( ace | 2007. 09. 17., h – 11:05 )

Nem sokat szallithatsz vonaton bicajt :)
A kerepkparszallito kocsik random modon vannak a vonaton elhelyezve, altalaban vagy elol, vagy hatul, de volt olyan is, hogy kozeptajon mer a vonatot valamely allomason szetkapcsoltak, es az egyik fele erre, a masik arra ment. Altalaban meg a helyi forgalmistanak sincs fingja, hogy az erkezo vonaton hol talalod a kocsit.
Ha nincs spec. kocsi, akkor csak az elso, utolso peronon szallithatod a kerot, felteve ha az nem 1. oszt.
Altalaban extra problema, hogy sokxor bezarjak a kerekparszallito kocsit, de meg belulrol is, hogy meg veletlenul se tudd felrakni a gepet. Kaller persze sehol, hogy kinyissa, a mozdonyvezeto, meg ha meg is tehetne altalaban szarik ra.
En mondjuk hasonlo esetben ugy szoktam megoldani, hogy parom folszal es a vonaton setal tovabb, en meg hatracsurok 1000-rel ez is szabalytalan, mert az alomason tilos elvileg tekerni (bar a csomagokkal megpakolt bicajjal szaladni, szerintem balaestveszelyesebb, mert azt sokkal nehezebben fekezem/allitom meg, mintha rajta ulnek) , de mint a mellekelt abra is mutatja biztosabb.
Legerdekesebb esetem Gyorbol -> Komarom volt, Gyorben meg fel tudtam rakni a csomagokkal felpakolt bringat, de Komaromban tuloldalt kellet volna leszalnom, de az ajto beragadva kozben vonat elindul, no problemo, gondoltam felmegyek Pestre majd onnan tekerek haza nem Komarombol. Jott a kaller, s mindenaron meg akart buntetni (jegykiegeszitessel nem lett volna gondom, bar az sem tartottam volna tisztessegesnek), amit en nem ereztem jogosnak, probaltak lerakni a kov. allomason, de 5 embert hoztak, de nem boldogultak az ajtoval, a dolg pikanteriaja, hogy annyi ido allat mig szenvedtek, vagy 10 jegyet is vehettem volna a vasutallomason :). Vegul mondatam buntessen meg, de a panaszkonyvet is hozza magaval, ez hatott.
De volt olyan is, hogy szaltak le a bringason folyamatosan a vonatrol, mely kozben elindult :(, vegul a tarsasag masik fele a kov megalobol tekert vissza.
Bocsi latom kicsit hooszura sikeredett :)