WISE: Ideiglenesen szüneteltettük az új vállalkozások regisztrálását. Regisztrálj a várólistára.

-

-

Hozzászólások

Wise ügyfélszolgálatát már kérdezted? Ők mit mondtak?

Nekem néhány hete volt meg a kötelező űjraazonosítás. (Személyes fiókkal.) Irgalmatlanul nyögvenyelős volt, majdnem elment rá az általuk adott egy hétnyi idő. (Kb. három és fél napig leveleztünk egymással, mire kiderült, hogy "internal server error" miatt nem tudtam az első elutasított kísérlet után újra próbálkozni. És ez csak egy része a dolognak.) Szigorúan találgatás, de szerintem elbabrálhattak ezt-azt a rendszerükben, és túl sok gond van az azonosítással, ezt pedig nem bírják emberrel. (Felteszem, vállalkozások esetén sem egyszerűbb az azonosítási folyamat, mint magánszemélyeknél.)

Túlságosan sok az adminisztratív teher. Jelenleg rendezkednek, várhatóan újraindítják. Nem hiszem hogy hamarabb mint 1 fél év

Ma próbáltam online fizetni egy Wise-os kártyával, de kétszeri próbálkozásra sem jött meg a mobilalkalmazásba a jóváhagyási kérelem, pedig mindkét alkalommal vagy két percig vártam. Amikor beléptem az online felületre, akkor is süket volt a mobilalkalmazás, úgyhogy kértem helyette, hogy tufával léphessek be. Szerintem még mindig nem sikerült helyrekalapálniuk a vackukat, úgyhogy ha ezen múlik, egy darabig aligha lesz vállalkozásoknak regisztráció. :\

Én is így jártam. Aztán rájöttem mi a hiba. Évekkel ezelőtt használtam Wise-t egy másik telefonról. Elvileg az volt a mai napig az elsődleges. Emiatt az új telefon nem kapott push üzenetet. Persze workaround még 3 másik módon el tudja küldeni a jóváhagyó üzenetet a Wise.

Egyik napon megjelent, mint lehetőség az appban a beállítáok alatt a korábbi telefon eltávolítása (most nem látom  az appban, gondolom ez nem fix dolog, mert biztonságot érint) és azóta kapom a push üzeneteket.