Az ügyfélszolgálaton voltam

Tegnap a T-Pontban lemondtam a telefon- és az internet előfizetést.

Fiatal ügyintézőt fogtam ki, hozzá mentem a sorszámommal. Üdvözöljük egymást egy Hellóval, kérdezi miben segíthet. Mondom le szeretném mondani a telefon és az internet előfizetésemet. Kérdezte az okát és érdeklődött, nem akarom-e továbbvinni. Mondom nem szeretném és felhívta a figyelmemet, 3 hónapig nem tudok kötni internet előfizetést a nevemre. Gondoltam nem baj, kivárom, mint 15 rugóért áthelyezés. Nos itt átváltott magázásba és picit "hidegebben" állt az ügyhöz (vagy csak a magázódástól gondolom...). Erről az jutott eszembe, nemrégen olvastam egy cikket a több biztosítós modellről, hogyan működik a biztosító váltás pl.: Németországban. Ha kiderül a biztosítót váltó emberkének komolyabb baja van, beteges alkat (gondolom a telefonon feltett kérdésekből kiderül) akkor az addig kedves és udvarias ügyintéző "elfelejti" a jómodort és már kevésbé lesz kedves és udvarias. Erre gondoltam, amíg a lány az ügyemet intézte, lehet ez a magázódás egy tudatos kommunikációs stratégia része volt. De lehet tévedek, mert idővel visszaváltott tegeződésbe - normális volt, én is így álltam hozzá - és ez a forma maradt végig. Kitöltöttem a papírokat, utánanézett lejárt-e mindegyik szolgálatónál a hűségidő (lejárt) befizettem a számlákat és kb. 10-15 perc után végeztem.

Utólag jutott eszembe, el kellett volna mondani neki ezt a történetet. :)

Hozzászólások

szerintem az ment végig a fejébe az ügyintézőnek, hogy :
no megint egy ügyfél akivel lesz egy csomó adminisztrációs munkám, de semmi jutalékot nem kapok utána. Nem tudok ezt és ezt a szolgáltatást még eladni neki. :)
Szép idő van kinn, rügyeznek a fák.. fagylaltozhatnék valakivel miközben nevetgélve beszélgethetnénk... DE nem.. !! nekem jön egy elégedeteln ügyfél... "jaj csak nehogy a nyakamba zúdítsa a panaszáradatát hogy mi milyen szar szolgáltatók vagyunk.. " én tudom hogy a konkurencia jobb, de hát ide vettek fel dolgozni.. de ezt hogyan mondhatnám meg neki..
na jó.. végül is szimpi a srác, meg nem is kezdett el anyázni visszaváltok tegezésre.. :))

Persze, megkérdezte az okát. Elmondtam, hogy költözés persze visszakérdezett nem viszem-e tovább az új helyre, mondtam nem. Szerintem biztosan kötelező megkérdezni és mintha itt olvastam volna régebben, hogy valaki le akarta mondani és győzködték telefonon, inkább szüneteltesse.

Szerintem teljesen normális és érthető volt az ügyfélszolgálatis lány/nő "hozzáállása", értve ez alatt a tegezés-magázás keverését. Előszőr a korbeli közelség miatt letegezett, na és persze amikor megkérdezi (kötelező jelleggel), hogy miért mondod fel a szolgáltatást, akkor tegező hangnemben ez nem tűnik annyira hivatalosnak, sőt inkább általános emberi érdeklődésnek tűnik. Amikor a tényleges procedúrát kellett végrehajtania, tehát a szigorúan vett hivatalos részt, akkor neki szerintem kötelező magázódnia az ügyféllel. Utána azonban újra visszaválthat tegezésre, ahogy ő ezt meg is tette.

________________________________________

Európa kulturális főhálósa: spanyolnatha.hu

3 napja kikapcsoltak a szolgáltatásból, mármint 3 napja nincs telefon, most vettem észre (net van). Beszéltem az ügyfélszolgálattal és közöltem, gondolom ezekre a napokra nem kell előfizetési díjat fizetnem, mert nem is volt mire. Az volt a válasz, ha megkapom a számlát reklamáljak utána, így ezeket a napokat jóváírják a végszámla összegéből.

Nálam is utólag kellett reklamálnom, de korrekten elintézték. Jóváírták valóban..

Viszont most jut eszembe kértem jelszót hogy le tudjam kódolni a telefonvonalat amikor bezár az irodám és még nem kaptam... no akkor azt is intéznem kell