pingdom bajok

Sziasztok!

Használtok pingdomot?
Most jelentkeztem egy ingyenes 30 napos próbaidőszakra.
Itt az egyik szerverem publikus lapja:
http://stats.pingdom.com/bp7tu2rug6jv/758466

Nem épp jó, 70%os uptimeot ír, holott a szerver egy percre sem állt le, végig elérhető volt, szuper módon működik és működött is.
A telefonos pingdom alkalmazásban 2 perc downtimeot ír, a webes majdnem egy napos downtime helyett.
A webes admin felületen is ezt a két percet írja. - ezzel nincs semmi baj, két perc nem a világ, de szerintem ez sem történt meg.
A public page pedig 70%... gáz.

Van valami jó alternatív ötlet, ami megbízható és nem ilyen béna adatokkal riogat engem?

köszi

Z

Hozzászólások

Meg lehet nézni benne, hogy amikor "down" volt a szervered (17-en, vasárnap), akkor melyik monitorozó gépük milyen hibaüzenetet kapott. Akár az ISPd problemája is lehet...

Használjuk, de nem a szivem csücske szolgáltatás.

az érdekes az, hogy csak a public page írja ezt a szörnyű downtime-t, az admin felületen meg csak 2 perc van...

ha ott megnézem a hibaüzeneteket, akkor csak a két perc látszik, más nem:
http://kepfeltoltes.hu/130218/a24af98f-cedd-4610-9de2-108d5ffef574_www…

pingdom support egy napja nem válaszol...

Igen, sajnos nálunk is ezt csinálja. Pár nappal korábbi panaszomra a support azt írta, hogy épp adatbázist költöztetnek, és a jelenség csak ideiglenes. De sajnos rendszeresen az, 1 hete :(

Már jobban néz ki... amit most ír 2+10 perc az valós, vagy még az is tévedés?

Az enyém egyre zavarosabb, a fenti sávban 70% uptime, lentebb ahol a pipák meg a felkiáltójel van pedig 100% illetve 99.86... vicces
http://kepfeltoltes.hu/130219/pingdom_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

juhé! tényleg jó, már 99.98% az uptime
elég para, jövendőbeli ügyfelek két napig nézhették a 70%-ot, nagyon nem örülök ennek.

egy karbantartási ablak jó lenne.. bár lehet olyat trükközni, hogy karbantartás előtt felteszed a ellenőrzési periódust 60 percre, karbantartasz, majd visszarakod egy percre.

Nem rossz ötlet, köszi! Az eddigi javaslatok, amiket olvastam, arról szóltak, hogy szüneteltessem az ellenőrzést (NA a státusz oldalon - tehát se nem zöld, se nem piros én nem számít az uptime-ba), ami abból a szempontból jobb, hogy látják az ügyfelek, hogy volt valami, nincs "megbundázva". Ezt akár API-n keresztül is meg lehet tenni, bár jobb volna ezt ügyesebben jelezni egy "státusz oldalon".