Fiatal ügyintézőt fogtam ki, hozzá mentem a sorszámommal. Üdvözöljük egymást egy Hellóval, kérdezi miben segíthet. Mondom le szeretném mondani a telefon és az internet előfizetésemet. Kérdezte az okát és érdeklődött, nem akarom-e továbbvinni. Mondom nem szeretném és felhívta a figyelmemet, 3 hónapig nem tudok kötni internet előfizetést a nevemre. Gondoltam nem baj, kivárom, mint 15 rugóért áthelyezés. Nos itt átváltott magázásba és picit "hidegebben" állt az ügyhöz (vagy csak a magázódástól gondolom...). Erről az jutott eszembe, nemrégen olvastam egy cikket a több biztosítós modellről, hogyan működik a biztosító váltás pl.: Németországban. Ha kiderül a biztosítót váltó emberkének komolyabb baja van, beteges alkat (gondolom a telefonon feltett kérdésekből kiderül) akkor az addig kedves és udvarias ügyintéző "elfelejti" a jómodort és már kevésbé lesz kedves és udvarias. Erre gondoltam, amíg a lány az ügyemet intézte, lehet ez a magázódás egy tudatos kommunikációs stratégia része volt. De lehet tévedek, mert idővel visszaváltott tegeződésbe - normális volt, én is így álltam hozzá - és ez a forma maradt végig. Kitöltöttem a papírokat, utánanézett lejárt-e mindegyik szolgálatónál a hűségidő (lejárt) befizettem a számlákat és kb. 10-15 perc után végeztem.
Utólag jutott eszembe, el kellett volna mondani neki ezt a történetet. :)
- freebush blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 951 megtekintés
Hozzászólások
szerintem az ment végig a fejébe az ügyintézőnek, hogy :
no megint egy ügyfél akivel lesz egy csomó adminisztrációs munkám, de semmi jutalékot nem kapok utána. Nem tudok ezt és ezt a szolgáltatást még eladni neki. :)
Szép idő van kinn, rügyeznek a fák.. fagylaltozhatnék valakivel miközben nevetgélve beszélgethetnénk... DE nem.. !! nekem jön egy elégedeteln ügyfél... "jaj csak nehogy a nyakamba zúdítsa a panaszáradatát hogy mi milyen szar szolgáltatók vagyunk.. " én tudom hogy a konkurencia jobb, de hát ide vettek fel dolgozni.. de ezt hogyan mondhatnám meg neki..
na jó.. végül is szimpi a srác, meg nem is kezdett el anyázni visszaváltok tegezésre.. :))
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Zavarba hozol :)
A szolgáltatás minőségéről Ő nem tehet és bajom sem volt egyik szolgáltatóval sem, tehát minek anyázzak vele.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
de ő megkérdezte hogy miért mondod le?
ha nem kérdezte, nem merte...
azért van pár "anyázos" fajta :)) ügyfelük gondolom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Persze, megkérdezte az okát. Elmondtam, hogy költözés persze visszakérdezett nem viszem-e tovább az új helyre, mondtam nem. Szerintem biztosan kötelező megkérdezni és mintha itt olvastam volna régebben, hogy valaki le akarta mondani és győzködték telefonon, inkább szüneteltesse.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hogy miért nem viszed tovább azt nem kérdezte meg?
na és tényleg miért nem vitted tovább? hozzám őszinte lehetsz ;)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Konkrétan 15.000 oka van (ADSL áthelyezés) és 2.000 (telefon), hogy nem helyeztetem át. Így mondjuk 3 hónapig nem fizethetek elő ADSL-re, de majd kibírom :)
De lehet lesz helyette kábelnet, majd még megálmodom
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem teljesen normális és érthető volt az ügyfélszolgálatis lány/nő "hozzáállása", értve ez alatt a tegezés-magázás keverését. Előszőr a korbeli közelség miatt letegezett, na és persze amikor megkérdezi (kötelező jelleggel), hogy miért mondod fel a szolgáltatást, akkor tegező hangnemben ez nem tűnik annyira hivatalosnak, sőt inkább általános emberi érdeklődésnek tűnik. Amikor a tényleges procedúrát kellett végrehajtania, tehát a szigorúan vett hivatalos részt, akkor neki szerintem kötelező magázódnia az ügyféllel. Utána azonban újra visszaválthat tegezésre, ahogy ő ezt meg is tette.
________________________________________
Európa kulturális főhálósa: spanyolnatha.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
3 napja kikapcsoltak a szolgáltatásból, mármint 3 napja nincs telefon, most vettem észre (net van). Beszéltem az ügyfélszolgálattal és közöltem, gondolom ezekre a napokra nem kell előfizetési díjat fizetnem, mert nem is volt mire. Az volt a válasz, ha megkapom a számlát reklamáljak utána, így ezeket a napokat jóváírják a végszámla összegéből.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nálam is utólag kellett reklamálnom, de korrekten elintézték. Jóváírták valóban..
Viszont most jut eszembe kértem jelszót hogy le tudjam kódolni a telefonvonalat amikor bezár az irodám és még nem kaptam... no akkor azt is intéznem kell
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni