Napi jófejség

Egy négybetűs S betűvel kezdődő és Y-ra végződő márkától volt egy (akciósan) 30E ft-os fejhallgatóm.
Nem olyan eszelősen drága, de nem is olcsó ahhoz képest, hogy egy fejhallgató.

Nos, az történt, hogy a pántjának egyik oldala egyszer csak elkezdett pókhálósan repedezni, majd rövid időn belül az egész eltörött. Tulajdonképpen nem tudom mikor indult a folyamat, mert csak akkor tűnt már fel a dolog amikor a fejemen féloldalasan állt és egy része már szét volt hasadva a müanyagnak.
Ekkor gyorsan rákerestem van-e a városomban e világcégnek márkaszervize, hát volt. Felhívtam őket, hogy mi a bajom és meg tudják-e javítani. Majd jött a kérdés, hogy nem garanciás véletlenül? Hát mondom de. Akkor vigyem be és megvizsgálják.

Szóval el lehet képzelni az abszurd helyzetet, hogy beviszed a S..y szervízbe az egyértelműen törött fejhallgatót, hajtogatod, hogy nem érdekel mennyibe kerül a javítás, csak légyszi csinálják meg, mert nagyon a szívemhez nőtt a darab - erre meg azt mondják, hogy megkérdezik a gyártót hátha garanciálisan cserélhető.

És kiderült, hogy igen, a gyártó igen kegyes, kaptam egy cserepapírt, visszacaplattam a vásárlás helyére és elhoztam egy zsírújat. Ja és még emailt is küldött a Sony (nyilván automatikus üzenet), hogy úgy értesültek, hogy gondoskodtam egy termékük javításáról, írjam meg a tapasztalataimat, kifogásaimat.

Úgyhogy nem csak volt hanem van is ez ilyen fejhallgatóm - a gyártó ezzel a húzással engem teljesen megvett... törés esetén el szokták zavarni az embert, de ők máshogy tettek.

Szóval, egy gyártónál se láttam még ilyet. Talán a Dell-nél még a régi időkben tapasztaltam hasonló rugalmasságot. Jó tapasztalni, hogy a fogyasztó a pénztártól való távozás után nincs magára hagyva.

Hozzászólások

Dellnél újabban leszarom a módi :D Legalábbis ügyfélkezelés szinten :D

Azért egy 30eFt-os fejhallgató már nem az egyszer-használatos kategória, még ha ezért a vájtfülűek le is harapják a fejem ;)

Azt, hogy "Sony" meg kiírhatod, kb senkit nem zavar ma már, amikor napi szinten ezer féle dolog reklámját látod/hallod - akarva-akaratlanul :D

Azt kell még mondjam, hogy mára már elérkeztünk oda, hogy az a _sajnálatos_, hogy ezt már "jófejségnek" tekintjük. Mármint azt, hogy gari időn belül nem próbálnak lerázni, nem kekeckednek, nem kerül elő valamilyen kitétel a garancia feltételek közt 4-s betűmérettel a 125. oldalon, miszerint rendellenes használatnak minősül, ha egy műanyag rész eltörik.
(Egy kis konteós részem azt is mondatja velem, hogy ismert gyári hiba is lehetett, melyre a Sony már kiadta, hogy ellenállás nélkül cserélhető :O)

De azért jár a piros pont mind a cégnek, mind az szerviznek! :D

Nem tudom ki hogy van vele, engem személy szerint egy cseppet sem zavarna a direktnek vélt reklámozás sem, amennyiben az abban merül ki, hogy a gyártó neve publikálásra kerül egy pozitív vagy negatív infó kapcsán. Szép lenne ha mondjuk a Totálkár autótesztjeinél eltitkolnák, hogy éppen melyik autó szerepelt le, vagy teljesített az elvárásoknak megfelelően. Egy infó portálon szerintem van értleme kimondani, hogy miről beszélünk…
--------------
„If there were no hell, we would be like the animals. No hell, no dignity.”

Nekem a dell laptopomban az aksi nem vette a töltést. Felhívtam a support-ot elmondtam, hogy mi van. Ők kértek egy szériaszámot az adataim és mondták, hogy postázzák az új töltőt. Ha nem lenne jó azzal sem, akkor jelezzem. Megjött az új töltő és működött. Bár a réginek sem volt semmi baja. Mint utólag kiderült azért nem töltött mert szünetmentesre volt kötve.
A HP is postázta a csere alaplapot, amikor elromlott és még a szállítási költséget is vállalták.
Eddigi pozitív tapasztalatok.
----
FreeBSD, Solaris, Debian, LMDE

Nekem az egyik sony forgalmazó magasról leszarta, hogy nem kicsit billegett az egyik oldalon a rögzítés. Sajnos azóta ketté is tört, és több volt mint 30.

☆☼♫♪♫♪☼☆
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)