-
- uid_17626 blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 848 megtekintés
Hozzászólások
Wise ügyfélszolgálatát már kérdezted? Ők mit mondtak?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem, mert nem akarok nyitni (már van). Csak érdekesnek találtam, ezért osztottam meg.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez vmi global dolog lehet, mert mas orszagoknal is ezt irja ceges fiokra.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem néhány hete volt meg a kötelező űjraazonosítás. (Személyes fiókkal.) Irgalmatlanul nyögvenyelős volt, majdnem elment rá az általuk adott egy hétnyi idő. (Kb. három és fél napig leveleztünk egymással, mire kiderült, hogy "internal server error" miatt nem tudtam az első elutasított kísérlet után újra próbálkozni. És ez csak egy része a dolognak.) Szigorúan találgatás, de szerintem elbabrálhattak ezt-azt a rendszerükben, és túl sok gond van az azonosítással, ezt pedig nem bírják emberrel. (Felteszem, vállalkozások esetén sem egyszerűbb az azonosítási folyamat, mint magánszemélyeknél.)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is azt gondolom/feltételezem, hogy hr hiánytól szenvedhetnek.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Eselyes. Ugyfelkent ugy tunt eddig is, hogy minimalis letszammal uzemel az ugyfelszolgalat.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így ez egy bölcs döntés. Inkább befelé akarják betörni az ajtót, mint kifelé. lásd mbh :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
lásd mbh :)
Ebbe most bele sem kezdek, mert csak felmegy a vernyomasom. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Túlságosan sok az adminisztratív teher. Jelenleg rendezkednek, várhatóan újraindítják. Nem hiszem hogy hamarabb mint 1 fél év
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ma próbáltam online fizetni egy Wise-os kártyával, de kétszeri próbálkozásra sem jött meg a mobilalkalmazásba a jóváhagyási kérelem, pedig mindkét alkalommal vagy két percig vártam. Amikor beléptem az online felületre, akkor is süket volt a mobilalkalmazás, úgyhogy kértem helyette, hogy tufával léphessek be. Szerintem még mindig nem sikerült helyrekalapálniuk a vackukat, úgyhogy ha ezen múlik, egy darabig aligha lesz vállalkozásoknak regisztráció. :\
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én is így jártam. Aztán rájöttem mi a hiba. Évekkel ezelőtt használtam Wise-t egy másik telefonról. Elvileg az volt a mai napig az elsődleges. Emiatt az új telefon nem kapott push üzenetet. Persze workaround még 3 másik módon el tudja küldeni a jóváhagyó üzenetet a Wise.
Egyik napon megjelent, mint lehetőség az appban a beállítáok alatt a korábbi telefon eltávolítása (most nem látom az appban, gondolom ez nem fix dolog, mert biztonságot érint) és azóta kapom a push üzeneteket.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni