneket
készíteni?? Miért fordítottak akkora energiát az egészre
ha úgysem látszik semmi??...
A doom3 az egyetlen játék amit soha nem fogok
mégegyszer végigjátszani, a quake4-et pedig talán ha
egyszer kipróbálom...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jaja dunke nukem 3d rulez :-D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> A képeket nézve azon gondolkozom hogy szerintem
az ID-nél meghülyűltek...
A Q4-et nem az id keszitette, hanem a Raven.
> Azt hittem hogy csak a doom3
lett játszhatatlan a sötétség miatt de úgy látom hogy
a quake4 is pont olyan ***** lett...
Horror-szeru jatekot nehez napfenyes legelon csinalni. A sotetseg es a szuk folyosok azert kellenek, hogy megfelelo legyen a hatas.
> Ezek szerint a motor
maga olyan ***** hogy nem lehet világosabb helyszíneket
készíteni?? Miért fordítottak akkora energiát az egészre
ha úgysem látszik semmi??...
Vannak kulteren vilagos reszek, pl. amikor a jarmuvekkel haladsz es harcolsz.
> a quake4-et pedig talán ha egyszer kipróbálom...
Pedig nagyon jo. A Doom 3-nal jobb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>A Q4-et nem az id keszitette, hanem a Raven.
Akkor a Raven-nél hülyűltek meg... :)
>Horror-szeru jatekot nehez napfenyes legelon csinalni. A sotetseg es a szuk folyosok azert kellenek, hogy megfelelo legyen a hatas.
Persze, csak ne menjen a játszhatóság rovására.
Én nem a félelemtől szartam be a doom3 esetében
hanem a dühtől, hogy "bekötött szemmel" kell megküzdeni
valakivel.
Az alien vs predator szerintem sokkal
félelmetesebb volt. Ott legalább láttam hogy ki akar
megölni... és a helyszínek sem merűltek ki a
"sötét szoba, amiben valami gépek csinálnak értelmetlen dolgokat és akkor bezáródik az összes ajtó, lekapcsolják
az 1w-os (a tökömig se látok) villanyt (tök sötét lesz) aztán
előjön valami (nem látszik hogy mi az) és meg akar ölni"
forgatókönyvben. Szóval nekem nem tetszett.
>Pedig nagyon jo. A Doom 3-nal jobb.
Ha nem látok semmit akkor hiába...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Próbáld bekapcsolni a zseblámpát a játékban... ;-P
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
LOL.
Jaja, gyk. F = flashlight
:-)
Szerintem a Q4-et igen eltalatak. Nagyon jo a team munka, erdekes, hogy jarmuveket kell hasznalni, es amikor (lelojem a poen?) na nem lovom le, hogy mi lesz ha elkapnak a Strogg-ok... de jo otletek vannak benne. A sotetseg annyira nem jatszik itt, mint a Doom 3-ban.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hehe... :)
Azzal az a baj, hogy nagyon ügyesen úgy van megcsinálva
a játék hogy ha előveszem a zseblámpát akkor elteszi a
fegyvert. Namost a zseblámpával elég nehéz ölni. Ha
előveszek valami hatékonyabb eszközt akkor elteszi a
lámpát.
Tehát bk. így néz ki egy küzdelem.
(1) megyek a majdnem sötétben
(2) becsukódik mögöttem az ajtó és csak akkor nyílik ki
ha már megöltem a megadott számú ellenfelet.
(3) lekapcsolják a villanyt
(4) előveszem a lámpát
(5) előjönnek a szörnyek
(6) megvilágítom a kiszemelt szörnyet és memorizálom a helyzetét
(7) előveszek egy fegyvert (zseblámpa eltevődik, teljes a sötétség)
(8) belelövök a sötétségbe oda ahol az előbb a szörny volt
(9) Ha nem döglött meg (mellé lőttem vagy jól bírja az ólmot) akkor goto (6)
(10) ha megdöglött akor másik szörnyet választok, goto (6)
(11) ha nincs több szörny akkor felkapcsolják a villany és mehetek a következő szobába ha kinyílt az ajtó.
Ha a doom1-ből ismert imp jön az legalább vílágít amikor dobál, így nem kell annyit lámpázni. Megvárom míg megdob
majd ügyesen félrehajolok majd lövök....
Vagy kitárazhatok bele a sötétségbe de akkor a következő
szobában mehet a pusztakezes harcművészet...
Szerintem ettől még a doom1 is jobb volt játszhatóság
szempontjából.
Kíváncsi lennék hogy milyen lehet egy quake4 tdm
4-4 ellen a tök sötétben... :) Szerintem mindenki
lőne mindenre (csapattárs) ami mozog.... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Azzal az a baj, hogy nagyon ügyesen úgy van megcsinálva
a játék hogy ha előveszem a zseblámpát akkor elteszi a
fegyvert. Namost a zseblámpával elég nehéz ölni.
Ez nem igaz. Olyan fegyverre valt, amin van lampa. Csakugy mint az eletben. A jatek eletszeru, hiszen ha ket kezzel fogsz egy pumping aktion puskat, hogy ne vagjon allba, akkor nincs harmadik kezed a zseblampara. Viszont van rajta puskalampa.
A felsorolas sem jo, mert a puskan, es a gepfegyveren van lampa.
> quake4 tdm 4-4 ellen a tök sötétben... :)
Nem tudom, hogy honnan veszed ezt a Q4 es a toksotetet. Imho semmivel nincs benne sotetebb, mint a HL 2-ben volt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>Ez nem igaz. Olyan fegyverre valt, amin van lampa.
Lehet hogy én vagyok béna de ha megnyomom a lámpa gombot akkor nekem elrakja a fegyvert... és előveszi a
lámpát. Esetleg van valami mód arra hogy "összekombinálja"
a lámpát és valami fegyvert? :)
>A jatek eletszeru, hiszen ha ket kezzel fogsz egy pumping aktion puskat, hogy ne vagjon allba, akkor nincs harmadik kezed a zseblampara.
Ezt nem is vitatom... de ha már életszerű akkor legyen
már egy fejlámpa / vállámpa vagy mittudomén...
>Nem tudom, hogy honnan veszed ezt a Q4 es a toksotetet. Imho semmivel nincs benne sotetebb, mint a HL 2-ben volt.
A screenshot-okat nézve nekem úgy tűnik hogy olyan sötét
mint a doom3. Egy nagy feketeség néhány színes folttal. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>>Horror-szeru jatekot nehez napfenyes legelon csinalni. A sotetseg es a
>> szuk folyosok azert kellenek, hogy megfelelo legyen a hatas.
Ja, de ez mar tulzas... Egyet mondok: Thief
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Lehet hogy én vagyok béna de ha megnyomom a lámpa gombot akkor nekem elrakja a fegyvert... és előveszi a
lámpát. Esetleg van valami mód arra hogy "összekombinálja"
a lámpát és valami fegyvert? :)
Nem tudom, nekem default igy mukodik. Fogalmam sincs.
> Ezt nem is vitatom... de ha már életszerű akkor legyen
már egy fejlámpa / vállámpa vagy mittudomén...
A fejlampa a banyaszoknal van :-) A puska lampaba az a lenyeg, hogy oda vilagit, ahova a puskaval celzol.
> A screenshot-okat nézve nekem úgy tűnik hogy olyan sötét
mint a doom3. Egy nagy feketeség néhány színes folttal. :)
Felsz a sotetben? Imho inkabb ez lehet nalad a baj :-) Az emberre neha rajon azert a para, az ketsegtelen. Foleg ejjel, amikor az ember fia a csendben fullhalgatoval nyomja. :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>Felsz a sotetben? Imho inkabb ez lehet nalad a baj :-) Az emberre neha rajon azert a para, az ketsegtelen.
Dehogy félek... :) Csak idegesít hogy nem látok semmit.
De ha megnézed a "Quake 4 / Linux benyomásaim" cikket és azon belül pl. felülről a 10. képet akkor talán érthető hogy miről beszélek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Keveset jatszottal Alone in Dark es Resident Evil jatekokkal :-) Edzod meg. :-D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>Keveset jatszottal Alone in Dark
Az igaz hogy azt nem játszottam végig... mert elakadtam :)
De az nem is fps és nagyon régen volt.
Feltéve ha ugyanarra a játékra gondolunk.
>es Resident Evil jatekokkal :-)
Ha olyan tombréderes felülröl látom magam típusú
akkor nem is fogok... az olyat utálom.
>Edzod meg. :-D
Rendben... ezeután kikapcsolt monitorral vagy
a monitornak hátal ülve játszok hogy szokjam a
vakságot... :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Az igaz hogy azt nem játszottam végig... mert elakadtam :)
De az nem is fps és nagyon régen volt.
Feltéve ha ugyanarra a játékra gondolunk.
Egyre gondolunk. Arra akartam peldat hozni, hogy sotetben is lehet jot jatszani.
> Ha olyan tombréderes felülröl látom magam típusú
akkor nem is fogok... az olyat utálom.
Nem Tomb Raider-es, ugyanaz az elkepzeles, mint az Alone in Dark.
> Rendben... ezeután kikapcsolt monitorral vagy
a monitornak hátal ülve játszok hogy szokjam a
vakságot... :)
Addig ne mondj velemenyt, amig nem probaltad ki a Q4-et. Aki eddig jatszott vele, annak tetszett. :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> jarmuveket kell hasznalni, es amikor (lelojem a poen?) na nem lovom le,
szerintem nyugodtan lelőheted, csak kódold el ROT13-mal :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
In article <42.55243@c.hup.hu>, Micskó Gábor wrote:
> Egyre gondolunk. Arra akartam peldat hozni, hogy sotetben is lehet jot
> jatszani.
Fassag, az AITD-ban soha nem volt sotet. Ket modon lehet megis: nincs nalad
lampa egy toksotet szobaban (ilyen sose fordulhat elo mert az oil lamp a
game legelso szobajaban van;), vagy a game vegefele a labirintus - ami
mellesleg a melypontja az egesz jatekmenetnek. Szoval rossz pelda.
--
Gabucino
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
szerintem szigszalagozd rá a fegyverre a zseblámpát...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
gyerekek mi lenne hogyha csak az kezdene fikázni aki már próbálta és nem csak tippelget?
-a képeim a felső cikkben azért sötétek mert töksötét szobában ülök, és amúgy is rühellem az erős fényt. szóval azokon a gamma érték nagyjából 1.00, nekem pont jó.
- úgy mint a a d3 kiegészítőben, itt is egyszerre mehet a géppityu+flashlight, mivel a géppuskán kapcsolandó a fény....
-a program határozottan jobb, mint a doom3. minden tekintetben. egyetlen negatívum, hogy az utca embere kb egy éves késéssel fog játszani vele, mivel nem mindenki teheti meg, hogy a paksi atomerőművet is rákösse a gépére.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egyébként inkább azon kellene forogni, hogy miért nyújtja linux alatt a wines teljesítményénak csupán a ~70% - át? a motor valójában már kiforrott, és ezek az id-féle c-ben programozott játékmotorok eddig nem voltak megkülönböztethetőek a két rendszer alatt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Amiota nincs az MPlayer dokumentacio iras, nincs lehetoseged szerepelni. Ezt a napi par masodperc nepszeruseget nem veszem el toled. :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni