Sziasztok!
Egy olyan problémám lenne, hogy 23-a óta folyamatosan (értsd 5-10-30-40 percenként random) szakad netem. Először a routeremre gyanakodtam (Asus WL-520GC), de mivel van belőle egy másik, belőttem azt is. A tünet ugyanez, kértem kölcsön egy TP-linket, azzal is ez volt. Mérgemben már a régi "szerverem" dugtam a modemre, azzal is a ugyanazt csinálja, mint a routerekkel.
Hívtam a T-pajtásokat, ki is jött a szerelő, lemérte a vonalat, és megállapította, hogy 18 megabitet bír a vonal stabilan hibák nélkül.. Adott egy másik modemet is, ami szintén egy D-Link 360R, és mily meglepő, ugyanúgy szakad a net...
Az még talán érdekes lehet, hogy akkor szakad a net, ha megy a torrent letöltés, az már mindegy, hogy teljes vagy fél sebességgel. Sima letöltéssel nem szakad (pl fsn tesztfájlok)
Valakinek volt hasonló tapasztalata?
- 4561 megtekintés
Hozzászólások
Nekem is valami D-link modemem van, és itt is szokott szakadni a net. Bár mióta kicseréltük az SMC routert TP-LINK-re, azóta csak 1-2x van szakadás naponta. Este 8kor rendszerint mindig szakad.
Egyébként azt megkérdezhetem, hogy a szerelő mennyiért ment ki? Gondolom volt kiszállási díj vagy ilyesmi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ingyenes volt, nem kért pénzt. A modem hála istennek az T tulajdon. Nekem azért cikis a szakadó net, mivel a honlapom is erről fut többek között (igen ADSL-ről, és azért mert ez az egyik hobbim :))
Eddig heti egyszer szakadt, csak mostanában sűrűsödött meg ennyire..
________________________________________________
http://kronosz.sinuslink.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Perverz egy hobbi... :-)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
tanulásnak is megteszi :D
________________________________________________
http://kronosz.sinuslink.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem hiszem, hogy ez lenne a gond, de esetleg nézd meg a szűrő környékét is ill. a csatlakoztatott telefonokat, ha van a hálózaton.
Jöhet onnan is zavar.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Meg volt, újra kötötte ma reggel a srác, teljesen korrekten nézett ki,de azért megcsinálta ismét. Hozott másik modemet ez is 360r-es, de ez már újabb széria lehet. Most tesztelem a kicsikét, remélem bírja most már. Ha ez is szakad, akkor vennem kell nekem egy modemet..
________________________________________________
http://kronosz.sinuslink.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
megvolt
t
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
jaok
________________________________________________
http://kronosz.sinuslink.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hello!
Nálam is ugyanilyen hiba volt :), csak nekem egy D-Link 360T-s modemem volt, lecseréltem egy TP-Link modemre, utána a 10-15p-es szakadásokból az lett, hogy naponta 1-2x döglött csak meg a net.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor gondolom neked csak 8 megás neted lehetett, mert a 15 megást a T-s széria nem bírja :)
________________________________________________
http://kronosz.sinuslink.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elméletbe 8 megás
Gyakorlatilag 4 megás :)
De azóta váltottam parasztszolgáltatóra, ahol 6 megát fizetek és 6 megát kapok :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugyanezzel a problémával küzdök. Gyakorlatilag nálam mindegy hogy használatban van-e az ADSL kapcsolat vagy sem, szakadozik. Már kétféle routerrel (gyári firmware, openwrt) és közvetlenül windows-al is próbálgattam, az eredmény ugyanaz: PPPoE szakadás.
A ma hajnali/reggeli termés:
Dec 29 03:45:06 tplink daemon.debug pppd[1014]: rcvd [LCP TermReq id=0xfe]
Dec 29 03:45:06 tplink daemon.info pppd[1014]: LCP terminated by peer
Dec 29 03:45:06 tplink daemon.info pppd[1014]: Connect time 1276.9 minutes.
Dec 29 03:45:06 tplink daemon.info pppd[1014]: Sent 22281726 bytes, received 285776228 bytes.
Dec 29 03:45:06 tplink daemon.debug pppd[1014]: Script /etc/ppp/ip-down started (pid 2343)
Dec 29 03:45:06 tplink daemon.debug pppd[1014]: sent [LCP TermAck id=0xfe]
Dec 29 03:45:07 tplink user.notice root: stopping ntpclient
Dec 29 03:45:07 tplink daemon.debug pppd[1014]: Script /etc/ppp/ip-down finished (pid 2343), status = 0x1
Dec 29 03:45:09 tplink daemon.notice pppd[1014]: Connection terminated.
Dec 29 03:45:10 tplink daemon.notice pppd[1014]: Modem hangup
Dec 29 05:09:18 tplink daemon.info pppd[1014]: No response to 10 echo-requests
Dec 29 05:09:18 tplink daemon.notice pppd[1014]: Serial link appears to be disconnected.
Dec 29 05:09:18 tplink daemon.info pppd[1014]: Connect time 83.7 minutes.
Dec 29 05:09:18 tplink daemon.info pppd[1014]: Sent 56151 bytes, received 41204 bytes.
Dec 29 05:09:18 tplink daemon.debug pppd[1014]: Script /etc/ppp/ip-down started (pid 2451)
Dec 29 05:09:18 tplink daemon.debug pppd[1014]: sent [LCP TermReq id=0x16 "Peer not responding"]
Dec 29 05:09:19 tplink user.notice root: stopping ntpclient
Dec 29 05:09:19 tplink daemon.debug pppd[1014]: Script /etc/ppp/ip-down finished (pid 2451), status = 0x1
Dec 29 05:09:21 tplink daemon.debug pppd[1014]: sent [LCP TermReq id=0x17 "Peer not responding"]
Dec 29 05:09:24 tplink daemon.notice pppd[1014]: Connection terminated.
Dec 29 05:09:24 tplink daemon.notice pppd[1014]: Modem hangup
Dec 29 08:34:37 tplink daemon.debug pppd[1014]: rcvd [LCP TermReq id=0xf5]
Dec 29 08:34:37 tplink daemon.info pppd[1014]: LCP terminated by peer
Dec 29 08:34:37 tplink daemon.info pppd[1014]: Connect time 82.5 minutes.
Dec 29 08:34:37 tplink daemon.info pppd[1014]: Sent 35223 bytes, received 34496 bytes.
Dec 29 08:34:37 tplink daemon.debug pppd[1014]: Script /etc/ppp/ip-down started (pid 2667)
Dec 29 08:34:37 tplink daemon.debug pppd[1014]: sent [LCP TermAck id=0xf5]
Dec 29 08:34:37 tplink user.notice root: stopping ntpclient
Dec 29 08:34:37 tplink daemon.debug pppd[1014]: Script /etc/ppp/ip-down finished (pid 2667), status = 0x1
Dec 29 08:34:40 tplink daemon.notice pppd[1014]: Connection terminated.
Dec 29 08:34:40 tplink daemon.notice pppd[1014]: Modem hangup
T-online mindig az ADSL kapcsolatot nézegeti, mindig mondják hogy vonal tökéletes, én meg mindig mondom hogy ez nem ADSL hanem PPPoE hiba. Nem értik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az én megoldásom (remélem végleges):
Kicserélte a manyus a modemet, ugyanúgy 360R-es, de ennek már az új d-link dizánja van, gondolom az agyában is javítottak.
Kérni kell vonalvizsgálatot, meg ki kell hívatni a szerelőt is. Ha úgy látja a szolgáltató, hogy a modemmel folyamatos a kapcsolat, és a szerelő leméri kint helyszínen a vonalat, és megvan a sávszélesség stabilan, akkor lehet elkezdeni gyanakodni a modemre. Ki kell cserélni az újabb 360R-esre, azzal nem fogja elvileg csinálni.
Nem router hiba, mivel én is 3 routert dugtam rá, plusz a gépem, és mindegyikkel dobálta a netet.
[szerk] milyen modemed és előfizetésed van?
________________________________________________
http://kronosz.sinuslink.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
15mbit-es ADSL, a modem szintén az ismert 360R. Helyszínről nem mérték még ki de távolról már sokszor és mindig az volt a válasz hogy teljesen jó a vonal. Most a T oldalán átkötötték "másik kártyába", ez nem tudom mit jelent de kíváncsi vagyok lesz-e eredménye.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kérj másik modemet, ha nem adnak, adnak, akkor jobban jársz, ha magad beruházol egy dls 321b-re..
________________________________________________
http://kronosz.sinuslink.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem is folymatosan szakad hónapok óta.
De valahogy érzem hogy ilyen varázslások lesznek, aminek eredménye nincs, igy hagyom az egészet a picsába. Majd ha lehet otthagyom őket egy tollvonással.
Kedvem nincs felhivni őket, mert ahol gép van ott telefon nincs, arról nem is beszélve hogy kotorjak elő mindenféle ügyféljelszót, stb... Arról nem is beszélve, hogy nehéz lesz megértetni a support-os kisasszonnyal, hogy mi is a gondom. Huzzam ki / dugjam be (azt hiszi az ágyban vagyunk), meg dugjam windowsos gépre, stb...
Próbáltam más modemmel, szerencsére van 1-2 itthon. Más routerre, router nélkül, mindig ugyanaz. Teljesen random időközönként szakadás. Talán nagyobb forgalom esetén esélyesebb.
Ami még nagyon furcsa, hogy első körben kb fél percig csak a DNS száll el, ami címet tudok fejből azt elérem, vagy ami még benne van a router cache-ében. Majd ezek is elérhetetlenné válnak. Utánna pedig általában 1-2 percig nem lehet csatlakozni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hibabejelenteshez nem kell ugyfeljelszo. ejjeli-nappal hivhatod oket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
hibabejelenteshez nem kell ugyfeljelszo. ejjeli-nappal hivhatod oket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A D-Link 360R nem modem, hanem egy vodor hugy. Ki kell cserelni valami normalisra, es azonnal megoldodik az osszes problema (ha amugy a vonal jo).
(En egy hetig sem birtam a 360R-t, eloszor szet lett kapva, hogy kevesbe melegedjen, aztan kapott hutest, aztan szepen lecsereltem egy D-Link DSL321B-re, azota hozza sem nyultam, barmi gond volt, mindig a szolgaltato volt a hunyo, nem a modem.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A 360T-hez képest biztosan az, bár négy éve láttam belülről utóljára ezeket, akkor így néztek ki:
DSL-360R:
RAM: ESMT M12L16161A-7T; 512K x 16Bit x 2Banks SDRAM
FLASH ROM: EON EN29LV400AB; 4Mbit (512Kx8bit/256Kx16bit)
Processzor(?): Trendchip TC3162L
DSL-360T
RAM: ESMT M12L64164A-7T; 1M x 16 Bit x 4 Banks SDRAM
FLASH ROM: Am29LV160DB; 16Mbit (2Mx8bit/1Mx16bit)
Processzor: Texas Instrument TNETD7300GDU
A 360T-hez van épkézláb firmware is, az R-hez meg... Inkább hagyjuk :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
egyet értek, ha a mostani modem is bedobja az unalmast, azonnal veszek egy 321-es modemet..
________________________________________________
http://kronosz.sinuslink.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ezt én is megtaláltam, ki is próbáltam, segített valamennyit, de mégsem volt az igazi.
________________________________________________
http://kronosz.sinuslink.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni