Sziasztok!
Azt szeretném megoldani, hogy az Outlook 2016 (mögötte Office 365 fiók) automatikusan küldjön out-of-office üzenetet akkor, amikor a naptárban egy bejegyzéshez out-of-office/házon kívül van beállítva. Még jobb, ha a szövegbe változóként automatikusan berakná a %form date% %to date% bejegyzéseket is.
Van erre valamilyen megoldás? Gyors google keresés után csak olyanokat találtam, hogy "de jó lenne, ha lenne ilyen lehetőség, de nincs"
Ha külső tool kell hozzá nem gond, ha ingyenes :)
ui.: kézzel be tudom állítani az Automatikus válaszoknál, de automatizálni szeretném.
Köszi
- 2765 megtekintés
Hozzászólások
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi, ezt én is megtaláltam, de az Exchange szerverhez nem férek hozzá, mert O365...
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ez melyik univerzumban számít megoldásnak a kérdező problémájára?
--
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mint írtam az indító hozzászólásban, ezt használom, de szeretném automatizálni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
csak szemantikai kötekedés, de ezt nem az outlooknak kéne csinálnia/kezelnie, hanem az exchange-nek.
Jah, 2016-ban ezt is tudhatná!
--
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha exchangehez csatlakozó Outlook akkor exchangeben be lehet allitani
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
O365-os Exchange(?) fiók van mögötte. Azzal hogyan lehet megoldani?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Így. Erre pont nem használtam, de a szabályok méretének növeléséhez igen.
--
http://naszta.hu
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Köszi, bár sajna ezzel nem jutottam előrébb, nem vagyok admin az O365 fiókunkban, csak egy mezei user.
Valamint ilyen szinten nem is akarok belenyúlni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni