- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- 2830 megtekintés
Hozzászólások
remelem windows, vagy android. mindkettöre van kesz egy rakat jatek, es nem kell megvaltani a vilagot (teljes ökoszisztema kialakitasa, fejlesztöi eszközök, jatekok portolasa stb) csak összeütni es megy. egy gyorsan elindithato, gyors eredmenyeket hozo steambox többet erne, mint egy fü alatt barkacsolt, talan soha fel nem növö platform. aztan kesöbb majd meg faraghatjak. raadasul nem nekik kene az OS-fejlesztessel foglalkozni. de meg a periferiakkal is alig.
(a steam is hogy indult, egy bena kliens nulla konfigolasi lehetöseggel meg ie-dependencyvel, most meg webkit alapu, feature-rich multiplatformos tartalomszolgaltato.)
viszont telhetetlenkednek meg kicsit, legyen android+arm, benne home-server/NAS funkcio is, meg multimedia lejatszas. söt lehessen rakötni a lakas erzekelöit, es vezerelje a fütest, mosogepet, vilagitast :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ahogy a dolgok haladnak, majdnem biztos vagyok abban, hogy bármi, de nem Windows.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1
- bar en abban is szinte biztos vagyok, hogy NEM Android.
----------------------
while (!sleep) sheep++;
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
sajnos en is
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Linux lesz az, de ezzel gyakorlatilag tökön is szúrják magukat. Kíváncsi leszek, hogy a sajátokon kívül milyen nyitócímek lesznek még, és hogy mennyit fognak szenvedni, mielőtt feladják. :) Az üzleti modell kísértetiesen emlékeztet a 3DO Company féle 1993-as buktára, amikor Trip Hawkinsék összeálltak az LG-vel, Matsushitával (ma már Panasonicnak hívják), EA-val, Warnerrel, meg még egy pár céggel és beleszaladtak egy kiadós pofonba. De ne legyen igazam! Majd meglátjuk...
_______________________________________________________________________
Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én ezzel úgy vagyok, hogy szerintem Newell megerősítette, amit az emberek hallani akartak. Addig duruzsoltak a fülébe, hogy "mit veszíthetünk vele, nézzük meg, hogy mit tudnánk kihozni belőle" elhatározásra jutott.
Ez persze nem jelenti azt, hogy nincs benne ráció az emberek részéről és azt sem, hogy jól nem sülhet el. Mindenesetre nekem nem tűnik önálló, kimunkált ötletnek. Ebből fakadóan jelenleg nem is adok túl sok esélyt annak, hogy ebből valami komoly kijön a végén.
--
trey @ gépház
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
> Addig duruzsoltak a fülébe, hogy "mit veszíthetünk vele, nézzük meg, hogy mit tudnánk kihozni belőle" elhatározásra jutott.
Na ne, azert ez ilyen penzek mellett nem igy mukodik. Minimum harom eves strategia van emogott (lehet, hogy kockazatos, de kell lennie).
----------------------
while (!sleep) sheep++;
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Hát, szerintem egy új konzol bevezetéséhez vért kell pisilni ahhoz, hogy egyáltalán esélyük legyen megközelíteni a három nagy gyártót. Nem hinném, hogy ilyen "majd meglátjuk, próbáljuk meg" mentalitással ugranának neki, mert szerintem azért Newell ettől jobban ismeri a konzol piacot.
_______________________________________________________________________
Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mennyi munkat er meg:
- konkures cegtol fuggetlenedni
- Egy ~80$ -os alkatresz kisporolasaval versenykepes arazas. Millios peldanyszamu termekrol beszelunk
Amit nem lehet megirni assemblyben, azt nem lehet megirni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- ha a jatek-ökoszisztema letrehozasa a függetlenedesi munkaknal kb 3 nagysagrendben ter el, akkor nem sokat (több ezer win-only jatek van a steamen)
- melyik 80$-os alkatreszre gondolsz?
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
- majd változik ez is ha lesz mire fejleszteni ;)
- Windows-ra
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a'
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nezd meg az uj Nintendo Wii U-t, ha nem arra fele kezdenek el orientalodni, akkor inkabb ne is. Az most "cucc lett".
---
pontscho / fresh!mindworkz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
<3 WiiU :)
btw tök érdekes jelenség, hogy a WiiU-ról mindenki azt gondolja, hogy rajta kívül senki azt se tudja, eszik-e vagy isszák.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Valoszinuleg azert van ez, mert eleg friss, nem volt egy irgalmatlan nagy "balhe" bejelenteskor es raadasul rogton elcsesztek a disztribuciot mar az elejen es keszlethiany van, ezert nem tudtak romma "tesztelni". A legnagyobb megjelenes az volt, h a bejelentest es a bemutatot lenyomtak az ustreamnel es amen.
---
pontscho / fresh!mindworkz
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
MS app store-ral szemben a Steam nem versenyképes hosszútávon, visszaszorul és eltűnik a semmibe.
Az MS cucc együtt jön a géppel telepitve, plusz kizárólagos metro app forrás. Gabe bácsi üzletét már most lényegesen kevesebbért lehetne eladni, mint 2010-ben, pedig az MS még be sem indult. Rosszak a kilátásai.
Nincs más esélye, mint a Mac és Linux mint játék desktop beinditása, és akkor lesz már egy megkülönböztető tulajdonsága a Steam-nek, amivel versenybe szállhat. Egy játékot egyszer kell megvenni, utána bármilyen platformon játszható.
Bár lehet, hogy már igy is túl késő.
Win-es konzolnak mi értelme lenne? Ott a kész befutott XBox, és amugy sem segit a fenti problémán.
Androidos-t minek? Két teljesen eltérő fő platformot kellene támogatniuk (Android vs desktopok). Más terület, más játékok, gyakorlatilag 0-ről kezdenék.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Mac App Storeban most is sokkal nagyobb a választék mint Steam-en, ráadásul a Mac-es kiadók külön itemként töltik fel a cuccaikat (már aki feltölti), szóval nem kapnak a vásárlók multiplatform játékokat Steam-en sem, de legalább 2x annyiba kerül. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Gabe Newell egy prostitualt, de teljesen ertheto okokbol es jol csinalja :) (A nyilatkozataira gondolok.)
----------------------
while (!sleep) sheep++;
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Remélem, erős hardware lesz és 60 fps-el fog menni rajta 1080p-ben a HL3. :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Na, így mostmár teljesen más a leányzó fekvése, így akár felül is vizsgálhatom majd a korábbi kijelentésemet. Ha a HL3-at SteamBox only-vá akarják tenni, akkor oké.
(Mondjuk elég nagy öntökönlövés lenne szerintem).
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"Ha a HL3-at SteamBox only-vá akarják tenni, akkor oké."
Egy nagy francokat oke. Az sem volt oke, hogy a Halo-t xbox onlyva tette az MS, ez miert lenne oke?
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem a HL3 SteamBox only-vá válása oké, hanem Gabe kijelentése, miszerint már majdnem kész voltak a HL3-mal, de elkezdték újraírni az alapoktól.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja bocs, nem olvastam a linkelt hsz-t.
Mondjuk Gabe + Half-Life-al kapcsolatban akkor hiszek el legkozelebb barmit is, ha a polcrol veszem le a jatek dobozat.
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem kell, hogy Steambox-only legyen. Eleg, ha az elso 1-2 honapban SB-exkluziv, es utana jon Windowsra. Ez mar beinditana az eladasokat, valoszinuleg.
----------------------
while (!sleep) sheep++;
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
+1 A Rockstarnak sem érdeke, hogy egy platformon legyen jelen, de a szokásos 6 hónapos konzol exkluzivitás jót tesz annak a piacnak.
--
"Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live." John F. Woods
Get dropbox account now!
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Nem értem a felháborodásod, hivatalosan már a HL2 is Steam Only volt :)
Az megint más kérdés, hogy jóképességű csapatok ezt könnyen kijátszották, de én még emlékszem arra az időre, amikor konzolból kellett újraindítani az AI-t, mert minden enemy és egyéb NPC csak állt a pályán széttárt karokkal :)
//Az elsők között voltam, aki megvette a játékot anno 2004-ben, de net csak egy évvel később lett bekötve, muszáj volt alternatív megoldást használni.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
"de én még emlékszem arra az időre, amikor konzolból kellett újraindítani az AI-t, mert minden enemy és egyéb NPC csak állt a pályán széttárt karokkal"
Nem a warez változattal kellett volna játszani ;)
----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kommentben leírta, hogy miért azzal játszott - először én is aláírásnak néztem és átugrottam :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Ja, sorry :)
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
a Steam_BOX_-ról beszélt
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Kétlem, hogy még a saját disztribúciós platformjukon belül is szegmentálnának... főleg hogy az utóbbi időben pont a Valve általt brandelt játékok jelentek meg minden platformra a Steam-en belül elsőnek, ahova a Steam betette a lábát.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Viszont akkor a Steam Box már most halott. Egy ismeretlen, vagy új konzolt felhozni a három nagy gyártó mellé nem lehet exkluzív címek, vagy már meglévő játékok (OUYA) tucatjai nélkül. Még azokkal együtt is közelít a nullához a sikeresség esélye.
_______________________________________________________________________
Android: https://play.google.com/store/search?q=artex+studios
iOS: http://itunes.apple.com/hu/artist/artex-studios-inc./id399983944
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Én eleve kétlem a Steam (és még a Boxnál nem is tartunk) sikerét nem Windows platformokon kívül. Több mint két éve van OSX-re Steam, _most_ végigpörgettem a listát, hogy esetleg karácsonyra mit újítsak magamnak, és pár érdemlegesnek tűnő porton kívül (meg persze a Valve féle portokon kívül) csak indie fejlesztők játékai vannak a listában, amiket egyébként is fel lehetett és lehet lelni egyéb forrásokból.
Nem azzal van a bajom, hogy indie, mert rengeteg sok jó játék létezik abban a kategóriában is, hanem azzal, hogy anno a Mac-es Steam kliens pont azzal kecsegtetett, hogy majd a nagyobb kiadók is rákapnak a platformra... hát nem jött össze, és ezt a linuxos kliens se fogja előrébb vinni.
Lehet van még mit előrántani a kalapból, de ez így még kevés lesz az üdvösséghez.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni
Vannak Mac kiadók, egész sok játékot portoltak már, nagy, húzó címeket. A probléma az, hogy eddig a Steam nem engedte külön, OS X verzióként feltölteni ugyan azt a címet, mindenképpen azonos árazás alá esett volna a Windowsos verzióval. Ez nyilván nem tetszett az Aspyr-nek és a Feralnak, ők premier árazással akarták elindítani az amúgy talán több éves portolt játékaikat. Szóval mellőzték a Steam-et, pedig elég nagy sikere is lehetett volna ha ezt a két fél előre tisztázza. Mostanában újított be a Steam a külön platformos verziókkal, csak így meg a vásárlók érzik csalásnak hogy nem kapnak multiplatform terméket és még többet is kell fizetniük. Viszont az Aspyr már elkezdte feltölteni a termését, bár nem halad túl gyorsan a folyamat. A Feral még kivár. A többi nagy kiadó mint Ubisoft, 2K, stb szépen csendben kihoznak pár jobb címet saját fejlesztésként.
- A hozzászóláshoz be kell jelentkezni