Nem jött össze a HeXit-nek a Kickstarter kampány, de a fejlesztés ennek ellenére elindul

Címkék

Június közepén volt szó arról, hogy Borbély Gyula és csapata egy "point and click" sci-fi kalandjáték megvalósításához keres támogatókat. Hogy a projekt "funded" státuszba kerülhessen, 75 ezer dollárra lett volna szükség. Az összegnek csak körülbelül a harmada jött össze, így a finanszírozásra indított kampány sikertelenül zárult, a felajánlott összegek a felajánlóknál maradtak.

Ennyi a rossz hír. A játékra váróknak a rossz hír mellett van jó is. A szegedi CyberphobX független játékfejlesztő stúdió úgy döntött, hogy a sikertelenül zárult kampány ellenére a játék fejlesztését elkezdi. Ugyan így hosszabb időt vesz igénybe a fejlesztés, de a csapat bizakodó. A fejlesztéssel kapcsolatos történések követhetők a projekt weboldalán és a Facebook-on.

Ugyan - ahogy egy hozzászóló helyesen megjegyezte - a projekt a Kickstarter-rel nem érte el a finanszírozási célját, de mindenképpen elérte, hogy a projekt köré egy rajongói tábor szerveződjön.

Hozzászólások

Nem tudom, hogy a fejlesztők mennyire olvassák ezt a hozzászólást, de javasolnám, hogy a csaj szemével kezdjenek valamit. Egyszerűen túl világos és mintha nem vetülne rá semmilyen árnyék. Húzzanak rá valamilyen sötétebb és kontrasztosabb textúrát és máris jobb lesz. Persze nem okoskodásként, csak feltűnt a dolog.

https://lh6.googleusercontent.com/-qn6LhLysH_M/UAFagjNuQLI/AAAAAAAAInA/ahhefkgIH7E/s800/height-1000.jpg

androbit.org - Informatikai portál és könyvtár

Pont click, rts szerüsegekből és RPG-ből kis túlzással Dunát lehetne rekeszteni Linux alá. Amint valaki bevállal egy normális, fps-t, ami nem csak hálózati játékra van kihegyzve, vagy egy korszerű autós szimulátort, azonnal kapnak pénzt tőlem, meg szerintem másoktól is.

--------------------------

Csak a viták elkerülése végett. Ha nem használok ékezetet, mobiltelefonról írok.

"Ugyan így hosszabb időt vesz igénybe a fejlesztés"
Hmmm... a kevesebb pénz általában nem hosszabb fejlesztést hanem félkész terméket eredményez. Elvégre minél tovább tart valaminek a fejlesztése annál többe kerül (ésszerű határok között), mivel a fejlesztők körüli infrastruktúrára tovább van szükség.

Arra esetleg gondoltál, hogy arra keresnek pénzt, hogy főmunkaidőben tudjanak dolgozni a projekten ahelyett, hogy másodállásban dolgoznának rajta munka mellett? :)

(Csak egy tipp, nem tudom mi a pontos háttere).

----------------
Lvl86 Troll, "hobbifejlesztő" - Think Wishfully™