- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 4974 megtekintés
Hozzászólások
Ha jol tudom, tul nagy kulonbseg nem lehet a linuxos es mac os jatekok kozott felepitesben. OpenGL van csak mindkettore, SDL van, a tobbit nem tudom, de tul sok kulonbseget en mint kivulallo nem tudok felhozni. Ergo egy linuxos port se kerulne tobb munkaba. Kerdes, hogy miert hatarolodnak el ennyire a linuxtol? Szerintetek lehetseges, hogy idovel az EA is hozzon ki jatekot linux platformra?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nézd, ez egy olyan kérdés amin mi szinte teljesen feleslegesen agyalunk.
Szerintem a korrekt válasz az, hogy előbb vagy utóbb biztosan. :)
-- There is never time to do it right, but always time to do it over.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Technikailag semmi akadálya, viszont a linux felhasználók nagy többsége nem fizetne ezért. Igen, tudom, mindenkinek van mondjuk 2-3 kedvence amit talán megvenne, de a többségre ez sem jellemző, három emberre nem lehet piacot építeni... én pl utoljára tizenéve adtam ki pénzt játékra, a Battle Isle Amigás változatára. (Azóta meg elöntötték a piacot a shotgunnal hentelős vagy autóval ámokfutós játékok, és egyéb választék híján már nincs mire költenem. Igaz, a Starcraft és a C&C már egész csábító... :) )
Még az OSX-szel is bizonytalan vagyok kicsit... PayPal lehetőség híján a SideTrack-et sem vettem meg a laposra, pedig az tényleg hasznos lenne. Azaz a Mac is max annyival jobb, hogy az előítéletek szerint az Apple tulajok fizetőképesebbek.
De a többség - én is - ócsójános. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez így igaz. Az OSX-es vevőkre lehet inkább építkezni unix alapon. Bár Windows esetében a szoftverek nagy része "lewarezolható", úgyhogy nem tudom, hogy abban mi az üzlet, legfeljebb céges eladás szempontjából lehet nyereséges. Amúgy mindenütt a bevétel a lényeg, pusztán humanitásból nem lehet megélni :-)
__________
U-Bantu©
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Bár Windows esetében a szoftverek nagy része "lewarezolható", úgyhogy nem tudom, hogy abban mi az üzlet, legfeljebb céges eladás szempontjából lehet nyereséges
A fanatikusok. Es a masolasvedelem. Tisztaban van az osszes jatekgyar, hogy elobb/utobb feltorik. A celjuk nem az, hogy ne lehessen, mert ez nem megoldhato. Hanem, hogy minel kesobb, mert ugy tobben veszik meg. Valamint megprobalnak kozosseget epiteni, lasd WOW, stb. Jelenleg hasznalt technologiaval megoldottak ezt. Kb. 3-4 honap feltorni, ez pedig mar eleg jelentos bevetelhez juttatja oket.
---
pontscho / fresh!mindworkz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szép gondolatmenet, de a legtöbb játék már a kiadás előtt elérhető valamilyen feltört változatban...
KAMI
--
OxygenOffice | OpenOffice.org | A Böngésző - magyarul | Kiterjesztések - magyarul
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
mi a tanulság? (figyelembe véve a többmilliárdos játékipart)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tiéd a dicsőség, vond le a konzekvenciát és oszd is meg velünk! ;o)
KAMI
--
OxygenOffice | OpenOffice.org | A Böngésző - magyarul | Kiterjesztések - magyarul
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A tanulság az, hogy mindig lesznek olyanok, akik megveszik a játékokat és olyanok, akik warezolnak, valamint vannak olyanok, akik warezolnak és végül az arra érdemes játékokat megveszik.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
A S.W.I.N.E.-on pont ilyen megfontolásból nem volt másolásvédelem.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez nem gondolatmenet, hanem allaspont. Es nem az enyem, hanem az ovek.
---
pontscho / fresh!mindworkz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én csak a casual game-ek piacáról rendelkezem nagyon pontos számokkal, ami ugye nem feltétlen egyezik meg (illetve biztos, hogy más) a hardcore game-ek számaihoz képest, de jelenleg kb. 50%-50% fogynak azok a downloadable casual game-ek, amik megjelennek Win32-re és MacOSX-re is. Tehát relatív nagyobb vásárlóerőt képviselnek a MacOSX userek, mivel jóval kevesebben vannak, mégis kb. annyi Mac játék fogy, mint Win32, ugyanabból a termékből. Hangúlyozom mégegyszer, hogy ez a casual game piac!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mi az a casual game?
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem akarok önreklámozni itt, de nézd meg a www.casualgamestore.com
weblapunkon lévő játékainkat. Casual game-nek hívják azokat a
játékokat, amiket nem csak a "játékos játékosok" játszanak, hanem
az "alkalmi játékosok" is. PC-n és Mac-en álltalában letölthető 60
perces trial formában.
Pontosabb definició itt:
http://en.wikipedia.org/wiki/Casual_gaming
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
>> Szerintetek lehetseges, hogy idovel az EA is hozzon ki jatekot linux platformra?
abban a másodpercben, amikor üzleti lehetőséget lát benne és elfeledi az eddig belebukottak emlékét
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha jol tudom, tul nagy kulonbseg nem lehet a linuxos es mac os jatekok kozott felepitesben. OpenGL van csak mindkettore, SDL van, a tobbit nem tudom, de tul sok kulonbseget en mint kivulallo nem tudok felhozni.
Nem baj, foleg, hogy van boven kulonbseg, ha rendesen, minden utolso csepp teljesitmenyt ki akarsz sajtolni. Eleg keves jatek (nem TuxRacer jellegu) hasznal SDL-t pl. (Eleg ratyi imho.)
Szerintetek lehetseges, hogy idovel az EA is hozzon ki jatekot linux platformra?
Amint lat bizniszt benne es a feltetelek is megfeleloek lesznek. Pl. rendes teljesitmeny nyujto 3D driver, normalis audio alrendszer, stb.
---
pontscho / fresh!mindworkz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
azert van aki lat benne valamit...
--
A vegtelen ciklus is vegeter egyszer, csak kelloen eros hardver kell hozza!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valamiert ugy erzem, hogy az X360/Windows/PS3 mellett nem elsodleges platform :) Ahogy az OSX sem.
---
pontscho / fresh!mindworkz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Wii a király :-)
__________
U-Bantu©
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahogy én látom, a nagy fejlesztők inkább konzol irányba mennek el. A PC-s játékpiac enyhe csökkenést mutat, a konzolé meg bővülőt, így nem hiszem, hogy kapacitálná őket akár Linuxos, akár Mac-es, de most már Windowsos fejlesztésre. Persze ettől még a trendek nagyjából maradnak, de pont a fentiek miatt nem látok Linux / Mac fronton esélyt pozitív elmozdulást.
Szép meg jó, hogy az EA kihoz játékokat Mac-re. Ezt inkább egy rövid fellángolásnak tartom, a Mac piac nem fog rohanni vásárolni és az EA részvényeit se fogja feltornászni ez.
Sommázva: inkább ruházz be egy konzolba, és ne várj nagy csodát. Én is így tettem.
Amúgy vannak játéktípusok, melyeket nem tudok konzolon elképzelni (pl. Quake 3 Arena lanparty módban), de a mostani játékok nagy része már inkább konzolra valók. Quake 3-at meg tolom MacBookon.
--
Kinek nem inge, ne vegye gatyára
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mac-re eddig is relatíve sok játék megjelent.
_____
Legyél egyéniség! Ne köve$d a divatot! Használj te is Ubuntut! -- Nem vagyok egyéniség. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mondjuk vannak és mindig is lesznek konzolon nem játszható játékok. Például a stratégia, nem tudom ki és mikor fog azzal a kontrollerrel mondjuk egy egyszerűbb játékot is játszani. SZvsz: Soha!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az, aki vesz egy ilyen atalakitot. (Kedves nezoink, a linket a "30 sec guglival" c. musorunk tamogatta.)
Nem neztem utana, de gyanitom PS3-hoz, illetve a tobbi konzolhoz is akad.
---
pontscho / fresh!mindworkz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
PlayStation controller illesztése XBOX-hoz. Ez tetszik. :-D
Ave, Saabi.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Command&Conquer volt PSX-re.
Nem tudom hogy játszott vele az a szerencsétlen aki megvette, mert AFAIK akkoriban nem volt "utángyártott" PS egér, tehát kb a numpad mouse emulation élményszintjét hozhatta az irányítás... De létezett :D
(a SNES-es Metal Marines a másik gyöngyszem, úgy néz ki a történelem során többször próbálkoztak a műfaj meghonosításával valószerűtlen környezetben)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Red Alert is volt PS-re, de én maradok a PCsnél, vhogy nem bírtam vele
---
Ketchup elementál megidézése a sajt síkra
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hűha! Gondolom nem sok gyakorlati tapasztalatod van a témában - ami persze nem baj. Az SDL és OpenGL teljesítményének nem sok köze van egymáshoz. Ha az SDL-t használod amolyan "multiplatform backend-ként", attól nem lesz lassabb a játék. Az egy más kérdés, ha 2D-re akarod használni az SDL-t, akkor az a legtöbb platformon nem hardware gyorsított, de ez esetben köze nincs az OpenGL-hez.
Sokkal inkább a Linuxos zárt forrású video driverekben kellene keresgélni sebesség probléma ügyben.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ugye tudod, kinek magyarázol?
It doesn't matter if you like my song as long as you can hear me sing
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kinek?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
:)))))))))))))))))
KAMI
--
OxygenOffice | OpenOffice.org | A Böngésző - magyarul | Kiterjesztések - magyarul
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Őőőőő! Csak most látom, hogy Pontscho volt az eredeti post beküldője.
A hozzá nem értés visszavonva, de ettől még nem egyezik a véleményünk.
Ez ugye nem olyan nagy katasztrófa, csak mások a tapasztalataink. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni