Aramutes ellen..

Fórumok

Nem tetszik az autom motorjanak hangja es elso korben meg szeretnem nezni, hogy jar-e minden henger. Szep sorban lehuzogatnam a gyetyakabeleket, h valtozik-e a motor hangja. Igen am, de neha kapok en is a szikrabol, ami nem kifejezetten jo erzes. Mi vedene meg engem ettol? Gumikesztyu eleg szerintetek?

Hozzászólások

én nem piszkálnám a gyertyakábelt, leginkább semmivel, mert nem szeretem a birkózógépet.
ahhoz, hogy megnézd, jár-e minden henger, felesleges a járó motort taperolni, kicsavargatod a gyertyákat és megnézed, hogy amelyik nem őzbarna, azzal a hengerrel baj van.

ui: jusson eszedbe, hogy a gyertyakábel alapvetően vastagon szigetelt, mégis megb az áram, ha leveszed. Ebből én azt a következtetést vonnám le, hogy gumikesztyűn keresztül is ez lesz a vége.

Igazabol nincs is kedvem az egeszhez, de az aluminium hengerfejben van mar szakad-kijavitott menet, ezert nem szivesen csavargatom (illetve akkor nem artana cserelni az alateteket is, ha mar osszenyomodtak egyszer, az meg nincs itthon). Mondjuk ha emlekeim nem csalnak sajnos nem tulzottan valtozik a hangja ha leall egy henger, szoval akinek nincs fule hozza annak mar csak ezert sem jo.

A gumikesztyű átütési szilárdsága kb. 100 kV / cm. Szóval húzz fel olyan 20-30 gumikesztyűt :D

Nem tartom jó ötletnek, de ha már mindenképp magad akarod csinálni, miért nem úgy csinálod, hogy álló motorral gyertya/gyertyák kihúz, beindít, figyel, leállít, újrakezd? És akkor nem kell félni az áramütéstől.

--
return 0;

Hibatlan gyujtasrendszer eseten a pipa kulseje es a kabel nem razhat. Ha raz, lehet pont az a henger nem megy, mert ahelyett, hogy a gyertya szikrazna a hengerben, a kabel ut at hengerfejre.

Vegul ugy probaltam ki, h jarattam par masodpercig a motort es amelyik leomlo hideg volt, az a henger nem ment. Egy gyertyacsere megoldotta a gondot. A problema azonban az, hogy az utobbi par szaz km alatt megevett 2-3 deci olajat (eddig nem csinalt ilyet). Nem fustol vagy hasonlo.. ezt okozhatta a kiiktatott henger is, vagy valami komolyabbra kellene gondolnom?

Legutobb 10000 km alatt sem fogyott nehany decinel tobb, tehat mas lehet a problema (4.25 l kell bele es a literes olajat 2 cserehez tudom hasznalni, tehat csak 4-4 litert kell vennem alkalmankent -ebben benne van az utantoltes is). Motorgeneral elott volt persze olyan, h 500 km alatt evett meg egy litert.. :)