- Duri blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1665 megtekintés
Hozzászólások
Nem lehet elég korán elkezdeni, ne halasztgasd - vágj bele. Most vagy abban a korban, mikor a legtöbb időd van arra, hogy ezeket elsajátísd, használd ki. Segítségül itt egy pár e-book. Illetve a dc hubokon is van gigaszámmal. Sok szerencsét!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ezt az OpenGL-re is érted? :) (Csak mert C könyvek vannak)
Amúgy köszi, majd megnézem őket :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Az OpenGL-hez azért nem árt ha tudsz mártixokkal számolni...
Petya
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Arra értettem, hogy kezdjem -e el azt is ;) :)
Amúgy köszi :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
OpenZselehez egy tuti link: http://nehe.gamedev.net/
Itt a baloldalon az OpenGL tutorialok tuti nyerok.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szerintem pont az OpenGL(DirectX) az, ami a tutorialok végigcsinálása után nem megy az elméleti alap nélkül. Előszöris tanulj meg számolni 4x4-es mátrixokkal. Ha az megy és ÉRTED a mátrixazonosságokat és megcsináltad a tutorialokat, akkor le fognak esni az alapok. Na innentől izgalmas. :) Ha ez megvan, akkor már egész sok dolgot tudsz, de még mindíg keveset. Utána még egy adag elmélet: 3 dimenziós függvények matematikai reprezentációja. Nem kell megijedni tőle, tök egyszerű, ha egyszer leesik. Ha ezzel megvagy, olvasd el az OpenGL működési leírását. Mi az a vertex-, poligon-engine, tesseláció, pixel/vertex shading, megvilágítás(lighting), leképezés satöbbi(Ajánlom a The black book of OpenGL-t). Na ha idáig eljutottál, akkor már magad is képes vagy kitalálni, hogy milyen elmélet és gyakorlat kell neked, ergó önfejlesztővé lettél. Sok sikert!
--
God bless IQ
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Jól mondod, a 4x4-es mátrix tényleg volt Grafika előadáson :-)
Meg ugye a sorrend nem mindegy (átméretezés, forgatás, mozgatás), de ez a mátrixolás alapján is kiderül.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni