Glucose: Új 3D gyorsítási architektúra az X.Org-hoz

Címkék

A Trolltech-es (QT?) Zack Rusin egy új, X.Org-hoz használható OpenGL-alapú gyorsítási architektúrával állt elő. A stuff neve Glucose.

Az új arch az XGL kódját használja, tehát mindent gyorsít, amit az XGL, de ebből adódóan lehetővé vált a kód és munka újrafelhasználása. Pontosabb infó a FAQ-ban, amely megtalálható a bejelentésben. Bővebb infók holnapra várhatók.

Hozzászólások

Lesz olyan verzió, amiért majd tejelnikell, az lesz a Galactose. ;-)

ennek a 3 hozzaszolasnak annyi ertelme sem volt, mint a mai "s***be b***as" topicnak...

Azért mert valaki a Trolltech-nél dolgozik még nem jelenti automatikusan azt, hogy ugyanazt az üzleti modellt fogja követi a privát munkáiban is, mint a cégesben.

Szerintem mielőtt szétfikázzuk ezt a kezdeményezést próbáljuk ki és majd csak utánna...

Nem olyan rossz az XGL, hogy ne adna ehhez jó alapot.

Pozitív. Ha jól veszem ki, ezzel kívánná eltünteni az X szerver az X szerveren szerencsétlenkedést ami az Xgl-ben van.

Ez életem egy újabb olyan bulija volt, hogy csak 1 kishejnekent ittam és pörögtem mint -fingom nincs mit kell ide írni-:) Szal nem vok másnapos,és tök fasza, na mind1, ez nem az a fórum ahol ezt kikell fejtenem:D
Jah és tényleg az viszont jólenne, ha több platformos lenne... de pl a visztában már nem lesz kernelszintü a grafikus felület, igaz? mer akkor nem lehet rá átültetni az X.org-ot...? gondolom a válasz NEM, vagy hasonló, de sokmindenre láttunk már példát..( kexi for win, cygwin- bár ez kissé más, blackbox for win- bár ez is más;)) szal igazán jó példáim nincsenek azér

Komolyra fordítva a szót, jólenne ha nem csak Xorg-hoz készítenék el, hanem több platformra is mint a QT-t. (Keresstplatformos fejlesztés.)