Nem tetszik az autom motorjanak hangja es elso korben meg szeretnem nezni, hogy jar-e minden henger. Szep sorban lehuzogatnam a gyetyakabeleket, h valtozik-e a motor hangja. Igen am, de neha kapok en is a szikrabol, ami nem kifejezetten jo erzes. Mi vedene meg engem ettol? Gumikesztyu eleg szerintetek?
- 1525 megtekintés
Hozzászólások
én nem piszkálnám a gyertyakábelt, leginkább semmivel, mert nem szeretem a birkózógépet.
ahhoz, hogy megnézd, jár-e minden henger, felesleges a járó motort taperolni, kicsavargatod a gyertyákat és megnézed, hogy amelyik nem őzbarna, azzal a hengerrel baj van.
ui: jusson eszedbe, hogy a gyertyakábel alapvetően vastagon szigetelt, mégis megb az áram, ha leveszed. Ebből én azt a következtetést vonnám le, hogy gumikesztyűn keresztül is ez lesz a vége.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Igazabol nincs is kedvem az egeszhez, de az aluminium hengerfejben van mar szakad-kijavitott menet, ezert nem szivesen csavargatom (illetve akkor nem artana cserelni az alateteket is, ha mar osszenyomodtak egyszer, az meg nincs itthon). Mondjuk ha emlekeim nem csalnak sajnos nem tulzottan valtozik a hangja ha leall egy henger, szoval akinek nincs fule hozza annak mar csak ezert sem jo.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ha van benne katalizátor meg obd, akkor inkább nézesd meg márkaszervizben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A gumikesztyű átütési szilárdsága kb. 100 kV / cm. Szóval húzz fel olyan 20-30 gumikesztyűt :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
100kV*20=2000kV=2MV Eltúlzod kicsit azt a 10-20 kV-ot, ami a szikrát csinálja. Másrészt rendes cipőben és a szabad kézzel nem a kasznira támaszkodva csupasz kézzel is lehúzhatod a gyertyapipát...érzékenyebbek húzzanak munkáskesztyűt.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálatok a gumikesztyű 1 cm vastag ?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor az lehetett a gond, h hozzaertem vhol a kasztnihoz..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Akkor lehet, h megfogom a pipat vmilyen fogoval, csak mondjuk ki lehetne belelni olommal/olvadoragasztoval a pofajat, h ne marja fel nagyon a muanyagot..
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tartom jó ötletnek, de ha már mindenképp magad akarod csinálni, miért nem úgy csinálod, hogy álló motorral gyertya/gyertyák kihúz, beindít, figyel, leállít, újrakezd? És akkor nem kell félni az áramütéstől.
--
return 0;
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mert soros 6 hengeres a motor, alig hallom a kulonbseget, ha leall egy mukodo henger. Persze lehet, h csak a hallasommal van baj, de emlekezetbol biztosan nem menne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Aha értem. És az nem lehetséges, hogy egyesével próbálod ki? Nincsenek ilyen irányú ismereteim, fogalmam sincs, hogy jó-e a motornak és egyátalán kivitelezhető-e, de gondolom alapjáraton üresben lévő motort elhajt egy henger is probléma nélkül. Fixme
--
return 0;
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hibatlan gyujtasrendszer eseten a pipa kulseje es a kabel nem razhat. Ha raz, lehet pont az a henger nem megy, mert ahelyett, hogy a gyertya szikrazna a hengerben, a kabel ut at hengerfejre.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Stimm. Annó autószerelősködtem. Szerintem gyújtókábelcsere is sanszos. Lehet sérült.
------
3 fajta matematikus létezik. Aki tud számolni, és aki nem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
én is ezt magyaráztam annak a tetves autónak, mégis megrázott.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vegul ugy probaltam ki, h jarattam par masodpercig a motort es amelyik leomlo hideg volt, az a henger nem ment. Egy gyertyacsere megoldotta a gondot. A problema azonban az, hogy az utobbi par szaz km alatt megevett 2-3 deci olajat (eddig nem csinalt ilyet). Nem fustol vagy hasonlo.. ezt okozhatta a kiiktatott henger is, vagy valami komolyabbra kellene gondolnom?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
ez akkor fog kiderülni, ha megint mész vele eleget és látod az olajfogyást.
Sok autónál 1000km-enként 0.7-1 liter olajfogyás az a határ, ami alatt nem hajlandók foglalkozni a problémával. Szerintem ez sok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Legutobb 10000 km alatt sem fogyott nehany decinel tobb, tehat mas lehet a problema (4.25 l kell bele es a literes olajat 2 cserehez tudom hasznalni, tehat csak 4-4 litert kell vennem alkalmankent -ebben benne van az utantoltes is). Motorgeneral elott volt persze olyan, h 500 km alatt evett meg egy litert.. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt az újonnan berakott gyertyát majd nézd meg, újból. (meg az összeset).
Ha őzbarna az összes szikraköznél, akkor nincs gond.
Esetleg komplett gyertyakábelcsere?
Gyujtás elosztó?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez is szep barna volt amit kiszedtem, csak uszott a benzinben. De egy hasznalt tartalek gyertya volt amit beraktam, tehat majd veszek ujakat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni