- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1989 megtekintés
Hozzászólások
Tudja valaki, hogy ezek a százalékok hogy a bánatba jönnek ki?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Csak érdekességképp: néhány hónapja jelent meg erre-arra egy írás Innovation moves from the laboratory to the bike trail and the kitchen [dynamist.com] címmel. Néhány idézet belőle:
"When most people think about where new or improved products come from, they imagine two kinds of innovators: either engineers and marketers in big companies trying to ''find a need and fill it'' or garage entrepreneurs hoping to strike it rich by inventing the next big thing.
But a lot of significant innovations do not come from people trying to figure out what customers may want. They come from the users themselves, who know exactly what they want but cannot get it in existing products."
"''A growing body of empirical work shows that users are the first to develop many, and perhaps most, new industrial and consumer products''"
"In a study at 3M, he and several colleagues found that product ideas from lead users generated eight times the sales of ideas generated internally"
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
On 2005-07-23, Micskó Gábor <trey@hup.hu> wrote:
>
> Az Apple a világ leginnovatívabb cége. Legalábbis így gondolta 940 rangid?s
> üzleti vezet? 24.4 százaléka a BusinessWeek szerint. Az Apple mögött nem
> sokkal a 3M végzett. Érdekesség, hogy a magát nagy innovátornak tartó
> Microsoft csak a harmadik helyezett lett. A teljes lista:
Uzleti vezeto. The pointy-haired bosses. Oket is lehet (s lehet, hogy
erdemes) kerdezni, csak akkor vegyuk szamitasba, hogy az innovativsag nem
feltetlen a technologiara vonatkoztatva ertendo.
Cs.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
dobbenet, hogy az M$-t innovativabbnak tartjak, mint az IBM-et.
Rossza az egesz elnevezese:
melyek azok a cegek, amik sikeresen "marketingelik" magukat innovativ pozicioba:)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Wal-Mart? Egy kereskedő mitől innovatív?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem beirtak azokat a markaneveket amiket ismernek :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem csakis szabadalmak száma alapján lehet, mert - mint tudjuk Vedres úrtól - az az innovatívság legjobb mérőszáma. :) Bár akkor az IBM kéne, hogy legelől legyen... Hmm, akkor lehet, hogy csak a triviális szabadalmak számítanak, látható ez az triviális szabadalmak koronázatlan királya, az Amazon gyanúsan jó szerepléséből és megmagyarázza, hogy az MS mit keres az IBM előtt. De akkor meg a Forgent és az Acaccia hiányzik a listából... :) Ejj, nem klappol ez sehogy sem...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Emberek! Olvassatok már (;
"Legalábbis így gondolta 940 rangidős üzleti vezető 24.4 százaléka a BusinessWeek szerint."
Megkérdeztek 940 "szak"embert, akiknek az X százaléka az egyik cégre, Y százaléka meg a másikra szavazott, stb.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem ezek a tunemenyes sracok osszedobtak nemi gubat, aztan "megszponzoraltak" a BusinessWeek-et egy fuggetlen felmeresre.
A fenti szazalekaranyok azt tukrozik, hogy a kasszaba ki milyen aranyba tett bele.
Ehh.. Ugye, hogy kijon ez :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"vezető 24.4 százaléka"
Kis korrigalas a cikkhez:
"vezető 24.84 százaléka" :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szóval a Tesco gazdaságos termékek miatt a Tesco igen előkelő helen lenne egy ilyen listán - Európában
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Lehet hogy csak annyit tettek, hogy körülnéztek a szobájukban és leírták azokat a márkaneveket amiket láttak...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem hiszem, mert akkor a Coca Cola vagy a Pepsi nem maradt volna ki. Azok azert maradtak, mert azokban az elmult evekben (a gyartas kezdete ota) nem sok innovacio volt :-) Hacsak a dietas verziokat nem tekintjuk annak :-D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni