Én a kedves ügyfél

Úgy látszik ma reggel jobb lábbal keltem fel, vagy csak megszállt a nyugalom és a kedvesség angyala...
Múlthéten hétfőn besétáltam a helyi Pannon irodába, hogy a meglévő feltöltő kártyás előfizetésemet átírassam számlás előfizetésre, ráadásul vállalkozó ként. Kb. 15 perc alatt le is rendeztük a dolgot, azt ígérték, hogy 72 órán belül már előfizetéses leszek, meg minden. Teltek múltak a napok, csütörtökön még mindig feltöltő kártyás voltam, sebaj, pénteken telefonáltam. Nincs semmi probléma, folyamatban van a dolog, elnézést, stb. Szombaton megint telefonáltam, nincs semmi probléma folyamatban van a dolog, elnézést, bocsának, elnézést.
Eljutottunk a hétfő azaz a ma reggelig amikorra már kissé kezdett zavarni a dolog, hogy miért nem vagyok én már előfizetéses miért vagyok még mindig feltöltő kártyás. Szépen be is sétáltam az irodába, leültem ugyan az elé a hölgy elé, elsírtam neki a kínomat. Kb. 30 perc alatt rájöttünk, hogy valamit nem jól adott meg, így annyi változott, hogy már nem magán személy birtokolja azt a az előfizetést hanem egy egyéni vállalkozó. Sebaj, akkor írjunk megint papírokat, töltsünk ki megint egy két dolgot. Szerencsétlen hölgyemény, már komolyan zavarban volt, többször kért elnézést mint amit a sok éves átlagban egész évben kapni szoktam. Miután végre lerendeztük a papírokat kedélyesen elbúcsúztunk és mentem tovább a dolgomra. Igen ám de motoszkált a fejemben, hogy ha már ilyen rendes volt meg kedves és ráadásul be is vallotta, hogy elrontott valamit és ezért olyan sokszor kért elnézést meghálálom neki valahogy. Mivel folyamatosan azért panaszkodott, hogy milyen fáradt így hát vettem neki egy doboz bonbont (csoki -> cukor -> energia :D).
Amikor benyitottam az üzletbe akkora tömegvolt, hogy éppen csak eltudtam araszolni az asztaláig, ő pedig riad arccal kérdezte, hogy mi a gond, mit rontott el? Mondtam, hogy semmit, de mivel megszenvedett velem ezért gondoltam hozok egy kis ajándékot és a kezébe nyomtam a bonbon-t. Csak vigyorgott és hálálkodott.

És igen be kell vallanom, hogy nekem is sokkal jobb kedvem van mint a nap elején. Tény és való, hogy bárki más hasonló helyzetben, nem hogy kedves és türelmes lett volna vele, vagy vett volna neki egy doboz bonbon-t hanem szépen leordította volna, és egy blog-ban szidná a feljebb menőit.
Elcsépelt dolog, de jobb adni mint kapni. Ráadásul ezentúl biztosan kiemelten fognak foglalkozni az ügyeimmel. :)

Hozzászólások

Hát lehet, hogy meg fogod majd kapni valakitől, hogy balek vagy - de szerintem jól tetted, biztos nagyon jól esett neki... :)

Nem hiszem, hogy ettől balek lennél. Biztos vagyok benne, hogy máshogy álltam volna a dologhoz, ha megakart volna győzni arról, hogy én voltam a hibás, én csináltam valamit rosszul, vagy valami hasonló. De korrekt volt elismerte a hibáját, vajon hányan képesek még erre manapság?

:D

Nyugi amikor bementem Kisbérre az Önkormányzathoz az Iparűzési adóval kapcsolatban azt hittem majdnem leesik az állam. Két max. 19 éves csaj ült bent, kb. olyan ruhában mintha hamarosan érkezne a bádogfiús magazin fotósa. Na kérem ez az adó osztály... De ők nem kaptak bonbon-t mert alig bírták megtalálni a papírt amit kértem.

Friss tagként írok ( bár már 41 hete regisztráltam magam).

Látom, hogy te is hasonlóan viszonyulsz az emberekhez, mint én. Nekem is hasonló a mottóm ( jobb adni, mint kapni). Tuti ,hogy ennek a hölgynek jobb kedvet szereztél 350-650 Ft.- ból (Kb).Ha hozzá mész legközelebb, eszébe fog jutni a kedvességed, ezáltal az ügye(i)dben is gyorsabb lessz. Nekem is vannak ilyen történeteim, volt olyan hölgy, aki 7 hónap után is megismert az utcán, mert nem voltam vele az a "tipikus bunkó" , hanem megértőbb voltam az átlagnál ( Gázszolgáltatós hölgy, negyven ember, hangzavar, durva beszéd az alap).

Én voltam az egyetlen aznap, aki a problémáját nem "ráöntötte",hanem közösen próbálta megoldani.

"Az ember érdekes állat. Ha nincs semmi probléma az életében, akkor csinál magának" (Ismeretlen szerző)