[KERES] Irodai adminisztrátori, ügyfélszolgálati, bérszámfejtő és tb ügyintéző vagy adatrögzítési munka

Fórumok

Újra aktuális a munkakeresés a feleségem részéről.

Végzettség:
- 2012-2014: EFEB - Társadalombiztosítási-bérügyi szakelőadó OKJ tanfolyam
- Diploma

Tapasztalat, ismeret:
− domain és webtárhelyes szolgáltatási ügyfélszolgálat ellátása, kapcsolattartás ügyfelekkel és domain rendszer kezelése
− Drupal 6.x+Ubercart alapú webáruházban termékfeltöltés és később a megrendelések követése/intézése, frissítésre szorul
− felhasználói szintű számítógépes ismeretek, szövegszerkesztő (Word és Libre/OpenOffice
Writer) és táblázatkezelő (Excel és Libre/OpenOffice Calc) programok, Internet biztos
használata (Windows és Xubuntu Desktop)
− gépírás, irodai adminisztráció, rendszerezés
− kezdő szintű angol nyelvtudás (írásbeli szövegértés-olvasás)

Nagyon örülnénk az EFEB-es végzettségnek megfelelő, de kezdő szintet elfogadó helynek. Sajnos mindenhol az N év tapasztalatot kérik, de ez ugye logikai hibára fut. :)

Ami fontos, hogy hallássérült és rehab kártyával plusz hatósági bizonyítvánnyal rendelkezik. A hallássérültség olyan fokú, hogy telefonálást igénylő munkát nem tud vállalni.

A legutóbbi munkahelyen irodai adminisztrátorként dolgozott két évet, előtte egy évet és jelenleg is a saját vállalkozásban hasonló a munkakör már 3 éve, mint domaines és tárhelyes ügyfélszolgálat. Alapvetően 4 vagy 6 órás állást keres, ahol lehetőség szerint tömbösítve is megoldható a munkavégzés. Olyat már csak félve merek írni, hogy részleges otthoni munkavégzés.

Életrajzot kérésre emailben tud küldeni.

Hozzászólások

Kicsit felhozom és helyileg Budapest a preferált.

Elég sok helyre bement már a jelentkezés, de még visszajelzések se jöttek eddig.

Nemcsak konkrét ajánlat, hanem bármit ötlet, tipp és lehetőség is érdekes.

Felhozom, mert aktuális.