Project és filemanagement alkalmazás

Fórumok

Adott 3-5 gépes rendszer, mindegyik más-más szereppel és ennek megfelelően más könyvtárstruktúrákkal, adatokkal, stb. A cél az lenne, hogy ezen gépek között konzisztensé lehessen tenni az adatokat és automatikusan szinkronizálódjanak, egyfajta mindenki mindenkinek a backupja elv mentén. Ami a csavart adja, hogy mindezt egyfajta verziókövetéssel kéne megoldani.
Amik az igények lennének:
- Érzéketlen legyen a szinkronizáció közbeni megszakításokra.
- Gyors szinkronizáció.
- Jó szinkronizáció közbeni konfliktuskezelés.
- GUIs felület konfiguráláshoz és kezeléshez.
- A renszer számára transzparens legyen. Az-az ne igényeljen manuális check-in, check-out-ot a verziókövetésnél.
- Kicsi erőforrás igény.
- Ne használjon külső komponenseket. Pl. nem fogok pluszba MySQL-t telepíteni csak ezért.

Ötlet, hogy melyik alkalmazást érdemes megnézni?

Hozzászólások