problémáról már tud, én is besegítek picit, de közben teljesen másra is kell figyeljek. szabadságom töltöm, nyaralni készülök, ahaokés. de nem cserél SIM-et semmi céllal és módon [dehé' minek?], a régi [és más téren is szarakodó] SIM-et sem teszi más készülékbe próbának [minek ezt is]. telefonálgat egy kicsit: szerződés szerint x összeget fel kell tölteni, és rögtön lesz internet. b+ okés, akkor csináljuk. de hát nem nyert, rohadt meglepő, a telefon addig sem jut, hogy valamiféle adatátviteli szabványt mutasson, hanem némi szaggatás után offline mód-ot kap 0 bájt adat forgalmazásával :D
na akkor végre cserélgessünk SIM-et \o/ végre eljutnak idáig. maguktól nem ajánlanak cserét **, most már különben le is szarom, az ügyfél főleg. egy szervizcélú SIM bekerül az érintett telefonba: állítólag nincs internet [nem mutatja meg, csak maga előtt nyomkodja]. a szar SIM-et pedig beteszi egy szervizcélú telefonba, ott "van": ezt sem látom, nem mutatja, a pult mögött nyomkod. konklúzió: szar mobil. legyen, bsszameg.
estére kölcsönadom a telefon tulajdonosának az Y szolgáltató kártyáját a mobilnetes stickemből, beteszem a telefonba és lőn internet, bármilyen állítgatás nélkül automatán. "tényleg" a telefon szar. elkérem a telefont: lássuk mivel próbálkoztak a készülékkel eredmény nélkül: adat roaming + adat számlálás :DD meg minden ilyesmi on, hátha jó lesz.
folyt köv. talán holnap.
* bazzeg annyian dolgoznának ilyen semmirekellőként, ha lehetne. annyi embernek jó lenne valami munkahely a szarlapátolást és szarmixelést leszámítva de nem és nem. az ügyfélszolgálaton dolgozik mariska-pistike-lacika meg a fszomtudja valakinek valakije és emiatt boldogul. hozmányként nekem okoz egy adag kiesést, az ügyfél életéből járulékos költségekkel együtt 6-7 kiesett órát, plusz kiadásokat. végül vélhetően egy _postán_ kiküldött SIM-et [erre számítok], hiszen ** a helyszínen az nem volt megkapható - legalábbis ez volt a púder [2014].
http://www.televisiontunes.com/Benny_Hill_Show.html
nem tudom mi ez a Benny Hill feeling ma nálam, de találó.
- kovi blogja
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 1179 megtekintés
Hozzászólások
Nem rossz :) Azért az érem másik oldala, hogy ugyanezek az ügyfélszolgálatosok találkoznak idiótákkal, rám pl. mindig furcsán néznek, amikor közlöm, hogy "amúgy ha nem megy a még Westel 900 logós SIM kártyámmal, akkor nincs új készülék" - kerülöm a Nokiát, így eddig nem volt belőle gond [tapasztalataim szerint a Nokia szereti cseréltetni a SIM-eket]
BlackY
--
"en is amikor bejovok dolgozni, nem egy pc-t [..] kapcsolok be, hanem a mainframe-et..." (sj)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
...ugyanezek az ügyfélszolgálatosok találkoznak idiótákkal, rám pl. mindig furcsán néznek...
:D
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Szándékos volt, ha hülyeséget csinálok és tudom is, hogy értelmetlen hülyeség, amit csinálok, én vagyok az első, aki elismeri :)
BlackY
--
"en is amikor bejovok dolgozni, nem egy pc-t [..] kapcsolok be, hanem a mainframe-et..." (sj)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem tudom, melyik szolgáltató, milyen új a mostani SIM...
Nekem a Vodánál nemrég szó nélkül cserélték jelképes 1Ft-ért olyanra, amiből ki lehet pattintani a microSIM-et.
Nem okoskodni akarok, nem tudom, ezzel futottál-e már esetleg egy kört, de lehet, hogy érdemes lenne, mielőtt újra felpattansz a szopórollerre az ügyfélszolgálat felé...
Telefonban a hozzáférési pontok beállításai rendben vannak? (APN, felhasználónév, jelszó, MCC, MNC...). Adott csomaghoz lehet, hogy más értékek kellenek, mint a mobilnetes stickben lévő csomaghoz. Az ügyfélszolgálati számokon (1220, 1270...) ezeket valszeg az értelmesebbek meg tudják adni.
Valamelyik szolgáltatónál anno le lehetett kérni egy beállító "SMS"-t, vagymit ("szolgáltatói beállítások érkeztek, menti?" vagy vmi hasonló) majd telefon reboot, s lett net.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Anno Galaxy Mini kapcsán találkoztam ilyen hibajelenséggel kb 1 éve. Ott megoldotta a gondot egy gyári beállítások visszaállítása.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni