Térhatású VR interface

Lehet, hogy csak nekem újdonság, de nemrég botlottam bele ebbe:
http://oblong.com/

Engem lenyűgözött, ezek szerint a Különvélemény mégsem filmtrükk volt?! :)

Ehhez képest az Enterprise űrhajó csipogós touch TFT keyboardjai a XXIV.
században elmehetnek a pix@ba!

:D

Hozzászólások

"Ehhez képest az Enterprise űrhajó csipogós touch TFT keyboardjai a XXIV.
században elmehetnek a pix@ba!"

Azert ha valasztani kellene, h orakon keresztul levegoben hadonaszok vagy mostani billentyuzetekhez hasonloan gombokat nyomogatok sztem maradnek a hagyomanyosnal, h masnap ne csak az izomlazat erezzem a kezemben :P

--
Erezd a rigmust! Erezd a rigmust! S koncentralj a gorkocsira most!

Igen, de azért úgy tűnik, a technológia fejlődésével finomodnak a XXIV. sz.-i "ismereteink"...

Az új Uhura előtt az új hídon eléggé érdekes térbeli megjelenítő látszik, hol van ez már a dzsekszlitárcsás-nixiecsöves hídtól!... :D

http://www.dunamuzeum.hu/outbox/vlcsnap-3410293.png

Bár teljesen igazad van, ergonómiailag a pult sokkal humánusabb.

Mondjuk ez az interface szövegszerkesztésre valószinűleg nemigazán optimális. Hacsak nem hasonlóan reszponzív hangfelismerés nem járul hozzá...

Nemsemmi!

Kérdés, hogy mennyire használható jelen állapotában, gondolok itt arra, hogy a gesztusok mennyire egyértelműek; pontosan annyira nagyít, kicsinyít, forgat a videón az ember amennyire akar, vagy ahogy esik úgy puffan stílusú bemutató videó-e?

Az oké, hogy termék, de mennyire használható :)

Egyébként arra gondoltam, hogy például pixelre pontosan be lehet-e állítani, hogy mi hol jelenjen meg, vagy csak úgy odadobja, aztán kész. Pl 1 perc környékén amikor a dobozt mozgatja, forgatja. Mennyire szándékos, mennyire kontrollálható a mozgás.