Sziasztok!
Erősítő garanciális szervizelésével kapcsolatban kérdeznék tőletek.
Előre is elnézést kérek az offtopicért, számos fogyasztóvédelmi fórumon jártam már de nem sok sikerrel.
Reméltem hátha itt ért valaki hozzá.
Dec. 16-án, a két éves garancia lejárta előtt 3 héttel elromlott az erősítőm.
Elvittem szervizbe, ahova minden héten telefonáltam és mondták hogy a következő héten érdeklődjek.
Alkatrészhiányra hivatkoztak, múlt héten már írtam emailt a forgalmazónak, aki gyorsan válaszolt is hogy márciusra ígérte (!) a gyártó az alkatrészt (HDMI panel).
Írtam a forgalmazónak, hogy akkor jó volna egy cserekészülék vagy valamilyen megoldás, mert az eszköz 3-4 hónapos kiesése kényelmetlenségekkel jár. Ezek után nem válaszoltak ..
Mit gondoltok, hogy érdemes tovább lépnem?
A boltba menjek vissza a panaszkönyvbe beírni? Nem őket hibáztatom, de velük vagyok "üzleti" viszonyban ..
Ezek után szívesen becserélném másik eszközre, akár ráfizetéssel is .. (Onkyo erősítőről van szó)
A garancialevélen egyébként 30 napos határidő szerepel.
Köszi a segítséget..
- 2651 megtekintés
Hozzászólások
Lehet hogy hülyeséget mondok, ha tévednék valaki javítson ki.
Én úgy tudom, hogy a _törvényben_ szabályozott X nap alatt javítaniuk kell a készüléket, ha ez nem megy akkor pedig cserélniük kell azonos készülékre (*). Ha ezt nem képesek megtenni, akkor vissza kell adniuk a termék (számlán szereplő) árát. Tehát nem a mostanit, nem értékcsökkentet, stb., hanem amit a termékért kifizettél.
* - kedvezhetnek a vevőnek, vagyis ajánlhatnak az eredetitől jobb készüléket is garban, de azt nem tudom, hogy köteles vagy-e elfogadni. Persze ha tényleg jobb akkor hülye lennél nem elfogadni, viszont azt nem tudom, hogy mi van akkor, ha szerinted nem jobb hanem rosszabb. És egy erősítő (hangfal, autó, notebook, stb.) tipikusan olyan, hogy egy legendásan jó típus utódjaként sokszor képesek szart kihozni a gyártók.
És hogy mit tegyél? Én megkeresném a fogyvéd. törvényt, kinyomtatnám azt a pár oldalt ami a fentieket tartalmazza, bemennék a boltba és kérném a pénzem vagy a cserért. Ha erre nem hajlandóak akkor a fogyasztóvédelemmel és a homárral fenyegetőznék, az általában szokott hatni. Ha ez se használ akkor onnan a boltból simán felhívnám a fogyasztóvédelmet és megkérdezném, hogy ilyen ügyben hogyan kell bejelentést tenni. Ha vannak potenciális vevők akik hallják a telefonon előadott sirámaidat az fokozza a bolt jogkövetését, tapasztalatom szerint legalábbis.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem "kell", csak "törekedni kell rá" az új törvények alapján. :(
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
fasza. azért egy telefont a fogyvédnek mindenképp megérne.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Olvasni való -> http://hup.hu/node/113761
http://elütöttek.hu/
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni