Módosítom: Vodafone disztribútor: recseg a bútor

Megrendeltem a Vodafone akcióját:
http://www.vodafone.hu/mobilinternet/akcio.html
Állítólag 3 napon belül vissza lehet vinni. Kipróbáltam és visszavittem, de a disztribútor üzletében (FUSION PHONE Kft. Westend City) közölték velem, hogy csak akkor érvényes a 3 napi próba, ha nem léptem túl a 200MB adatforgalmat. Ma 64MB-tal túlléptem ezt az általam nem ismert limitet.
Mivel erről szóban a szerződéskötés előtt nem tájékoztattak, és maga az aláírt szerződés sem tartalmazza, csak utal egy mellékletre, amiből egy példányt sem kaptam, ezért nem vették vissza a modemet, és érvényesnek akarják venni a szerződést.
Erről az ügyről a vásárlók könyvébe írtam bele, bízván a fogyasztóvédelemben (ha az nem lép ebben az ügyben, akkor a Gazdasági Versenyhivatalhoz kell fordulnom). Közben a Westendben felmentem a nagyobb, Vodafone-os ügyfélszolgálatra, ahol korrektebbek voltak, és felhívták a figyelmemet arra, hogy a vásárlók könyvébe felvett panaszom másodpéldányát át kellett volna, hogy adja a disztribútor. Ezért külön vissza kellett mennem, mert olyan- enyhén szólva-"figyelmetlenek" voltak megintcsak, hogy ezt nem tették meg. Így vertek át a szerződéskötésnél is, mikor teljeskörűen nem tájékoztattak erről az egyáltalán nem korlátlan adatforgalmi határról.

Hozzászólások

Engem ez a rész érdekelne jobban: Kipróbáltam és visszavittem
Miért vitted viszza? Eleve így tervezted (jó az a 3 nap ingyen Internet), vagy valami nem tetszett benne? Esetleg nem nyújtotta azt amit ígértek?

Igen, mintha olvastam volna valahol (talán index.hu), hogy a Vodafone nem igazán fejlesztett alá ennek a szolgáltatásnak, majd akkor akarnak fejleszteni, amikor megvan a vevőkör hozzá. Én anno a Vodafone GPRS-t használtam, az is iszonyatosan lassú volt. Az első 3 hónapban ingyenes volt és lassú, aztán felgyorsult vagy 3 hónapra és ahogy szaporodtak az előfizetők ismét lassult.
Kár, hogy kitalálnak egy jó dolgot, piacképes árrral bevezetik, de a használhatóságra nem fordítanak figyelmet.

Pont tegnap nézegettem a voda honlapját erről az akciójukról. Nem vitatkozni akarok és tudom, hogy a már megtörténteken ez nem segít, de nekem kapásból szemet szúrt a a részvételi feltételek 14/f pontja itt

:-(

Klassz, hogy van Interneted :-) Nekem pont azért kellett, mert nincs, és mivel munkanélküli vagyok, azért kellene az informálódásban. A szerződésben viszont nem szerepel ez a kitétel, és én nem tudtam róla, így iratták alá velem.
Az Internet hiánya itt a lényeg.
__________
U-Bantu©

Én most hagytam ott a Vodafone-t csaknem 5 év után. Elegem lett belőle, hogy évek alatt le se szarták hogy az előfizetőjük vagyok. Másfél évig még a GPRS internet elérésüket is használtam, de végül elegem lett abból, hogy pont a főiskolához szükséges fontos tananyagok letöltésénél szakadt meg rendre. Ugyanis sávszélesség egy dolog (6-7 K/sec-nél sose volt nagyobb), de a késleltetés a másik, és gyakran az miatt szakadt meg a letöltés. Most átvittem a számot a T-Mobile-hoz, 3G-s akció, új telefon, előfizetés, net50 csomaggal, ami csak 900 Ft év végéig, a teljes előfizetési díj fele. És akcióban kaptam az 50 megányi korlát mellé még 150 megát egy évig, tehát 200MB korlátom van, az felett meg forgalomarányos. És még ha összeadom a telefon fizetési részleteit, az előfizetést, net 50 csomagot stb, akkor se fogok többet fizetni mint a Vodafone-nál, ahol a szar előfizetési csomagomból semmi nem volt lebeszélhető, itt meg a fele. Ajánlanám inkább neked is ezt. Nem mondom, hogy T-Mobile-nál minden fenékig tejfel, ott is fizetni kell, de a szolgáltatási színvonaluk jóval a Vodafone felett áll.

"csak utal egy mellékletre".
ez alatt mit ertunk? ha ASZF-et, akkor van egy elofizetesed. es boldog lehetsz.
ASZF-et nem szoktak odabiggyeszteni semmilyen szerzodes melle (terjedelme miatt minden vasarlo megrettenne), ha TE kered, akkor kotelesek biztositani szamodra, hogy elolvashasd. Ha pedig abban talalsz vmit ami nem tetszik, akkor le lehet lepni.
HA ASZF tartalmazza azt a 200 megas limitet, akkor igy jartal. A vodafon es annak viszonteladoi nem fogynak neked mindent felolvasni pontrol pontra es megkerdezni, hogy erted-e mit irsz ala. Ha jol tudom ezt hazankban csak a kozjegyzok teszik meg :)) Nekik kotelezo.

GVH helyett az NHH -t ajánlom. ez az ő asztaluk szerintem.

-----------------------------
P3, Ubuntu

Szerintem hazánkban a legfőbb gond az, hogy "állatnak" veszik számba az embert, és nem partnernek, amikor végülis, de nem utolsósorban a fogyasztó "kegyét" kellene elnyernie egy külföldről ideszakadt cégnek, hogy együtt hozzanak létre egy mindenki számára megelégedést eredményező kapcsolatot. Ebből nálunk a kizsákmányolás érzése marad csak meg. Ahelyett, hogy megpróbálnának megtartani, még odáig sem jut el a vásárló, hogy elbeszélgessenek az ügyféllel. Föntebb azért mondtam, hogy még alkudni sem tudnak, mert valószínűleg nem is akarnak, pedig ez már ősidők óta így szokás. Ott ahol emberek élnek együtt, és nem egy konda turkál.
__________
U-Bantu©

Ami azt illeti én is kötöttem ilyesmit. És határozottan emlékszem, hogy olvastam is még a tájékoztatóban is, a szerződéshez (nekem automatikusan adták) csatolt amolyan "jó ha tudod" pack-hoz, és az ügyintéző csaj is elmondta. (europarkban kötöttem)
Aztán mielött aláírtam volna alaposan átolvastam még 1x a szerződést, és az összes papírt. Egyszóval maximálisan tisztában voltam ezzel a limittel.
Szerintem vagy olyan helyen jártál, ahol több szabálytalanságot követtek el, vagy pedig te néztél be alaposan valamit!

A lényeg! Szerintem élj panasszal (ha biztos vagy benne, hogy nem te nézted be), már csak a többi embertársad érdekében is.

--
A linux felhasználóbarát. mindössze megválogatja a barátait...

Azért is vetettem fel, hogy mindenki okuljon belőle valamit. Én a lényeget tartalmazó papírt nem kaptam meg, nem jutottam hozzá ehhez az információhoz, tehát nem volt mit elolvasnom a limitről. Nem is mondták el szóban sem, ezt is sérelmezem. Szóval, ha egy cég így jár el, akkor tisztességtelen magatartást tanúsít. Még a képembe vigyorgott az eladó kiscsávó, amikor ezért reklamáltam. Szerettem volna megtudni a "területi képviselő" ügynök nevét, akivel titokzatos telefonos társalgást folytatott közben, hogy mit tegyen velem szemben, de kérésemet vigyorogva hárította el. Ráadásul olyan személyes adataimra vonatkozó kérdéseket tettek fel a szerződés megkötése érdekében, amely miatt nyugodtan fordulhatok az adatvédelmi biztoshoz is.
__________
U-Bantu©