Szóval el lehet képzelni az abszurd helyzetet, hogy beviszed a S..y szervízbe az egyértelműen törött fejhallgatót, hajtogatod, hogy nem érdekel mennyibe kerül a javítás, csak légyszi csinálják meg, mert nagyon a szívemhez nőtt a darab - erre meg azt mondják, hogy megkérdezik a gyártót hátha garanciálisan cserélhető.
És kiderült, hogy igen, a gyártó igen kegyes, kaptam egy cserepapírt, visszacaplattam a vásárlás helyére és elhoztam egy zsírújat. Ja és még emailt is küldött a Sony (nyilván automatikus üzenet), hogy úgy értesültek, hogy gondoskodtam egy termékük javításáról, írjam meg a tapasztalataimat, kifogásaimat.
Úgyhogy nem csak volt hanem van is ez ilyen fejhallgatóm - a gyártó ezzel a húzással engem teljesen megvett... törés esetén el szokták zavarni az embert, de ők máshogy tettek.
Szóval, egy gyártónál se láttam még ilyet. Talán a Dell-nél még a régi időkben tapasztaltam hasonló rugalmasságot. Jó tapasztalni, hogy a fogyasztó a pénztártól való távozás után nincs magára hagyva.
- winben blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1095 megtekintés
Hozzászólások
Azért csak kiírtad a végén :D
pch
--
http://www.buster.hu "A" számlázó
--
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ha valaki nagyon akarja tudni akkor ott a gyártó, de nyilván nem azzal akartam kezdeni, hogy ne higyje bárki is, hogy ez valami bujtatott reklám. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Tetszik. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Dellnél újabban leszarom a módi :D Legalábbis ügyfélkezelés szinten :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Azért egy 30eFt-os fejhallgató már nem az egyszer-használatos kategória, még ha ezért a vájtfülűek le is harapják a fejem ;)
Azt, hogy "Sony" meg kiírhatod, kb senkit nem zavar ma már, amikor napi szinten ezer féle dolog reklámját látod/hallod - akarva-akaratlanul :D
Azt kell még mondjam, hogy mára már elérkeztünk oda, hogy az a _sajnálatos_, hogy ezt már "jófejségnek" tekintjük. Mármint azt, hogy gari időn belül nem próbálnak lerázni, nem kekeckednek, nem kerül elő valamilyen kitétel a garancia feltételek közt 4-s betűmérettel a 125. oldalon, miszerint rendellenes használatnak minősül, ha egy műanyag rész eltörik.
(Egy kis konteós részem azt is mondatja velem, hogy ismert gyári hiba is lehetett, melyre a Sony már kiadta, hogy ellenállás nélkül cserélhető :O)
De azért jár a piros pont mind a cégnek, mind az szerviznek! :D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
„Azt, hogy "Sony" meg kiírhatod…”
+1
Nem értem miért kell burkoltan, de azért teljesen azonosíthatóan elködölni a gyártót.
--------------
„If there were no hell, we would be like the animals. No hell, no dignity.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Elkerülvén a direkt(nek vélt) "reklámozást". :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
De azért egyszer elrontottad, és kiírtad.
Ja, a Dellt is.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom ki hogy van vele, engem személy szerint egy cseppet sem zavarna a direktnek vélt reklámozás sem, amennyiben az abban merül ki, hogy a gyártó neve publikálásra kerül egy pozitív vagy negatív infó kapcsán. Szép lenne ha mondjuk a Totálkár autótesztjeinél eltitkolnák, hogy éppen melyik autó szerepelt le, vagy teljesített az elvárásoknak megfelelően. Egy infó portálon szerintem van értleme kimondani, hogy miről beszélünk…
--------------
„If there were no hell, we would be like the animals. No hell, no dignity.”
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem a dell laptopomban az aksi nem vette a töltést. Felhívtam a support-ot elmondtam, hogy mi van. Ők kértek egy szériaszámot az adataim és mondták, hogy postázzák az új töltőt. Ha nem lenne jó azzal sem, akkor jelezzem. Megjött az új töltő és működött. Bár a réginek sem volt semmi baja. Mint utólag kiderült azért nem töltött mert szünetmentesre volt kötve.
A HP is postázta a csere alaplapot, amikor elromlott és még a szállítási költséget is vállalták.
Eddigi pozitív tapasztalatok.
----
FreeBSD, Solaris, Debian, LMDE
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nekem az egyik sony forgalmazó magasról leszarta, hogy nem kicsit billegett az egyik oldalon a rögzítés. Sajnos azóta ketté is tört, és több volt mint 30.
☆☼♫♪♫♪☼☆
AGA@
Fork portal és az egyik logóm :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
forgalmazó !== márkaszervíz
100%-ig biztos vagyok benne, hogy ha visszavittem volna MM-ba elzavartak volna.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni