( n.balazs | 2024. 07. 09., k – 19:08 )

Jujj, erről a telkes sztoriról eszembe jutott egy ~20-25 éves sztori:
Kis építőipari cég. Én az IT-s egyedül. Jó magyar kisvállalkozáshoz híven a főnök (építőipari mérnök) otthoni IT problémáit is nekem kellett megoldani. Nem esett le az aranygyűrű az ujjamról, tanulni, fejlődni is akartam, na meg fiatal voltam, kellett a pénz. :)
Szóval mondja a főnök, hogy valami gondja van a számítógéppel otthon (hazavitt céges gép). Nem megy rajta semmi, a kisgyerekek és a felesége is panaszkodik. Mondom oké, kiugrok, megnézem (épp bent voltam a cég székhelyén, így csak Bp 13. ker -> 3. ker). Megnéztem, semmi baja nem volt a gépnek. Csak nem volt internet. Mint 2-3 órás nyomozással kiderült (feleség csekkezett az otthoni számlákkal, feleség nem volt otthon, a csekket vadásztam), az internet csekkje nem lett befizetve a Matáv/Axelero/társai felé. Mindez persze péntek délután 4 után volt már. Legközelebb csak hétfőn lehetett befizetni, így hétvégére net nélkül maradtak.

Ez a sztori megismétlődött még párszor a következő verziókban:
- A feleség közvetlenül hívott fel, hogy csináljak valamit azzal a ****** (igazi domináns, irányító feleség típus)
- A kisfőnök kért meg, hogy nézzem meg a főnök otthoni gépét - már nem mert nekem szólni a főnök, annyira ciki volt
- A főnököm hívott fel pénteken 17 óra után, hogy vidékről (itthonról) ugorjak már el Bp 3. ker-be, mert a gyerekek nem tudnak rajzfilmet nézni. 1,5 óra oda, 1,5 óra haza. Péntek este.

Ezután vezettem be, hogy "Be lett fizetve a csekk? Hol a csekk, hadd lássam? Hívtátok már a Matáv ügyfélszolgálatot a hiba miatt?". 99%-ban nem fizették be a csekket időben. Szolgáltató meg kikapcsolta a netet.
Idővel megtanulták, hogy nem vágyálmom elautózni hozzájuk csak úgy.